Hup Henk.quote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Yolande het volgende:
Ik ga stemmen
Hallo Yolande, ik lees dat als ik wil voorkomen dat ik van je minpunten krijg, wij elkaar moeten kennen. Nou, euh... Ik heet Maurisico, ik ben 32 jaar en donderdag jarig, jawel! Ik leef in Tilburg en heb communicatie gestudeerd. Inmiddels werk ik alweer enig jaren. Met wie heb ik de eer en wat wil je nog van me wetenquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Yolande het volgende:
Cuall: ++ omdat je wel gezellig in de rondte huppelt
Henk.jansen: ++ Ken ik al langer als versabommie
versabommie: -- ken ik nog niet zolang als Cuall en Henk.jansen en je maakt wel hele nare opmerkingen (maakt je niet geliefd)
Jij trektvoor punten?? Trekken als in Masturberen?? Nee sorry Pinball, dat gaat me toch net iets te ver...quote:
Zie je nou al dubbel Coosquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Coos het volgende:
Cuall, Kribbet heeft na middernacht gestemt en deed dat net weer!!!!!!
Hoe kan dat??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schrappen die hap. Ben jij nu notarette of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo Yolande, ik lees dat als ik wil voorkomen dat ik van je minpunten krijg, wij elkaar moeten kennen. Nou, euh... Ik heet Maurisico, ik ben 32 jaar en donderdag jarig, jawel! Ik leef in Tilburg en heb communicatie gestudeerd. Inmiddels werk ik alweer enig jaren. Met wie heb ik de eer en wat wil je nog van me wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk dat is nou informatie waar ik wat mee kan. Prettig kennis te maken!quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoewel ik het wel gezellig vind. Ik ben Yolande, 50 jaar in augustus jarig geweest, ik woon in Capelle a.d. IJssel, getrouwdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en werk al een jaartje of 34. Nu weet ook je weer wat van mij.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iets teveel gedronken vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Coos het volgende:
Cuall, Kribbet heeft na middernacht gestemt en deed dat net weer!!!!!!
Hoe kan dat??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schrappen die hap. Ben jij nu notarette of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt Cuall, is gedaanquote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef cuall het volgende:
Yolande je hebt Henk zijn punten er niet bij gezet moet nu op 21 staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Corrigeer je het zelf evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En is Henk Jansen dan je man??quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Maurisio, nou zo erg is het nou ook niet hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoewel ik het wel gezellig vind. Ik ben Yolande, 50 jaar in augustus jarig geweest, ik woon in Capelle a.d. IJssel, getrouwdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en werk al een jaartje of 34. Nu weet ook je weer wat van mij.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig maar hoor Kribbetquote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iets teveel gedronken vannacht?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb vannacht geen enkele stem uitgebracht alleen deze topic's doorgelezen om te weten aan wie ik de punten te danken had zodat ik wat terug kon doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit gaat je geen ++ opleveren, mij verdacht makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey Cuall zie nu pas een mijter op je icoon leuk johquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rustig maar hoor Kribbetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Coos zet alle middelen in om hogerop te komen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*hij denkt dat iedereen de volgende uitspraak gelooft:
Alleen kinderen en dronkaards spreken de waarheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vannacht was ik beidequote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rustig maar hoor Kribbetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Coos zet alle middelen in om hogerop te komen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*hij denkt dat iedereen de volgende uitspraak gelooft:
Alleen kinderen en dronkaards spreken de waarheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Cuall zie nu pas een mijter op je icoon leuk johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja klopt, al 22 jaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En is Henk Jansen dan je man??
quote:Op maandag 14 november 2005 16:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja klopt, al 22 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en om helemaal volledig te zijn we hebben geen kinderen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop