Als de opdracht is mislukt ligt het aan Menno.quote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Karinnn het volgende:
[..]
De opdracht is nog niet afgelopen he![]()
enu als ze echt op rantsoen gaan dan word het wel zeurenover dat het zo'n rotopdracht was...
Nou, dat was eeb hele verademing vergeleken met de restquote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb Gerard Joling gemist????
Er is een God... Dank u dank u
Maar allemaal in dezelfde kwaliteit gezongenquote:Op maandag 14 november 2005 15:38 schreef Falco het volgende:
Goede nummers worden afgewisseld met extreem slechte nummers. Erg vermoeiend hoor!
Ik denk dat Chantal, Lieske en Joost straks alledrie schor klinken.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Is er een rubriek 'domste opmerking van de dag' ??? Dan zou ik graag bovenstaande opmerking nomineren. Er komt nu bijna geen geluid meer uit Chantal. Dat lijkt me nogal winst. Hoezo is haar stem er niet beter op geworden??? Een stuk vooruit gegaan zul je bedoelen! Binnenkort kan ze niks meer zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
Chantals stem, die is hier niet beter van geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |