Mjah, maar het duurt wel 2 uur voordat die sondes bij mij zijn. Erg vaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef DaFan het volgende:
Spionage...dat zijn dus alleen maar 6 sondes, anders zou de missie wel Aanvallen zijn
Ja zo'n idee heb ik nu ook. Beetje zonde eigenlijk dit danquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef Gabez het volgende:
kan toch zijn een vloot met schepen en 1 zonde, dan kan je de missie ook op spionage zetten, maar hij valt je niet aan dan dacht ik, maar dan duurt het wel langer
Nou ja, genoeg kristal op voorraad..quote:Kans op contraspionage:100%
Mijn buren hebben ook flink last van mij in uni3quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:15 schreef DJKoster het volgende:
Jah.. Uni3 is inderdaad niet leuk als je er te weinig tijd voor hebt, veel van mijn buren ervaren of gaan dat ervaren binnenkort![]()
Succes met Uni2 Dafan!
Niet dat ik weet...mss van FoK, maar dat zal wel op jullie forum staan toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heh gister een kolonisatieschip gebouwd, waarheen te sturen? Het is toch zo dat alle Fok!kers hun kolonie's bij elkaar hebben zitten? In Uni 2.
8quote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef Falco het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan het aantal kolonies die je kunt vestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |