Wat is het verschilquote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Ach, laat ze lekker. Beter dit, dan dat ze thuis zitten niets te doen.
Tsja, niet veel eigenlijk. Maar je snapt best wat ik bedoel.quote:
Ja, maar ik kan er slecht tegen als ze met meerdere gewoon uit hun neus staan te vreten.quote:Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Tsja, niet veel eigenlijk. Maar je snapt best wat ik bedoel.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan er slecht tegen als ze met meerdere gewoon uit hun neus staan te vreten.
D'r is werk zat in Nederland.
Probleem zit hem in die lui, die ongeschoold (blij zijn wanneer ze de basisschoel hebben afgemaakt), nog keus hebben ook qua kiezen van een baan.
Vuilnisman vinden ze te min, en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen!
Ach, aan de andere kant ken ik nu ook iemand die blijkbaar tijd zat heeft om dit te bestuderen, en dan ook nog een topic op FOK gaat openen om zich te beklagen over de nijverheid van anderenquote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef Whizzkith het volgende:![]()
Ze zijn nu al vanaf een uur of half 9 (dat is dus nu al 7 uur!) bezig om met z'n achten (!) een klein veldje van 30 bij 20 te ontruimen van gevallen herfstbladeren![]()
Staat er eentje met een blazer die bladeren op een stapel te blazen, terwijl die andere 7 gewoon in een kring gezellig aan het praten zijn, ga opruimen stelletje paupers![]()
Daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant ken ik nu ook iemand die blijkbaar tijd zat heeft om dit te bestuderen, en dan ook nog een topic op FOK gaat openen om zich te beklagen over de nijverheid van anderen.
Tijdens het lerenquote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant ken ik nu ook iemand die blijkbaar tijd zat heeft om dit te bestuderen, en dan ook nog een topic op FOK gaat openen om zich te beklagen over de nijverheid van anderen.
ah, je hebt te toekomstige beroep dus al voor ogenquote:
Dat wou ik ook zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, je hebt te toekomstige beroep dus al voor ogen![]()
Hey Pssst, er zijn ook mensen die werken als jij op je nest ligt te rottenquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Mensen die ipv te werken gaan zeiken over mensen die niks doen.
Ik 'studeer' liever nog een paar jaar door, inplaats van nu te gaan werken in een strak, flitsend en glimmend oranje pakquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Mensen die ipv te werken gaan zeiken over mensen die niks doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |