quote:Op maandag 14 november 2005 18:06 schreef Et-Cetera het volgende:
This thread is worthless without pics!
Je ziet de sporen echt nog liggenquote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
[afbeelding]
tevreden???
pardon, hoe kwamen zij daarop,quote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar TS. Hoe komen jullie eigenlijk met z'n allen op het idee om te gaan 'zwaardvechten'?
quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef deek het volgende:
[..]
Laat ik voor eens duidelijk zijn, ik deed hier niet aan mee!!!.
En wat bedoel je met hierboven dan die rechtstreeks uit de OP komt?quote:Vroeger toen ik nog voetbalden was het altijd lachen onder de douche in de kleedklamer.
Tegen elkaar aan urineren, zwaardvechten met een stijve penis, eigenlijk niet iets bijzonders ofzo.
Hey toevallig Huge Grand was mijn bijnaam in dat team grappig hahahaquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef RaisinGirl het volgende:
Vrouwen kijken vooral naar elkaar en bespreken levensbepalende vragen als: hoeveel weeg je? vond jij het sporten ook zo zwaar? welke ontharingsmethoden gebruik je? heb je last van cellulitis en zo ja, weet je een goed middeltje? draag jij vaak strings? heb jij die laatste film met Hugh Grant al gezien?, en wat ga jij vanavond eten?
Daar staat nergens dat ik aan het zwaardgevecht mee zou doen, ik deed wel mee met het zeiken.quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
En wat bedoel je met hierboven dan die rechtstreeks uit de OP komt?
quote:Op maandag 14 november 2005 18:39 schreef deek het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat ik aan het zwaardgevecht mee zou doen, ik deed wel mee met het zeiken.
Ik zie het echt staan ...quote:Tegen elkaar aan urineren, zwaardvechten met een stijve penis, eigenlijk niet iets bijzonders ofzo.
Hey ik meen iemand van de foto te herkenen, zie je die hockey stick, wat zei ik!!quote:
Denk jij echt dat ik een paal heb onder een douche met alleen mannen, heb jij zo'n homo erotische fantasie?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef deek het volgende:
Hey toevallig Huge Grand was mijn bijnaam in dat team grappig hahaha
Kwamen jullie dan nooit aan elkaar, of keken jullie naar elkaar als er 1 helemaal kaal was ofzo.![]()
wat aten jullie meestal na het sporten dan? Mosselen ofzo?
En wel eens een parel gevonden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |