Ik in mei dit jaar en wil graag terugquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn deze zomer naar Rome geweest
Niet mijn favorietquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Eten weer op![]()
Wat is Lassange toch lekker![]()
Ik ben nog nooit in Rome geweestquote:Op maandag 14 november 2005 17:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik in mei dit jaar en wil graag terug
Moet je eens doen, echt mooiquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rome geweest
Is bestquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb 102 x 30 minuut mixxen afgelopen jaar gemaakt
Dus als je is wat wilt horen
Ik hou zelf overal wel rekening meequote:Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Ey, het maakt niet uit als je eens een fout maakt hoor. :p
Ben al lang blij met het weerbericht.Vond het alleen opvallend dat er zoveel mist was vandaag, wat nergens echt gemeld was... (vanmorgen bij RTL4 ontbijt nieuws was alleen mist in Utrecht gemeld... Ik kon hier nog geen 50 meter zien.
).
Ze hebben bij de weerberichten op tv nooit over 6 uur 's morgensquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hou zelf overal wel rekening meemaar mist kun je eigelijk niet heel pssies voorspellen, vooral niet wanneer het echt oplost, ook ligt het aan de wind, hier stond vandaag opvallend weinig wind, lang geen kracht 6, kortom dit wijst erop dat de storing trager ons kant op komt.. maar goed, RTL 4 is ook niet altijd super hoor
Je hebt juist niks gedaanquote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohoh. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Je hebt die foto NIET gestuurd dat is het hem nou juistquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan bij je komen?
Ow vandaar. Ik heb het niet kunnen vinden. Was tot 3 onlinequote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je hebt die foto NIET gestuurd dat is het hem nou juist
denk dat meer de financien het pobleem zijnquote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Het is wel leuk ja
.
Maarja, wilt SGJ het wel
Dat is bij mij wel in orde hoorquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
denk dat meer de financien het pobleem zijn
Heb je er nog meer dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |