Dit is wat er namelijk gebeurd: Tijdens de 'daad' doet de vrouw een riem ofzoiets los, en dan blijven ze (de man en vrouw) aan elkaar vast zitten.
Maar ik zou eigenlijk wel willen weten, hoe ze die mensen die dat overkomen dan weer van elkaar los halen. Wie weet hier meer over??
Ja sorry, ik ben gewoon nieuwsgierig
Hoe en of dit ook bij mensen zo is, ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb er ook wel eens verhalen over gehoord, maar weet niet of dat nu echt serieuze dingen zijn of 'broodjes aap'. Maar wat je bedoeld zal waarschijnlijk datgene zijn wat ik net bij honden beschreven heb, alleen dan bij mensen. dan weet je hoop ik nu een beetje waar je aan denken moet bij het idee.
Men neme een brede riem, liefst van leer, doe die, terhoogte van het bekken, om bij de dame, zo strak mogelijk.Vervolgens kan de man, zeer diep penetreren.Aangezien zijn ballen zich dan vaak ook in de vagina schede bevinden, is het logische gevolg, dat als de riem bewust losgemaakt word, hij vast zit.Gebeurt niet altijd, maar doorgaans wel
Incidenten (het losraken van de riem, gebeuren echter niet bewust)
dat was het zo'n beetje
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 27 Juni 2000).]
Nooit geweten dat er een riem aan te pas moet/kan komen! Naar mijn beste weten was het gewoon hup, saekje erin, ballen er ook in, en tot morgen!
En is het niet plOmpzakken?
bogus.
Ik wist überhaupt de Nederlandse benaming niet, dus opende dit topic met een gevoel van, blubberpudding.
Ik heb ook gehoord (ja, echt ik hoor zo ontzettend veel ) dat anaal plompzakken ook mogelijk zou zijn.
Maar dat zal misschien eerder in aanmerking komen als Broodje Aap verhaal denk ik.
bogus.
Maar...ho emoet dat nou als je bij dat plo/umpzakken komt vast te zitten? gewoon weer riempie ombinden?
quote:
op 06-27-2000 om 10:29 PM schreef Isabeau het volgende:
Er bestaat ook zoiets als anaal fistfucking, dus ruimte zat dacht ik zo
Ook voorin ruimte zat hoor, ken de plaatjes wel van vrouwen die door 2 mannen tegelijk vaginaal geneukt worden (al moet ik er niet aan denken).
Nu is trouwens de grote vraag over plompzakken voor Quenda: Komt je wijsheid uit een boekje, of andere vorm van literatuur, of komt het vanuit ervaring?
[negeer mode on]
Jammer dat Digger nooit in dit soort topic's post.
[negeer mode off]
nog ites wat ik me afvraag: wie verzint zoiets?
heb ook gehoord dat het idd nogal pijnlijk kan aflopen
* sly herinnert zich een hilarische sketch uit Kreatief met Kurk. Twee Limbo's lagen vacuüm gezogen in bed en kwamen niet meer los. Remember anything, anyone?.
maar ik snap hier nog steeds eigenlijk iets niet: waar gaat die riem precies omheen???
quote:
op 06-27-2000 om 10:34 PM schreef DIGGER het volgende:
Ook voorin ruimte zat hoor, ken de plaatjes wel van vrouwen die door 2 mannen tegelijk vaginaal geneukt worden (al moet ik er niet aan denken).
ik moet er ook niet aan denken om jou door twee kerels tegelijkertijd geneukt zien worden
* DIGGER kijkt naar zijn banksaldo en slikt.
Quenda, heb jij niet ff je riempje te leen voor Isabeau en mij?
* Isabeau geeft DIGGER alvast een oogcrème om dat blauwe oog te gaan verzorgen als hij het serieus voor gaat stellen.
* sly vindt het een raar idee om opgewonden te blijven met een riem superstrak om je heen gebonden.
Strak vastbiunden zodat de vrouw in kwestie "voor alles open staat" en dan het hele zaakje erin gooien. En dan uiteraard het verhaal dat het corset losschoot en de man en vrouw vastkwamen te zitten. (ik geloof zelf dat het om die reden officieel verboden is)
Doet me overigens denken aan creatief met kruk en de 'vaginale krampen'. (Ik lig weer in een deuk als ik denk aan het jaarlijkse etentje met het ambulancepersoneel en het feit dat ze liedjes zijn gaan zingen in het trappenhuis om de tijd door te komen )
IEUUWW
Maar goed samen op de brancard en in het ziekenhuis de beugel gesloopt. Hoe zou dat eruitzien, tijdens het transport? [IMG]i/s/devil.gif[/IMG]
quote:
op 07-04-2000 om 05:15 PM schreef sly het volgende:
Hadden die lui een riem om of waren ze per ongeluk vast geraakt?
quote:
* Party-pooper vindt het een raar idee om opgewonden te blijven met een riem superstrak om je heen gebonden.
ik ook maar er zijn meer vreemde zaken. Iedereen moet zelf maar doen en laten wat ie leuk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |