heb je het te druk??:d:D:d:quote:
Whehe. Ik ga zo een stoer kabeltje ervoor halenquote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef cerror het volgende:
Zometeen even mijn xbox uit het stof halen.
aah daar ben je!!vroeg me al af of je weg wasquote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
heb je het te druk??:d:D:d::d :d : d; D; d; D:D;
; ;D;
!!111!!!!!!111
ok
Ja gek ik was ut vergeten, hoi imberrquote:Op maandag 14 november 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
cerror![]()
En het is _moder8or_ Maikuuul
Kabeltje?quote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga zo een stoer kabeltje ervoor halen
Hou niet zo van enquetesquote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
heb je het te druk??:d:D:d::d :d : d; D; d; D:D;
; ;D;
!!111!!!!!!111
ok
geen probleem natuurlijkquote:
Ey, dat is handig.quote:Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van de Xbox naar een VGA aansluiting
heeeeeequote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef W8ezel het volgende:
[..]
aah daar ben je!!vroeg me al af of je weg was![]()
Niet zo gek duur. 30 euroquote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ey, dat is handig.
Hoe duur zijn die krengen?
Handigquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet zo gek duur. 30 euro
kijk hier voor info
maar het duurt maar 1 minuutje en dat kan dus bestquote:
Een soort splitter.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Der moet eens een kabel komen, zodat je je xbox op je pc monitor kan aansluiten en je pc blijft gewoon aan zeg maardas me pas relax.
Ik heb een 37cm tv'tje. Als straks de Xbox360 komt wil ik graag in hoge resoluties spelen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
heb hem besteld. Ik heb geen TV en wil de XBOX toch graag hebben op mijn kamer
Ja zoiets gek, zo relax is dat, een beetje xboxen. Dan wat fokken, wat xboxenquote:
Het is sjiek handigquote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zoiets gek, zo relax is dat, een beetje xboxen. Dan wat fokken, wat xboxendamn zo gezellig, gezelligste wat ik ooit heb gezien man
quote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef K-jozz het volgende:
hoi ik ben nieuw hier
wbquote:
Welkomquote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef K-jozz het volgende:
hoi ik ben nieuw hier
Jah sinds kort internet in Frieslandquote:Op maandag 14 november 2005 14:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook al iemand uit Dokkum![]()
[..]
wb
Alles goed?quote:Op maandag 14 november 2005 14:59 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Jah sinds kort internet in Friesland
quote:
K wou dat k dat kon zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef snopprinses het volgende:
jej nog 2 uurtjes stage
dan een uurtje rijles
en dan zie ik mn vriendje weer
Wel goed hoor, maar ja er komen mod aspiraties omhoogquote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je er moeite voor gedaan, is het weer eens niet goed
K kan ook wel lief zijn hoorquote:
Ik dacht dat je iets anders ging mededelenquote:Op maandag 14 november 2005 15:03 schreef snopprinses het volgende:
jej nog 2 uurtjes stage
dan een uurtje rijles
en dan zie ik mn beste vriendin weer
en dan lekker mn vriend
Nee, sinds we hier internet hebben zit ik me tot bloedens toe af te rukkenquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Nee, sinds we hier internet hebben zit ik me tot bloedens toe af te rukken
quote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel goed hoor, maar ja er komen mod aspiraties omhoog
quote:
Sta je mannetje hèquote:Op maandag 14 november 2005 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Daar heb je weer gelijk in...
weet ikquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K kan ook wel lief zijn hoor
quote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Opjou, je weet wel, voor de spiegel ???
Ik inmiddels welquote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik heb nog steeds geen planne voor vandaag
Nee, hij is vast lelijkquote:Op maandag 14 november 2005 15:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..].
Ander ondewerp. Ken je een Gerrit Jan?
Byequote:
Ik ben wat nuttigs aan het doen hier op schoolquote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
dooie boel opeens
neeeennnn, mn vriendje gaat ff mn laptop schoonmaken en dan gaan we liev doenquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders ging mededelen
jej nog 2 uurtjes stage
dan een uurtje rijles
en dan lekker thuis FOK!KEN
Even een gezellige dame bezoekenquote:
Bespaar me de details aubquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neeeennnn, mn vriendje gaat ff mn laptop schoonmaken en dan gaan we liev doen
Wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef K-jozz het volgende:
_moder8or_ heeft het druk, dat scheelt de helft
Tot over 1 1/5 uurquote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga wegDan kan ik de bus van half 4 nog halen
![]()
K-jozz, meer weten > Profiel> nog meer weten> iets speciefieker vragenquote:
Hoe lang woon jij al in Frieslâquote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef K-jozz het volgende:
[..]
K-jozz, meer weten > Profiel> nog meer weten> iets speciefieker vragen
Hey Jacoquote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef Jaco90 het volgende:
hoi hoi mensen!ik ben weer terug! na een tijdje gbanned te zijn
net bij de ortho gweest, fukin pijn
ergens begin oktober ofzo en alleen uit PUB hoorquote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Jaco
Hoe lang ben je gebanned geweest?
Hoi!quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef Ayaxola het volgende:
Whehe, ik weet nu wie Mister_Dog is, ik kwam hem vandaag tegen in niet al te vriendelijke vorm
Middag trouwens
Ow. Een baand udsquote:Op maandag 14 november 2005 15:26 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ergens begin oktober ofzo en alleen uit PUB hoor
En die is erquote:
Niet al te vriendelijke vorm?quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef Ayaxola het volgende:
Whehe, ik weet nu wie Mister_Dog is, ik kwam hem vandaag tegen in niet al te vriendelijke vorm
Middag trouwens
Wow. Dat zijn mooie foto'squote:Op maandag 14 november 2005 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daar gaan we aankomend jaar o.a. naar toeee
[[url=http://www.roskilde-festival.dk/db/files/green_day_rockphoto.jpg[/img[
[img]http://www.roskilde-festival.dk/db/files/l1_rockphoto.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
K heb er nu al zin in![]()
Jaaahaaquote:
Wat voor muziek wordt er dan gedraaid?quote:Op maandag 14 november 2005 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaaahaa
En niet alleen de foto's zijn daar mooi
Je klinkt nu net als die flikkers uit een of ander citroën-reclame-filmpje....quote:
Ik ben geen flikkerquote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als die flikkers uit een of ander citroën-reclame-filmpje....
"Wat een mooie kinderen."
quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze was is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Ik insinueer ook niet dat je flikker bentquote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker
Maar die reclame is wel tof ja
Hatsikidee met z'n allen er ff tussen uitquote:
Oef, gelukkig maarquote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Ik insinueer ook niet dat je flikker bent![]()
Niet mijn muziek dusquote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja wat speelt daar.
Van snoop dogg tot Ozzy
en van noorse madonna's tot Armand van helden
Hij zat in een klas waar ik langs liep, toen schold hij me uit voor mongool samen met zijn paupervriendjesquote:
Zijn dat jouw foto's D_A?quote:Op maandag 14 november 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Ook leuk een 2 snarige bass
Was het maar zoquote:
Geef maar toe dat je foto's van onder zijn rokje wilde makenquote:Op maandag 14 november 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Sjjjjtquote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je foto's van onder zijn rokje wilde maken
Het eerste niet josti-band-lid met zo'n dingquote:Op maandag 14 november 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Tsja je moet er maar opkomen hequote:Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Het eerste niet josti-band-lid met zo'n dingIk wist niet eens dat die dingen bestonden
![]()
Wachtquote:
Verder mijn planning (allemaal vandaag gepland en/of bevestigd:quote:
Zo mag het welquote:
Dat klinkt leuk. mag je ook nog iemand meenemenquote:Op maandag 14 november 2005 15:54 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Verder mijn planning (allemaal vandaag gepland en/of bevestigd:
17 dec.: Dagje Antwerpen
22 dec. Racoon![]()
en ik mag weer een jaar cultureel ambassadeur zijn van de stadsschouwburg in Leeuwarden, dat betekent: gratis voorstellingen zien, zoveel ik wil![]()
daar gaan m'n mod aspiratiesquote:Op maandag 14 november 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo mag het wel. En wel laten doorlinken
Nee, ben samen met nog een klasgenoot cultureel ambassadeur en dan moeten we verslagje typen en eens per maad boekjes uitdelen en met die boekjes mogen we soms wel 2 kaarten uitzoeken voor 1 voorstelling.quote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. mag je ook nog iemand meenemen
Gaaf!!. Laat me dan je verslag eens lezenquote:Op maandag 14 november 2005 15:59 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee, ben samen met nog een klasgenoot cultureel ambassadeur en dan moeten we verslagje typen en eens per maad boekjes uitdelen en met die boekjes mogen we soms wel 2 kaarten uitzoeken voor 1 voorstelling.
Dat moet na een voorstelling en ben dit seizoen nog nergens geweest ben pas vandaag weer benaderd, volgende week ofzo zal mn eerste voorstelling wel zijn (ben vorig jaar met opzet naar de duurste dingen gegaanquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gaaf!!. Laat me dan je verslag eens lezen
cabaret.quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat moet na een voorstelling en ben dit seizoen nog nergens geweest ben pas vandaag weer benaderd, volgende week ofzo zal mn eerste voorstelling wel zijn (ben vorig jaar expres naar de duurste dingen gegaan) Dus denk dta ik dit seizoen voor Beauty and the beast kies onder andere
en verder cabaret
typfoutjequote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
cabaret.Cool!
Maarja, veel succes hè
quote:Op maandag 14 november 2005 16:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
typfoutjehad mezelf al verbeterd en komt wel goed
je bedoelt: plichtsgetrouw ja en amen zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als die flikkers uit een of ander citroën-reclame-filmpje....
"Wat een mooie kinderen."
quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
alleen in Zuid Limburg?
Hier (Hellevoetsluis) schijnt de zon met hier-en-daar een klein wolkje!quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
Is het trouwens overal zo mistig of alleen in Zuid Limburg?
Ik wou het subtiel houdenquote:Op maandag 14 november 2005 16:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
je bedoelt: plichtsgetrouw ja en amen zeggen
Backquote:
had ie geen ban?quote:Op maandag 14 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Die Dribbel_ zeg, die zien wij dus nooit meer
Hier is t ook al zo mistig.. Ik kan nog net t einde van de tuin zien en onze tuin is echt niet groot.quote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Eix het volgende:
[afbeelding].
Vanmorgen kon je niet eens tot de schutting zien.![]()
quote:
quote:
quote:Dat was al een maand ONZ, omgezet in een maand op het hele forum, doorklonen nu, wordt een lange ban.
Mailen hoeft niet, kloon ben je voorgoed kwijt.
Ja, het zou me eigenlijk verbazen als bij jou nu de zon scheen.quote:Op maandag 14 november 2005 16:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hier is t ook al zo mistig.. Ik kan nog net t einde van de tuin zien en onze tuin is echt niet groot.![]()
Jaquote:Op maandag 14 november 2005 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn forum was ff traag als dikke stront
En nog steeds een tikkeltje..quote:
..etenquote:Op maandag 14 november 2005 16:32 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin in chinees..
Kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 14 november 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in gehad toen ik vanochtend wakker werd
ff checkenquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Boeman het volgende:
op NL 2 nu vanalles over de gevolgen van drank
Jquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[inkoppertje]Heeft maastricht een vliegveld dan[inkoppertje]
Hebben er nog meer mensen last van een traag fora?
Jaquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aquote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja man!quote:
hebben ze hier in de buurt ook (de dorpen rondom enzoquote:Op maandag 14 november 2005 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja man!
Tis een gewoonte..
Boerâh!
HIj heeft wel een puntquote:Op maandag 14 november 2005 16:52 schreef Boeman het volgende:
je kunt dan beter fietsen op de autoweg, want daar rijden dan toch geen auto's, maar lukt dat ook niet, dan kun je beter even gaan liggen![]()
:d :d d; D: :d ;d
;D ;d
![]()
d;d
!!111!!!!1!!1111111!!
quote:
Oe, succes alvast!quote:
dankjewelquote:Op maandag 14 november 2005 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo mod![]()
Hey messenga
Jaco90 ik kalender toevoegt![]()
Succes prinses
Sta ik er ook al in?quote:Op maandag 14 november 2005 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo mod![]()
Hey messenga
Jaco90 ik kalender toevoegt![]()
Succes prinses
het duurt me ook te lang voordat ik op mag voor mn pratijkquote:Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Oe, succes alvast!
Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ik mag beginnen, alleen het duurt nog zo lang
Juistquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh snop. Heel veel succes hè, en die mensen op de zeebrapad laten voorgaan![]()
Kijk eens aan. En wat krijgen we dan als we jarig zijnquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Graag gedaan prinses![]()
Weet ik niet _moder8or_ volgens mij wel
dat weet ik ;pquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh snop. Heel veel succes hè, en die mensen op de zeebrapad laten voorgaan![]()
Nou zo praat je ook niet over mij of anderen op fok!quote:
Dit doet me denken aan een filmpje met een mercedes en een omatjequote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
JuistWachten als er mensen willen oversteken, halverwege gas nemen
gelukkig. Dan hoef ik dus niet op te passenquote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat weet ik ;p
ik ben nu toch meer bezig met parkeren en draaien enzo
dus rij niet zoveel meer @ weg
Hoeveel lessen heb je nu gehad dan? En hoeveel denk je dat je er nog moet?quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het duurt me ook te lang voordat ik op mag voor mn pratijk
Ik mag iedereenquote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nou zo praat je ook niet over mij of anderen op fok!dus dan mag je mij en de rest zeker niet?
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een filmpje met een mercedes en een omatje![]()
16 of 17 heb ik er gehadquote:Op maandag 14 november 2005 17:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je nu gehad dan? En hoeveel denk je dat je er nog moet?
Ik heb die functie uitgezetquote:Op maandag 14 november 2005 17:17 schreef Messenga het volgende:
Brechtje is echt een spamslut![]()
5 x online komen
aandacht tekort?quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nou zo praat je ook niet over mij of anderen op fok!dus dan mag je mij en de rest zeker niet?
![]()
alleen tijdens het eten ben je nie op fok?quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen, ik ben ff eten. tot dadelijk
Daggut naitquote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Eix het volgende:
Ah, speedy is er.
Nu mag hij me meteen vertellen of ik morgen de zon nog te zien krijg.![]()
je mag m'n webhoster een schop verkopenquote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb niks te doen
Heb nu al aardig begin hoor.
te weten :quote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb niks te doen
Heb nu al aardig begin hoor.
Want ?quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
je mag m'n webhoster een schop verkopen
nee, sorry, dat zit er vandaag niet inquote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet zoveel van jou![]()
Maar hoopte op iets creatievers dan dat
Dat was negatief bedoeld hoorquote:Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, sorry, dat zit er vandaag niet in
maar ik ben iig blij dat je verwachtingspatroon niet zo hoog was![]()
Helaas kan iedereen fouten maken, hier was ook vrij veel bewolking, waarschijndelijk gaat het sneller dan werdt verwacht. Over de mist kan ik helaas ook niks aan doenquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Eix het volgende:
'Momenteel is het op de meeste plaatsen strak helder, wel is er kans op mist, in het zuidoosten hebben ze last van laaghangende wolken die maar langzaam oplost.'
Speedy, de rest van je weerbericht is super maar strak helder? Laaghangende wolken? Ik heb vandaag alleen maar in dichte mist gezeten.![]()
Ik wil domeinnaam verhuizen.quote:
Ahhquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil domeinnaam verhuizen.
Ze schieten niet op![]()
Ey, het maakt niet uit als je eens een fout maakt hoor. :pquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas kan iedereen fouten maken, hier was ook vrij veel bewolking, waarschijndelijk gaat het sneller dan werdt verwacht. Over de mist kan ik helaas ook niks aan doen
Pasta=Rome=quote:
/note to self; ovenschaal halenquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Eten weer op![]()
Wat is Lassange toch lekker![]()
www.putfile.comquote:Op maandag 14 november 2005 17:52 schreef Messenga het volgende:
Iemand een plekje waar ik die mix online kan zetten ? kunnen jullie ook luisteren
Mijn ouders zijn deze zomer naar Rome geweestquote:Op maandag 14 november 2005 17:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Pasta=Rome=![]()
Mijn ervaring dus (een superweek in rome met school en de hele week aan de pasta)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |