Bijna, maar wij zijn bij elkaar omdat we elkaar lief vinden en niet vanwege de nominaties.quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
geweldig, een BB-servival-koppel, lijkt net de echte BB wel!
![]()
Yo Versa, jij staat er niet goed op bij de familie jansen, eerst minpunten van Yolande en nu van Henk...quote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef henk.jansen het volgende:
Gert ++ daar kan ik heel goed een pilsje meedrinken
PC eend ++ Aardige vent die nooit mensen aanvalt
versabommie -- Zo komen we toch nader tot elkaar, als was het alleen maar in de lijst![]()
Huh? Welke fotoquote:Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
-- Gert (omdat hij zo'n punt maakte van de foto van scan, veel te lang op doorgegaan)
Vond je mijn motivatie zo vreemd dan? Je zit net anderhalve maand op fokquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef M-en-A het volgende:
Scanman: -- Ik heb je motivatie gezien om mij twee minnetjes te geven omdat ik te hoog in de lijst sta. Je maakt prima caps en bent best wel leuk om te lezen in de SC en de streamverslagen, maar moet jou dus nu toch even een koekje van eigen deeg geven.
Ik kan het topic zo niet terugvinden, maar het ging over een foto van Lieske die door Scan mooier gemaakt zou zijn dan deze in werkelijkheid was... Gert vond dat Scan dit moest melden...quote:
Nee hoor ik snap je wel. Ben ook heel blij met de waardering die ik van iedereen krijg, ook al ben ik nog maar een "groentje"quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je mijn motivatie zo vreemd dan? Je zit net anderhalve maand op fok![]()
Vergelijk dat maar eens met de rest in de top 10.
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef M-en-A het volgende:
Volgens mij heeft waardering ook niets te maken met het feit hoe lang je bezig bent, maar hoe je het in zijn algemeen doet.
Met andere woorden : kwantiteit gaat voor kwaliteit.quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Dat klopt. En het spel is nog niet afgelopen, om Chantal even aan te halen:quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergetenquote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou wel degelijk veel rekening met hoe lang iemand al op fok actief is geweest. En hoewel ik je streamverslagen waardeer, zou ik je dus niet zo snel punten geven omdat je nog maar heel kort op fok bent. Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Idem... Dit is mijn eerst Fok BB jaar... Ben wel redelijk veel actief...quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergeten![]()
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waardering verdien je naar mijn idee ook als je al jaren lang een leuke forummer bent.
Bedankt voor de link.quote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ja lang verhaal wat eigenlijk helemaal nergens over ging.
edit: linkje gevonden [BB SC 737] big brother en de valse kraaien
Het begint allemaal met de foto van Lieske om 19.19 uur...
Combinatie hè.quote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met andere woorden : kwantiteit gaat voor kwaliteit.![]()
Misschien kan ieder niet jarenlange Fokker beter zijn punten aan mede-niet-jarenlange users geven, dan heeft stemmen tenmisnte voor die groep nog een beetje nut.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik even een link krijgen naar die lijst van 'jaren lange leuke forummers'? Dat maakt het stemmen weer een stuk eenvoudiger!
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...quote:Op maandag 14 november 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
My 2 points...quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...![]()
Hoe zo ? Is het niet serieus dan ?quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach dat is snobisme van de bovenste plank en een verkrampte ons kent ons houding....als je iemand leuk vindt kijk je toch niet naar zijn aantal dienstjaren hier...dan neem je het wel heel serieus allemaal...![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef demins het volgende:
Nou dan kan ik punten van Scanman wel vergeten![]()
Dat heb ik nergens geschreven tochquote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef ChantalC het volgende:
Idem... Dit is mijn eerst Fok BB jaar... Ben wel redelijk veel actief...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |