Na het lezen van een pas geplaatst bericht op de FP wel ja..quote:Op maandag 14 november 2005 22:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo stil...
doe ik toch meer dan ik dachtquote:Op maandag 14 november 2005 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
Frankenstein je verneukt duidelijk het topic
Welke?quote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Na het lezen van een pas geplaatst bericht op de FP wel ja..
tis dat ik geen doodsverwensingen mag plaatsen op de FP , heb ik laatst al waarschuwing voor gehad toen die tyfushonden in frankrijk bezig warenquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
Bij die 2 bonkemongolen mag het best.quote:Op maandag 14 november 2005 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis dat ik geen doodsverwensingen mag plaatsen op de FP , heb ik laatst al waarschuwing voor gehad toen die tyfushonden in frankrijk bezig waren
Ook goedemorgen sunshinequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Godver word weer een toffe dag. iPod is stuk, heb een presentatie vandaag en misschien een toets ( maar dat van die toets weet niemand zeker
), ik word wakker door een paar mongolen in het huis hiernaast die werk uit moeten voeren ( schilderen en timmeren blijkbaar
![]()
).
LEKKER OM HALF 8 WAKKER WORDEN. Moet je pas om fucking half 10 opstaan
.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef mordradead het volgende:
huilie
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb Donkey Kong Jungle Beat met bonbo's besteld... is dat wel een leuk spelletje?
Die heb ik gisteren nog gespeeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef mordradead het volgende:
Ik heb Donkey Kong Jungle Beat met bonbo's besteld... is dat wel een leuk spelletje?
Neequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef mordradead het volgende:
Beredeneer je antwoord, leg het voor ons uit...quote:
Trommelen is niet tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beredeneer je antwoord, leg het voor ons uit...
Jungle Beat is hardstikke tof, maar vrij kort, zelfs ik heb het spel uitgespeeld![]()
Maar die tijd die je het speelt, is het wel hardstikke leuk![]()
![]()
MENINGquote:
Trommelen is gewoon niet tof, vroeger werden alle klasgenoten die een muziekinstrument speelde gepest en nu is het opeens tof omdat er Nintendo opstaatquote:
Dan had je dat spel niet moeten bestellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:05 schreef mordradead het volgende:
ik heb hem al besteld voordat ik het posttemario kart.... ik weet niet of ik die wel meteen koop ik heb nml nog wat euro's nodig voor als ik naar m'n zus ga
Je bent er weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
GoedemorgenIk voel me nog steeds brak..
Ik had vroeger al een drumstel en bij ons op school werden muziekanten niet gepest hoor, alleen de blokfluiters. Totdat de hele klas met muziekles ineens moest gaan blokfluitenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Trommelen is gewoon niet tof, vroeger werden alle klasgenoten die een muziekinstrument speelde gepest en nu is het opeens tof omdat er Nintendo opstaat
Blokfluitenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had vroeger al een drumstel en bij ons op school werden muziekanten niet gepest hoor, alleen de blokfluiters. Totdat de hele klas met muziekles ineens moest gaan blokfluiten
Oh oh!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
Why the heck zou je blokfluiters willen pesten? Toen Laniboekje heel klein was heeft ze zelfs blokfluit concerten gegeven voor de basisschool!
Hehehehe.. triest.
Koffie is wel goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Laniboekje het volgende:
Koffie.. erg goed idee. Ik voel me al beter dan gisteren, morgen weer naar stage en dan een stel eerstejaars pesten![]()
KutweerGameweer dus
![]()
Dan kan ze vast wel coole game melodietjes spelen, zoals ik kan op me keyboardquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh oh!Hebben we hier een echte blokfluiter in ons midden?
Ik kon Vader Jacob!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan kan ze vast wel coole game melodietjes spelen, zoals ik kan op me keyboard
Zelda Theme![]()
Vader Jacobquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kon Vader Jacob!Maar klein agressief rotkindje dat ik was.. kreeg ooit een woedeaanval en toen heb ik die blokfuit gebroken. Hehehehe...
![]()
Het zou wel tof zijn geweest als ik Mario Theme kon fluiten, maar dat is volgens mij niet zo moeilijk. Maar ja, mijn fluitje is stuk..![]()
![]()
Misschien heeft 1 van de jongens hier wel een fluit voor je waar je op mag blazenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kon Vader Jacob!Maar klein agressief rotkindje dat ik was.. kreeg ooit een woedeaanval en toen heb ik die blokfuit gebroken. Hehehehe...
![]()
Het zou wel tof zijn geweest als ik Mario Theme kon fluiten, maar dat is volgens mij niet zo moeilijk. Maar ja, mijn fluitje is stuk..![]()
![]()
Je usericon werkt trouwens nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohw blazenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien heeft 1 van de jongens hier wel een fluit voor je waar je op mag blazen
Wie zegt dat ik VROEGER een bitch was?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vader Jacob
Naja, je was dus een bitch vroegerJe hebt jezelf bestolen van je eigen creativiteit
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien heeft 1 van de jongens hier wel een fluit voor je waar je op mag blazen
Aha, je zegt het over je zelf, je bent nu dus ook nog een bitchquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik VROEGER een bitch was?Nee, nu ben ik lief en naief.. al zeg ik het zelf.
Mja.. mijn creativiteit.. wat doe je?!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh oh, Bernie is verliefdquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aha, je zegt het over je zelf, je bent nu dus ook nog een bitch![]()
Ondanks dat ben je toch een toffe SlowchatSTER![]()
hmm, hij geeft hier toch aan dat het bestand er niet isquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En waarom doet mijn usericon het niet.. ik zie hem wel gewoon.
Ik weetquote:
Dat zijn inderdaad twee punten die het hier tof makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Het introduceren van vrouwen in deze slowchat heeft het topic wel weer heel wat gezelliger gemaakt
En roy is terug![]()
Het plaatje is gewoon down, dat jij hem ziet heeft te maken met het feit dat ie in je cache zit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet![]()
.. Nog steeds vreemd dat mijn icon zich niet wil tentoonstellen aan jou.. Zou het een teken zijn?![]()
Net even gespiekt.. mijn pic-host is inderdaad plat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het plaatje is gewoon down, dat jij hem ziet heeft te maken met het feit dat ie in je cache zit.
Of dat je ingelogd moet staan bij de host om hem te zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het plaatje is gewoon down, dat jij hem ziet heeft te maken met het feit dat ie in je cache zit.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad twee punten die het hier tof maken
Je moet hem ff op fok zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Net even gespiekt.. mijn pic-host is inderdaad plat.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik alleen dat de volgende users nog komen:
-BMH
-Lexie
-Speknek
-Fliepke
etc
Chanty is al in de slowchatquote:
Oh.. okequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chanty is al in de slowchat![]()
Maar die is nu denk ik gewoon niet thuis![]()
Die is er te weinigquote:
Die heeft huiswerk enzoquote:
Consoles:quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat voor een games/consoles heb jij eigenlijk![]()
Smoesjesquote:
Whahahahahahahaquote:En ik ben er ook niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaak, want ik heb ook nog een leven, denk ik.....
Wat doe je voor werkquote:Vanavond moet ik weer werken enzo
quote:Maarjah ,verder veel vrij deze week omdat ik toetsweek heb
Dus ik zit veel te slowchatten![]()
Die DS haal je volgende week wel op hehquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Consoles:
Een PS2 en een GBA SP () En bij mijn beste vriendinnetje verderop staat de XBox (
), de Gamecube (
) en ligt een Nintendo DS.
Ala Games:
Vooral RPGs. Ik speel nu Star Ocean 3 en Disgaea. En met Kerst krijg ik Golden Sun: The Lost Age en Fire Emblem![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Consoles:
Een PS2 en een GBA SP () En bij mijn beste vriendinnetje verderop staat de XBox (
), de Gamecube (
Ala Games:
Vooral RPGs. Ik speel nu Star Ocean 3 en Disgaea. En met Kerst krijg ik Golden Sun: The Lost Age en Fire Emblem![]()
Star Ocean 3quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Consoles:
), de Gamecube (
Ala Games:
Ik denk hetquote:
quote:[..]
WhahahahahahahaEven grappig als altijd
Vakkenvuller bij de C1000 hier in IJsselmuidenquote:[..]
Wat doe je voor werk
Noujaquote:[..]Toetsen
Ik steel hem! Maar ik moet haar nog zien af te leiden.. misschien kan ik dramatisch gaan zitten doen over het feit dat haar echte hond sterft omdat ze teveel met Nintendogs bezig isquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die DS haal je volgende week wel op heh
C1000quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
Vakkenvuller bij de C1000 hier in IJsselmuiden![]()
quote:
Is die DS dan niet van jouquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik steel hem! Maar ik moet haar nog zien af te leiden.. misschien kan ik dramatisch gaan zitten doen over het feit dat haar echte hond sterft omdat ze teveel met Nintendogs bezig isAls ze dan afgeleid is dan neem ik haar DS af om het haar te leren!
hmmm.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
C1000
Hebben jullie ook van die leuke kassameisjes net als de onze?
Dat moet ik nog overleggen met Roy.. we willen wel een waardige gastenlijst hequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef Tain het volgende:
[..]wanneer is de bruiloft en nog belangrijker zijn wij uitgenodigd?
Tain mag wel komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat moet ik nog overleggen met Roy.. we willen wel een waardige gastenlijst he![]()
Gefeliciteerd in ieder geval en veel plezier bij Roy op zijn studentenkamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat moet ik nog overleggen met Roy.. we willen wel een waardige gastenlijst he![]()
Hmm.. wil ik dat wel? Ik heb zelf zo een toffe/fijne kamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in ieder geval en veel plezier bij Roy op zijn studentenkamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |