Gewoon raiden als een gekquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Peptalk![]()
2...3 weken![]()
Denk dat ik de metaal nog ff 1tje opjaag,
voordat ik uitlog voor vandaag.
Ik kan nog steeds geen kruisers makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis een optie om daarvoor te gaan, met 140k kristal kan je ook al bijna Hyperruimte motor onderzoeken...ga liever met slagschepen de sterrenstelsels om me heen pakken dan maar te wachten...saai
Maarja moet jij weten
Met alleen maar een paar vrachtscheepjesquote:
Jep.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Met alleen maar een paar vrachtscheepjes
We zullen komende middag er eens voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep.
Planeten zoeken zonder verdediging en vloot...daar kan je gewoon met vrachtschepen en resources jatten.
Je hebt wel gelijk denk ik. Zeker als ik een beetje aanklooi met SpeedSim merk je hoe keihandig kruisers zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep.
Planeten zoeken zonder verdediging en vloot...daar kan je gewoon met vrachtschepen en resources jatten.
Falco:
Ik zou gewoon eerst wat kruisers bouwen dan...dat helpt meer dan alleen met zware schepen gaan. Vind ik![]()
FF 1 waarschuwing.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:13 schreef Roolio het volgende:
Tvp
Daarom ben ik er tot nu toe nog niet aan begonnen.. Ik heb zat ervaring met verslavende spelletjes..quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
FF 1 waarschuwing.....
HET IS VERSLAVEND
![]()
Je bent gewaarschuwd....
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef IedeK. het volgende:
- lijstje met planeten-
5 aanvallen voor vannacht.
Morgen weer resources.![]()
Gewoon voor inactieve spelers gaan, die hebben wel wat k-tjes resources nog liggenm(en geen verdediging), wat handig is als je net begint =)quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Met alleen maar een paar vrachtscheepjes
En waaraan zie je dat iemand inactiev is....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:20 schreef smurfzilla het volgende:
[..]
Gewoon voor inactieve spelers gaan, die hebben wel wat k-tjes resources nog liggenm(en geen verdediging), wat handig is als je net begint =)
THNXquote:
Terwijl ik nooit advertenties zag...Maar t zijn er nu wel veel, en ze zijn irritant.quote:Beste ogame speler,
Zoals je weet wordt ogame compleet betaald door in-game advertenties. Deze advertenties zijn noodzakelijk om het spel gratis te houden
Geen idee, maar ik doe iig niets verkeerd door Firefox te gebruiken. Volgens mij (horen zeggen) gebruiken ze macromedia, dus als je dat niet hebt, heb je ook geen banners. Maar pin me daar niet op vast...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef DJKoster het volgende:
Dat kan, maar kunnen die Ogame-leider-gasten waarvan je een heleboel niet mag dat zien?
Mag ik FF meegenietenquote:
Je hebt er een enkele niet, de rest wel (incl. pop-ups)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef Weizz het volgende:
[..]
Volgens mij (horen zeggen) gebruiken ze macromedia, dus als je dat niet hebt, heb je ook geen banners. Maar pin me daar niet op vast...
Das wel vreemd, zou je gewoon moeten krijgen. Anders moet je ff je clan'master' pmen of ie je rang iets kan verhogen.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand hoe het zit met ledenlijst en rondgaande post bekijken in een alliantie..
ik krijg dat namelijk allemaal niet te zien.. heeft dat er mee te maken omdat ik nog maar beginner ben?
Grondlegger van een alliantie kan rangen uitdelen die hij zelf vaststaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand hoe het zit met ledenlijst en rondgaande post bekijken in een alliantie..
ik krijg dat namelijk allemaal niet te zien.. heeft dat er mee te maken omdat ik nog maar beginner ben?
Voor de zekerheid wat afweergeschut neergeplant.quote:Een buitenlands vloot van planeet Demonium [3:170:6] werd opgemerkt bij je planeet CoopersCrossing [X:XXX:X]. Kans op contra espionage: 1 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |