abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2000 @ 20:22:00 #1
4234 Framboosie
Gewoon raar :)
pi_164227
Een poosje geleden heb ik voor het eerst van dit verschijnsel gehoord, en vond het nogal raar.

Dit is wat er namelijk gebeurd: Tijdens de 'daad' doet de vrouw een riem ofzoiets los, en dan blijven ze (de man en vrouw) aan elkaar vast zitten.

Maar ik zou eigenlijk wel willen weten, hoe ze die mensen die dat overkomen dan weer van elkaar los halen. Wie weet hier meer over??

Ja sorry, ik ben gewoon nieuwsgierig

pi_164228
ik snap er niks van eigenlijk. Is het niet een riem vastmaken ipv losmaken?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 27 juni 2000 @ 20:41:00 #3
4234 Framboosie
pi_164229
Nouja, volgens mij is het losmaken... ik weet er verder ook niks van. Ik heb het ook maar van 'horen zeggen'.
pi_164230
Klinkt als het 'gekoppeld staan' zoals dat bij honden het geval is na het klaarkomen van de reu. Dan kan door de spieren van de vrouw en de grootte/vorm van de piemel van de reu, de reu kan zich niet terugtrekken, de top van de piemel is te groot en kan dus niet 'terug'. Dit wil de reu wel, die dien je dan dus ook ff vast te houden, anders wordt het een pijnlijke bedoeling. Dit duurt een minuut of 10, 15, totdat de opwinding ver genoeg gezakt is en de piemel van de reu klein genoeg is om weer terug te trekken.

Hoe en of dit ook bij mensen zo is, ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb er ook wel eens verhalen over gehoord, maar weet niet of dat nu echt serieuze dingen zijn of 'broodjes aap'. Maar wat je bedoeld zal waarschijnlijk datgene zijn wat ik net bij honden beschreven heb, alleen dan bij mensen. dan weet je hoop ik nu een beetje waar je aan denken moet bij het idee.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 27 juni 2000 @ 21:44:00 #5
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_164231
Hoe breng je dit nu in begrijpelijk nederlands...
Enfin ik probeer het wel.

Men neme een brede riem, liefst van leer, doe die, terhoogte van het bekken, om bij de dame, zo strak mogelijk.Vervolgens kan de man, zeer diep penetreren.Aangezien zijn ballen zich dan vaak ook in de vagina schede bevinden, is het logische gevolg, dat als de riem bewust losgemaakt word, hij vast zit.Gebeurt niet altijd, maar doorgaans wel
Incidenten (het losraken van de riem, gebeuren echter niet bewust)

dat was het zo'n beetje

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 27 Juni 2000).]

dinsdag 27 juni 2000 @ 21:50:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_164232
Hmmm, interessant

Nooit geweten dat er een riem aan te pas moet/kan komen! Naar mijn beste weten was het gewoon hup, saekje erin, ballen er ook in, en tot morgen!

En is het niet plOmpzakken?

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 27 juni 2000 @ 21:54:00 #7
4234 Framboosie
pi_164233
plumpzakken of plompzakken, wat maakt het uit? Misschien had ik het gewoon verkeerd verstaan
  dinsdag 27 juni 2000 @ 21:55:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_164234
Bogus, dit was recept * men neme ...* deel één, het staat je vrij om zelf iets aan de handleiding te veranderen (graag zelfs)

Ik wist überhaupt de Nederlandse benaming niet, dus opende dit topic met een gevoel van, blubberpudding.

dinsdag 27 juni 2000 @ 22:00:00 #9
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_164235
Quenda

Ik heb ook gehoord (ja, echt ik hoor zo ontzettend veel ) dat anaal plompzakken ook mogelijk zou zijn.

Maar dat zal misschien eerder in aanmerking komen als Broodje Aap verhaal denk ik.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_164236
Er bestaat ook zoiets als anaal fistfucking, dus ruimte zat dacht ik zo

Maar...ho emoet dat nou als je bij dat plo/umpzakken komt vast te zitten? gewoon weer riempie ombinden?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164237
quote:
op 06-27-2000 om 10:29 PM schreef Isabeau het volgende:
Er bestaat ook zoiets als anaal fistfucking, dus ruimte zat dacht ik zo

Ook voorin ruimte zat hoor, ken de plaatjes wel van vrouwen die door 2 mannen tegelijk vaginaal geneukt worden (al moet ik er niet aan denken).

Nu is trouwens de grote vraag over plompzakken voor Quenda: Komt je wijsheid uit een boekje, of andere vorm van literatuur, of komt het vanuit ervaring?

donderdag 29 juni 2000 @ 07:55:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_164238
Isabeau, soms word het de EHBO
Het schijnt namelijk behoorlijk *klote* te zijn voor de man om na het losraken van de riem weer los te komen uit de vrouw.
Kwestie van "gewoon weer ff riempie zo strak vastbinden in dié situatie...hangt denk ik van de pijngrens van de man af...

[negeer mode on]
Jammer dat Digger nooit in dit soort topic's post.
[negeer mode off]

donderdag 29 juni 2000 @ 20:39:00 #13
4401 moon child
waiting for a :) from the sun
pi_164239
Hebben dit onderwerp een tijdje geleden op een feestje 'besproken' de grote vraag toen was. Hoe weet ik in godsnaam wat plomzakken is????????

nog ites wat ik me afvraag: wie verzint zoiets?

heb ook gehoord dat het idd nogal pijnlijk kan aflopen

donderdag 29 juni 2000 @ 21:15:00 #14
4402 sly
ruikt onraad
pi_164240
Zoiets ontstaat meestal per ongeluk, Moonchild. En al is het pijnlijk, het brengt ook een stuk spanning met zich mee. Mensen willen hoe dan ook hun grenzen verkennen.

* sly herinnert zich een hilarische sketch uit Kreatief met Kurk. Twee Limbo's lagen vacuüm gezogen in bed en kwamen niet meer los. Remember anything, anyone?.

Shame is like pain. You only feel it once.

vrijdag 30 juni 2000 @ 09:56:00 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_164241
Volgens mij hebben ze het daar bij sex voor de buch een keer over gehad
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_164242
ja haha K met K herinner ik me nog wel

maar ik snap hier nog steeds eigenlijk iets niet: waar gaat die riem precies omheen???

Overall beste user 2022 vrijdag 30 juni 2000 @ 12:27:00 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_164243
quote:
op 06-27-2000 om 10:34 PM schreef DIGGER het volgende:
Ook voorin ruimte zat hoor, ken de plaatjes wel van vrouwen die door 2 mannen tegelijk vaginaal geneukt worden (al moet ik er niet aan denken).

ik moet er ook niet aan denken om jou door twee kerels tegelijkertijd geneukt zien worden

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_164244
* DIGGER denkt dat Isabeau nu een riem van DIGGER cadeau wil hebben.

* DIGGER kijkt naar zijn banksaldo en slikt.

Quenda, heb jij niet ff je riempje te leen voor Isabeau en mij?

pi_164245
Ik heb riemen zat, maar dat probeer je maar met iemand anders, gekkie.

* Isabeau geeft DIGGER alvast een oogcrème om dat blauwe oog te gaan verzorgen als hij het serieus voor gaat stellen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164246
Mijn moeder heeft in een ziekenhuis gewerkt en die heeft het 1 keer meegemaakt(zegt ze), zelf zou ik het plompzakken ook als broodje Aap verhaal willen afdoen. Maar mijn moeder heeft nog nooit tegen me gelogen(in ieder geval niet dat ik weet).
Ik geloof er dus in. Ik zou het zelf niet na willen doen.
Mijn moeder werkte op de receptie en heeft verder niet gezien hoe ze ze los hebben gekregen
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 4 juli 2000 @ 17:15:00 #21
4402 sly
ruikt onraad
pi_164247
Hadden die lui een riem om of waren ze per ongeluk vast geraakt?

* sly vindt het een raar idee om opgewonden te blijven met een riem superstrak om je heen gebonden.

Shame is like pain. You only feel it once.

woensdag 5 juli 2000 @ 01:56:00 #22
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_164248
* risk one kent het verhaal met een corset.

Strak vastbiunden zodat de vrouw in kwestie "voor alles open staat" en dan het hele zaakje erin gooien. En dan uiteraard het verhaal dat het corset losschoot en de man en vrouw vastkwamen te zitten. (ik geloof zelf dat het om die reden officieel verboden is)

Doet me overigens denken aan creatief met kruk en de 'vaginale krampen'. (Ik lig weer in een deuk als ik denk aan het jaarlijkse etentje met het ambulancepersoneel en het feit dat ze liedjes zijn gaan zingen in het trappenhuis om de tijd door te komen )

woensdag 5 juli 2000 @ 05:34:00 #23
374 beelzebub
master of disaster
pi_164249
Ik heb wel een keer het verhaal gehoord van een meisje die haar vriend pijpte. Helaas voor hem kwam een stukkie voorhuid vast te zitten tussen/aan haar beugel.

IEUUWW

Maar goed samen op de brancard en in het ziekenhuis de beugel gesloopt. Hoe zou dat eruitzien, tijdens het transport? [IMG]i/s/devil.gif[/IMG]

pi_164250
quote:
op 07-04-2000 om 05:15 PM schreef sly het volgende:
Hadden die lui een riem om of waren ze per ongeluk vast geraakt?

Met een riem. Ja waarom moet je me ook niet vragen.

quote:

* Party-pooper vindt het een raar idee om opgewonden te blijven met een riem superstrak om je heen gebonden.

ik ook maar er zijn meer vreemde zaken. Iedereen moet zelf maar doen en laten wat ie leuk vindt.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')