quote:Op maandag 14 november 2005 15:19 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja en wie hier nu zeurt, jullie eten toch ook weleens een slavink. Weet je wel hoeveel vinken ze daarvoor afschieten!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, duiven en kraaien hebben we genoeg. De mussenstand gaat hard achteruit. Die beesten zie je in de steden steeds minder.quote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Het is verdomme een musje. Hebben we er zat van !!
Proestquote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij voelt je beter dan elk andersoortig leven op deze aarde?
En de familie van de mus zei:quote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef Partyman het volgende:
Het is een f*cking MUS... jemig wat een ophef!![]()
dat lijkt me ook niet zo vreemd, ik heb nog nooit een hond en een geestelijk gehandicapte ergens naar binnen zien vliegenquote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef Ulx het volgende:
Als het een roodborstje was, of een hondje, of een geestelijk gehandicapte dan zou men heel hard schande en boe roepen.
Een vlieg is geen beschermde diersoortquote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef N.icka het volgende:
Ach , het is maar een mus , als er een vlieg was doodgemept had je er niemand over gehoord , wat een aanstellers hier zeg
Stel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Sjonge jonge jonge, als er een vlieg of ander klein beest in mijn kamer is weiger ik die dood te slaan, niet eens alleen omdat het een puinhoop oplevert, maar vind het ook nutteloos.
Maar als er een grote kans bestaat dat dat beest voor 10tallen ruggen schade aanricht kan je niet even dat beesie tot de orde roepen, dan is het logisch dat je hem met lood volpompt
Ik heb geen kat, maar als mijn hond er had gelopen, dan had ik hem geroepen en dan was hij gekomen(dat beesie luistert zo goed, kwestie van opvoeding).quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Stel.
Had jij ook zo geredeneerd als jij in de buurt woonde en het was jouw kat geweest?
quote:Dode mus houdt massa mensen aan het werk
Uitgegeven: 15 november 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:55
LEEUWARDEN - De mus die maandag zonder pardon werd doodgeschoten, krijgt een staartje, althans het verhaal daaromtrent. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels betrokken bij de klucht rond het vogeltje.
Een bijzondere opsporingsambtenaar van zowel de Dierenbescherming als de provincie Friesland onderzoekt de dood van de mus. Dat hebben beide partijen dinsdag bevestigd.
Maandagochtend schrokken de medewerkers van Domino Day zich rot toen bleek dat de mus eigenhandig een wereldrecordpoging dominostenen omgooien was begonnen. Het Frisian Expo Centre (FEC) is gevuld met meer dan vier miljoen steentjes om vrijdag een wereldrecordpoging te doen. De mus gooide uiteindelijk 23.000 steentjes om.
Het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |