Waarom naar je kolonie ?quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef DaFan het volgende:
Ik zit keihard te raiden alweer hoor...
Heerlijk is dat, als je 7 spionagesondes ziet aankomen, snel al je grondstoffen (100k metaal, 15k kristal, 40k deut) fleetsaven naar een kolonie...als de spies weg zijn weer terug laten komen xD
Goedkoop is het niet nee.quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef DaFan het volgende:
Jah die 10% snelheid is idd wel handig, mja kost toch maar 500 deut ofzo dus dat kan ik wel missen...maar niet meer als het 10x per dag moet(Kolonie zit in zelfde sterrenstelsel)
Ik wist niet dat ze ook zó klein konden zijn! Ik heb er nu inderdaad eentje van 210, da's een Jungle planeet, maar ik wil binnenkort eentje bij gaan koloniseren. Maar hopen dat die een goed stel velden heeft.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef DJKoster het volgende:
Jah, hij geeft dat inderdaad aan, komt wel goed hoor..
Mijn nieuwe kolonie heeft helaas maar 76 velden.. maar ja, de vorige 2 hadden er 210 en 302![]()
wtf is ninja?quote:Op zondag 20 november 2005 20:25 schreef DJKoster het volgende:
Morgenochtend mijn 4e kolonie in Uni3, mag ook wel nu de mensen die ik kan raiden een veel te grote verdediging hebben en ik toch wel hyperruimte motor niveau 3 en 4 wil uitvinden![]()
Van alle naburige planeten ben ik nog maar 1 iemand tegen gekomen die een paar kruisertjes heeft, bang voor een aanval ben ik dus niet echt![]()
En die kolonie van 76 velden zal ik misschien gebruiken voor ninja's, een andere planeet van mij ligt er naast (Je hebt vast wel n00bs die er in trappen)
Stel.. ik heb op die planeet geen of een lichte verdediging en iemand komt eraan met een paar vrachtscheepjes en een enkel gevechtscheepje om lekker wat grondstofjes van mij te gaan pikken, op de buurplaneet heb ik echter wat kruisers staan die ik dan naar die planeet stuur op zo'n manier dat deze een paar seconden voor de vijandelijke vloot aankomen..quote:
hehe, ja... een van ons er zo 50 slagschepen kwijt geraakt en 300 plaatsen gedaald in de ranking terwijl ie 160 stondquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef DJKoster het volgende:
Stel.. ik heb op die planeet geen of een lichte verdediging en iemand komt eraan met een paar vrachtscheepjes en een enkel gevechtscheepje om lekker wat grondstofjes van mij te gaan pikken, op de buurplaneet heb ik echter wat kruisers staan die ik dan naar die planeet stuur op zo'n manier dat deze een paar seconden voor de vijandelijke vloot aankomen..
Zijn vloot kapot en mijn recycler(s) haalt even het schrootveld leeg.
Nou ja, en dat kan natuurlijk ook veel grootschaliger
Deze dude kan wel wat bezoekjes van mij verwachten vandaagquote:Grondstoffen op XXX
Metaal: 206298 Kristal: 109869
Deuterium: 17085 Energie: 897
Vloten
Verdediging
Raket lanceerder 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |