quote:Op maandag 14 november 2005 13:12 schreef Patch het volgende:
Ik heb werkelijk waar al het speelgoed van een tekenfilmserie. Geen 1 product mist er in die verzameling. Deze tekenfilmserie is based on a movie. Welke film?
quote:Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef RuneRose het volgende:
transformers?
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef victorinox het volgende:
Clerks the animated series?
Mennosson + 1quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Mennosson het volgende:
Ghostbusters
Ow!quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Mennosson het volgende:
Ghostbusters
Nee dat waren die andere Ghostbusters. Die twee kerels en die gorilla.quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij was de tekenfilm toch echt eerder dan de film.
Ik doelde op de speelgoedlijn van The Real Ghosbusters, niet die nostalgische van Filmationquote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij was de tekenfilm toch echt eerder dan de film.
Ai, das snel.quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Benicio Del Toro?
Patch +1quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Patch het volgende:
Terrence Stamp
dacht je ook aan The Phantom Menace ipv Priscilla?quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Sheridana het volgende:
Terence Stamp
quote:Op maandag 14 november 2005 13:47 schreef Patch het volgende:
[..]
dacht je ook aan The Phantom Menace ipv Priscilla?
Mennosson + 1quote:Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef Mennosson het volgende:
Mystic River
Stir Of Echoes
WIld Things
Hollow Man
Lover Boy
Apollo 13
Double R Seven has a license to scorequote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef RuneRose het volgende:
the spy who loved me.
quote:Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
fear and loathing in las vegas?
Nee, helaas, geen Garden State.quote:Op maandag 14 november 2005 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
garden state?
Nope, wie kan me zeggen waar de kleine meisjes op FOK! uithangen?quote:Op maandag 14 november 2005 14:12 schreef ArtyShock het volgende:
Trainspotting?
De whiskey bar, en de kleine meisjes komen natuurlijk uit Alabama song van the doors. The Doors was dan ook de film die ik zocht,quote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Doors
Je hebt me door, nu moet ikweer anderedingen gaan verzinnen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef ArtyShock het volgende:
Mental note: RuneRose vraagt vaak muziekfilms.
Ik dacht dattie iets te duidelijk was, maar kon zo gauw niets anders verzinnen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
naar de whiskey bar gaan was een erg mooie hint voor de liefhebber, RR
ik denk dat die voor Doors-fans makkelijk was. Maar voor iemand die het nummer niet kent, natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik dacht dattie iets te duidelijk was, maar kon zo gauw niets anders verzinnen.![]()
Jim spelen of stoned zijn?quote:Op maandag 14 november 2005 14:24 schreef RuneRose het volgende:
Ik vond dat Val het best aardig deed hoor.
Ja, in Traffic lijkt het inderdaad levensecht, best eng soms. Maar idd. geen muziekfilm hé. Wat zal de volgende vraag worden. Weer een muziekfilm, of omdat jullie nu weten dat ik die vaak doe een gewone film, of daarom juist weer een muziekfilm.quote:Op maandag 14 november 2005 14:33 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Jim spelen of stoned zijn?
Nee, zonder dollen, zeker een goede rol van Val.
Maar dat meisje in Traffic leek wel zo echt high te zijn dat het haast geen trucage meer kon zijn, vandaar dat ik die film eerst bedacht. Maar goed, geen muziekfilm he
Jij bent een kloon van Ranja!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, in Traffic lijkt het inderdaad levensecht, best eng soms. Maar idd. geen muziekfilm hé. Wat zal de volgende vraag worden. Weer een muziekfilm, of omdat jullie nu weten dat ik die vaak doe een gewone film, of daarom juist weer een muziekfilm.![]()
oh oh, wat een compimenten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Ranja!!![]()
Geef maar toe
Ah. Of ze hebben allemaal zomer in de titel.quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef RuneRose het volgende:
toelichting:
Spike lee - SUmmer of Sam
Cannon - I still know what you did last summer
Ki-duk kim - SPring, summer autumn etc.
quote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Allemaal Zomertitels...
foutquote:Op maandag 14 november 2005 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
from kelly to jason oid
Correct: Een muziek documantaire over het leven van deze 2 Americaanse Idols. Gewaardeerd met een 1,7 op IMDBquote:Op maandag 14 november 2005 14:54 schreef RuneRose het volgende:
from justin to kelly, dat zijn die van ijdols
oh, nou die hoef ik dan niet te gaan kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Correct: Een muziek documantaire over het leven van deze 2 Americaanse Idols. Gewaardeerd met een 1,7 op IMDB
Door Hendrix en Neil Youngquote:Op maandag 14 november 2005 14:56 schreef RuneRose het volgende:
All Along the Watchtower
Don't let it Bring you down
Helemaal goeewquote:Op maandag 14 november 2005 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
RR +1
Antwoord: American Beauty?
Damnquote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef RuneRose het volgende:
Cruel Intentions?
Welk filiaal?quote:Op maandag 14 november 2005 15:01 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, Free Record Shop belde net, ik mag lekker op solicitatie gesprek.![]()
![]()
quote:Marci Greenbaum: Would you cut the psychobabble bullshit, Mom? There's pictures of me on the Internet.
Dr. Greenbaum: What kind of pictures?
Marci Greenbaum: Nudie pictures! What do you think?
Dr. Greenbaum: JESUS CHRIST! How could you be so stupid?
Moet je de oude versie (Dangerous Liasons) eens kijken... die is helemaal gebaseerd op het boek.quote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef RuneRose het volgende:
Heb ze nog niet lang geleden alle drie achter elkaar gekeken, dat was wel een beetje te veel van het goede.De eerste was wel verruit het beste.
In middelburg, vrijdag ingeleverd, nu al telefoontje, doen ze snel.quote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Welk filiaal?
Ik heb laatst nog in Rotterdam mijn cv en motivatie afgegeven, maar ze hebben niet gereageerd
Mummy 3 is eigenlijk revenge of the mummy, maar zit erg in tijdnoot dus ik reken ff goed, als jullie dan niet boos worden.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
crash
george of the jungle
the mummy
the mummy returns
the quiet american
dudly do right
mummy 3 ?
Stik. Had ik 'm vorige week tòch moeten zien.quote:Op maandag 14 november 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
welk merk auto bestuurt brendan in Crash?
quote:Op maandag 14 november 2005 15:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Heb hem gezien
Weet alleen het merk niet meer.
BMW
Dogville?quote:Op maandag 14 november 2005 15:35 schreef EricusMaximus het volgende:
In welke film heet een landhuis Mandalay?
Grappig, daar dacht ik ook al aan...quote:Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef Sheridana het volgende:
The Others?
Zeer zekerquote:Op maandag 14 november 2005 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
rebecca
quote:Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
KW - Ken Watanabe?
MC - Michael Caine?
Ah joh...das een fase...waait wel weer voorbij...quote:Op maandag 14 november 2005 17:03 schreef Sokolsky het volgende:
hey, ik heb een Rebeccavraag gemist...
En waarom zijn die intialen ineens weer zo populair?
quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gaat er nog iemand een nieuwe vraag stellen nu die Doldwaze hond weg is?
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef ArtyShock het volgende:
Als GR Geoffrey Rush is en KW Kate Winslet gok ik op Quills.
JP en PK kan ik toch niet plaatsen, Jason Patric is het in ieder geval niet...
Eén naam goed... Zat Michael Caine eigenlijk in deze film? Mja. Gokje dus.
Smakelijk, Sheri! Tot morgenquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef Sheridana het volgende:
Ik moet weer weg...zit bij een vriendin van me en we gaan zo eten...
Die heeft d'r neus wel een paar keer gebroken dacht ik, dus dat zou wel eens kunnenquote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cameron Diaz?
'die Intrepidivity' is altijd van de partijquote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die Intrepidlvity nog wel van de partij?
Lonewolf2003 +1quote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cameron Diaz?
Nee.quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
joaquin phoenix
Nee.quote:Op maandag 14 november 2005 20:33 schreef RuneRose het volgende:
Chris Penn?
quote:Op maandag 14 november 2005 20:34 schreef Retuobak het volgende:
Ah is het Davis uit Tru Calling?
Notable TV Guest Appearancesquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef Retuobak het volgende:
Nja, die gast was volgens mij laatst bij Too Late with Adam Corolla (kijk ik soms als Stephen Colbert het toevallig noemt in the Colbert Report dat ervoor komt), maar dat zal wel niet tellen want daar werd ie gewoon geinterviewd.
Wat knap dat je hem kent van films waarin hij niet heeft meegespeeld!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zeg azijnpiszuiper, ik ken Out Cold helemaal niet
Ik ken hem bij nader inzien wel van Anchorman: The Legend of Ron Burgundy en My Boss' Daughter.
Dus!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
Far Cry
Alone in the Dark
House of the dead
Ja, en Dungeon Siegequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen ENKELE Uwe Boll film gezien
ik las laatst ook dat hij plannen had om Postal te verfilmen?
Klopt bijna,quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:21 schreef Retuobak het volgende:
1. Lords of the Rings: The Two Towers
2. Final Destination?
3. ??
4. The Green Mile?
5. ??
yup...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef Retuobak het volgende:
1. Lord of the Rings
2. Final Destination II?
3. What Lies Beneath
4. The Green Mile
5. Lost in Translation
Zo dan? (thx. EricusMaximus)
Welke acteur, welk personage in welke film?quote:: Drop that stereo before I blow your goddamn nuts off, asshole.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Dawn of the dead 2004? :/
quote:: Son, where did you get that gun?
: [smiling proudly] My mum gave it to me.
quote:overleed in 2001 aan een plotselinge hartstilstand tijdens een familiebruiloft, 9 dagen voor zijn eenenvijftigste verjaardag. Er is een gerucht dat er hartproblemen in zijn familie zijn:
's vader en grootvader stierven ook aan een plotselinge hartstilstand vlak voor hun eenenvijftigste verjaardagen.
Je zit echt zooooo dichtbij... Net zo dichtbij als ik net met 'een Police Academy'...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:51 schreef Retuobak het volgende:
Inside Deep Throat, kan niet anders
Meest winstgevende film ooit meen ik zelfs
Dat is beter jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Retuobak het volgende:
Deep Throat
Toch niet slecht... Wel lullig voor meneer Damiano!quote:The most successful film of all time in terms of the budget to box office returns ratio. Estimates vary but it's approximately 25,000 to 1. In comparison, Titanic (1997) has a ratio of less than 10 to 1.
quote:According to one of the books by Linda Lovelace, director Gerard Damiano originally signed a deal that entitled him to collect about one third of the profits this film generated. He was "convinced" to sell his percentage for about $100,000 because his backers were reportedly members of an underworld crime family.
Welke film?quote:Hawker: If that's his original ball, I'm Arnold Palmer.: 'Tisn't.
Hawker: How do you know?: I'm standing on it.
Als intre het nog niet weet na al die hints van REFUSED over IRC.....quote:My dear girl, there are some things that just aren't done, such as drinking Dom Perignon '53 above the temperature of 38 degrees Fahrenheit. That's just as bad as listening to the Beatles without earmuffs!
Nembrionic + 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:13 schreef Nembrionic het volgende:
Is pas geweest toch?
The Fly
The Fly 2
The Life Aquatic
Independence Day
Jurassic Park
Hideaway
hoewel uncredited, komt ie er wel in voor, dus telt ie wel meequote:Op dinsdag 15 november 2005 08:14 schreef Nembrionic het volgende:
En als je The Fly 2 té borderline vind mag je best Holy Man ervoor in de plaats zetten
't Zou eigenlijk gelijk duidelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:23 schreef Patch het volgende:
owh? Misschien is het te vroeg voor me, maar wat voor vraag stel je eigenlijk?
ok, geen 1.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Zou eigenlijk duidelijk moeten zijn![]()
Welke film schiet je te binnen?
woensdag it isquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
woensdag dacht ik
Of op de verkeerde
ouderquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:05 schreef victorinox het volgende:
80 jaar?
Nembrionic + 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
150?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |