Nee, Japanse games werken prima op Europese DSen, hetzelfde geld voor Amerikaanse games, etc.quote:Op maandag 5 december 2005 21:31 schreef Boef het volgende:
2 dingetjes die ik mij afvraag... Is software voor de DS nou regiogebonden?
Elke versie heeft zes rassen. Alle andere rassen zijn te unlocken, maar dat is niet simpel. Het beste is dus de versie te kiezen met je favoriete rassen, want anders ben je lang bezig.quote:En, hoe werkt dat Nintendogs nou? Heeft elke versie elk ras en verschilt het alleen waar je mee kan beginnen ofzo?
Hoe bedoel je? In de VS versie zitten evenveel rassen als de EU versie, alleen is er daar een Holiday Edition. Die zit echter alleen in een speciale, moeilijk vindbare bundel.quote:Kerst komt eraan en volgens mij is dit wel een leuk cadeautje voor een meisje (m'n vriendin, hehe). Ik zat te denken aan een starterspakket DS met MarioKart en dan Nintendogs erbij. Maar als spelletjes uit de VS ook werken dan neem ik liever Nintendogs VS versie met 3 extra rassen of is dat overdreven?
Sims 2 DS is een prima game, maar totaal niet het Sims dat je op de PC speelt. Meer een toffe adventure. Kirby lijkt me ook wel wat voor haar.quote:Verder nog leuke spelletjes (voor jongedames van 25) die iemand mij op het hart wil drukken om te kopen voor haar (desnoods in de loop van de tijd)? Is Sims 2 wat voor de DS?
Stom van mij, ik had ff niet in de gaten dat EU het laatst komt en dus ook de Boxer, Husky en Shiba enzo bevat.quote:Op maandag 5 december 2005 21:59 schreef Thomper het volgende:
Hoe bedoel je? In de VS versie zitten evenveel rassen als de EU versie, alleen is er daar een Holiday Edition. Die zit echter alleen in een speciale, moeilijk vindbare bundel.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:17 schreef inkie1010 het volgende:
Boef ik ben ook een jongedame van 25 en heb een DSIk zelf vind Kirby erg leuk! En ik heb ook Nintendogs. Verder zie ik erg uit naar Animal Crossing DS, waarvan je de Amerikaanse versie al kunt krijgen!
Grapjas, pest d'r eens niet zoquote:
quote:Video game unlocks orgasm secrets
He may look like an innocent cartoon bunny, but the star of a new award-winning video game by a Montreal-based designer has sultry intentions in mind.
Lapis, the blue-hued main character of a prototype video game by Heather Kelley, a designer with Ubisoft, wants to help women take a "magical pet adventure'' to their "happy place.''
The prototype teaches how to reach orgasm by simulating the affect of pleasurable sensation on the cartoon. Players tickle, touch, tap, and stroke Lapis using the touch screen of the Nintendo DS, a hand-held video game device. They can also talk, sing and blow on the bunny's fur using the device's built-in microphone.
Ik ga em aankomende week bestellen, heb trouwens ook de nintendo wifi stick gekocht, ligt het aan mij of is die software die je op win xp moet installeren een "beetje" buggy?quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Zo een inderdaad
Bij de Makro gehaald??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |