quote:Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Servais Knaven?
Neuh, Eddy is een roodharige sproetenkopquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef dartfanaat het volgende:
Ken een paar regisseurs,....het zou natuurlijk Eddy Terstall kunnen zijn
Er moet een regisseur geraden wordenquote:
Vast wel goed, ik ben vandaag vrijquote:Hoest op je werk scrut? (ben wel toe aan wat geklaag)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Orlow Seunke.
Mogguhquote:Goeiemorgen trouwens.
Wah,meer een avonddip....quote:
Goedenavond Diaan en de rest natuurlijkquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Pierre Bokma
Dat was toch Jan Bols?quote:Op maandag 14 november 2005 19:15 schreef brother52 het volgende:
Is dat die man van de jenever?
Nah,Ard Schenkt hem in....quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik schrik me iedere keer wéér rot![]()
Oh ja, dat was hij.quote:
Ben je er nog niet aan gewend dan?quote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik schrik me iedere keer wéér rot![]()
Wat voor kleur? Paars? Groen?quote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je er nog niet aan gewend dan?
Anyway ik ga weer.... ik ga weer knipperderknip en ververdeverf laten doen
Peaceman ook elke keer weerquote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef wyccie het volgende:
Daag DiaanBen benieuwd naar je nieuwe kapsel
Klopt die pakken alleen de stoute kinderenquote:Op maandag 14 november 2005 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die Zwarte Pieten racisten zijn
Nee ik hou het deze keer maar weer bij donkeroranje... de volgende keer denk ik paars (maar dan Aubergine heel donkerpaars dus....).quote:Op maandag 14 november 2005 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Paars? Groen?
quote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Pierce Brosnan ?
Nee, die niet.....quote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Pierce Brosnan ?
Oh, George Lazenby dus...quote:Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef dartfanaat het volgende:
Nee, die niet.....
Hoi liefjequote:Op maandag 14 november 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoiwyccie
![]()
'k ben zo weer weg, naar andere stoute kindertjes: Public enemy.
quote:
Want? Je 1e antwoord was flauwekul. Dat had Stevie Wonder zelfs gezien en dus was dequote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo Peaceman, daar sta je dan mooi te kijken met je
[..]
![]()
't was een thematische gok; naar een climax toewerkend...quote:Op maandag 14 november 2005 19:48 schreef peaceman het volgende:
Want? Je 1e antwoord was flauwekul. Dat had Stevie Wonder zelfs gezien en dus was deniet meer dan terecht.
![]()
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef dartfanaat het volgende:
Amerikaanse actrice?
Nee Treintje is weg.quote:
quote:
SinterPeacequote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal ik eens in mijn grote boek zetten.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Pia Douwes?
quote:
Ja. Zijn dood kan je ¤ 6000 opleveren.quote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wil je ons daarmee blij maken?
Ik weet niet direct of het deze is maar hij staat er vanavond symbool voor.quote:Op maandag 14 november 2005 21:59 schreef brother52 het volgende:
Is dat die ex-mus uit leeuwarden?
Ach, het geeft maar weer eens goed aan dat friesland een achtergebleven gebied is.quote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet direct of het deze is maar hij staat er vanavond symbool voor.
Ik vind dat wel een stapje te ver gaan. Een beest doodschieten voor een tv-programma met Hans Kraaij jr. Laten ze die eerst eens preventief van de buis verwijderen.
Maar je bent nog wel voor SC Heerenveen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, het geeft maar weer eens goed aan dat friesland een achtergebleven gebied is.
En ja, ik mag dat zeggen, ik ben er geboren, getogen en gelukkig ontvlucht
Dat wel, en zal ik ook altijd blijven.quote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je bent nog wel voor SC Heerenveen?
Een kudde gnoes richt meer schade aan. Kijk maar naar The Lion King.quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Berkery het volgende:
Volgend jaar laat ik een kudde struisvogels los![]()
Sympathieke club vind ik dat.quote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel, en zal ik ook altijd blijven.
Een kudde fries stamboek lijkt me wat toepasselijker, maar die beesten zijn niet vooruit te branden. Is trouwens ook gemakkelijker aan te komen, de veemarkt staat ernaast geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een kudde gnoes richt meer schade aan. Kijk maar naar The Lion King.
The Lion King ken ik niet (maar dat komt vast vanzelf een keer wanneer kleine berkery ouder is)quote:Op maandag 14 november 2005 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een kudde gnoes richt meer schade aan. Kijk maar naar The Lion King.
Mooi film is dat!quote:Op maandag 14 november 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Lion King ken ik niet (maar dat komt vast vanzelf een keer wanneer kleine berkery ouder is)
Hoe oud is ze nu?quote:Op maandag 14 november 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Lion King ken ik niet (maar dat komt vast vanzelf een keer wanneer kleine berkery ouder is)
Zelfs niet als een een zekere etterbak uit juf Diaan's klas met strijkers gaat smijten?quote:Op maandag 14 november 2005 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kudde fries stamboek lijkt me wat toepasselijker, maar die beesten zijn niet vooruit te branden. Is trouwens ook gemakkelijker aan te komen, de veemarkt staat ernaast geloof ik.
Dat is een leuke leeftijd. Een van mijn nichtjes is ook ongeveer zo oud.quote:
Geen idee eigenlijk, nooit geprobeerd. Rond de tijd dat ik altijd strijkers had stonden die beesten al lang binnen. Maar ik denk wel dat het zou helpen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zelfs niet als een een zekere etterbak uit juf Diaan's klas met strijkers gaat smijten?
Mooie tijden waren dat. Het risico om je hand ernstig te verwonden nemen voor een luide knal.quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, nooit geprobeerd. Rond de tijd dat ik altijd strijkers had stonden die beesten al lang binnen. Maar ik denk wel dat het zou helpen.
Inderdaad, en er waren altijd van die idioten bij die ze oppakten en terug gooiden.quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. Het risico om je hand ernstig te verwonden nemen voor een luide knal.
Ah woonde je vlak bij mij?quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, en er waren altijd van die idioten bij die ze oppakten en terug gooiden.
Dat, of ik kon heel ver gooien.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat, of ik kon heel ver gooien.
quote:
Moet goed zijn..en dat is het dus ookquote:
Dat was dus na strijkers gooien het hoogtepunt van je Friese jeugd?quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam hem vroeger wel eens tegen bij ons in het dorp
Dat was op weg naar het NK in Utrecht, hij is toen een paar keer heen en weer gereden tussen Zwolle en Groningen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Moet goed zijn..en dat is het dus ook
Diaan
er is een anekdote van deze man. Hij viel in de trein in slaap, op weg naar een belangrijk toernooi. En werd "te laat" wakker. Was een hele goede schaker/dammer Helaas is hij op veel te jonge leeftijd overleden aantal jaar geleden
Ja, eigenlijk wel, in friesland gebeurt niet zoveel. Maar dan vergeet ik natuurlijk wel de elfstedentochten van 1985 en 1986.quote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was dus na strijkers gooien het hoogtepunt van je Friese jeugd?
En de bekerfinale van Heerenveen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, in friesland gebeurt niet zoveel. Maar dan vergeet ik natuurlijk wel de elfstedentochten van 1985 en 1986.
Idd Ed en Willem Bever.quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
DF weet 'm ook.....
Hans en Willem Anker
quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Mieke de Boer?
Mieke schijnt echte schietlessen gehad te hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat een BB-gun of een echte?
Ik zag ooit in Spanje zulke BB-guns vandaar. Kun je volgens mij wel iemand behoorlijk mee de stuipen op het lijf jagen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mieke schijnt echte schietlessen gehad te hebben
Daphne Ontbijtkoek idd.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Richard Chamberlain?
Zat aan een actrice te denken, maar dat klopt ook........Daphne acteert (o.m. in Keyzer en De Boer)quote:
Die heeft hij ook gespeeld, maar die bedoel ik niet...quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr Kildare?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:58 schreef pos het volgende:
Ik ken hem wel van diverse films maar kom niet op zijn naam.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Willem Dafoe. Maar eigenlijk was ik naar ed
Is Ed je vriendje?quote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Willem Dafoe. Maar eigenlijk was ik naar ed
Trusten Tongquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Public NME.
Rock in the kasbahquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Zo heerlijk gepist.
Kan ik wel een erg moeilijke plaatsen.
[afbeelding]
Ik ook niet...zit nu in de make-up enzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 06:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een drukte
Helaas geen tijd voor 'n plaatje
Hij lijkt er niet allleen op......Hij is het ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef Berkery het volgende:
Da's net Sean Connery
Ja, ze is het niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat niet die schaatster?
Hey , ben je verdwaald?quote:
quote:
Nee die is het ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
Het is toch ook niet Joke de Kruijf...
Goh wat ben jij gemeen zeg.... van mij mag Belsen wel in de OP hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
nl
[..]
Goh wat ben jij gemeen zeg.... van mij mag Belsen wel in de OP hoorgezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
![]()
Van mij mag 'ie dat ook. Je hebt helemaal gelijk Diaan, Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
nl
[..]
Goh wat ben jij gemeen zeg.... van mij mag Belsen wel in de OP hoorgezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit jaar geen cadeaus krijgt.. je naam staat in mijn grote boek...
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit jaar geen cadeaus krijgt.. je naam staat in mijn grote boek...
![]()
Ik ken haar echt niet... al komt ze me wel bekend voor...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee die is het ook niet.
Haar voornaam is Ellen
Tot later Diaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag Brother
Ook ik ben vrij nu... en ga naar huis. Tot later![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:44 schreef Neleos het volgende:
Is de meneer op het plaatje Veldhuis, van Veldhuis en Kemper, of Kemper, van Veldhuis en Kemper?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
Hier maar ik heb geen idee
hoezo? jij kan toch gewoon raden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
Ik weet het wel, maar ik zeg 't niet; ik ben geen verrader...
Geheimhoudingsclausules zijn een bitch...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo heeft het me verteld maar ik mag het niet verder vertellen![]()
En een karaokeset, want hij heeft een microfoonquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij lijkt de beschikking te hebben over tenminste één hand
Sterker nog; er zijn er zelfs twee gespot.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
En hij lijkt de beschikking te hebben over tenminste één hand
De linkerhand zou ook zomaar uit de piano kunnen komen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sterker nog; er zijn er zelfs twee gespot.
Eerste foto...
Bij sommige mensen komen er zelfs stemmen uit de piano...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
De linkerhand zou ook zomaar uit de piano kunnen komen natuurlijk
Da's wat voorbarig, maar ik herinner me dat hoofdquote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komen er zelfs stemmen uit de piano...![]()
Jaja, wel op blijven lettenquote:
Heb jij toneelschool gedaan ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ookEn ik heb geeneens een piano
![]()
Vind je? ik vind het misschien wel een beetje kort, maar ik moet er nog eventjes aan wennen, het is altijd zo als je net terug bent van de kapper. Over 2 weken zit het wel goed....quote:
Acteurs lijken zelden goed bij hun hoofd, nu weet ik waaromquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij toneelschool gedaan ?
Want dan zit 'piano' tussen je oren...
een kniesoor die daar op letquote:Maar dat kan evenzogoed ook psychologie zijn geweest...
Denisequote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
Denise Rodman
Ik zeg: doorverwijzen naar de KNO-arts.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
een kniesoor die daar op let
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Mark Huizinga
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
Flavor Flav en Chuck D.
't was he-le-maal geweldig...quote:
Ik had op zich ook wel heen gewild, maar ik wist niet dat ze zouden komen en heb al 2 concerten staan voor deze week, dat is eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't was he-le-maal geweldig...
En HARD !!!
Niet alleen qua volume, maar vooral ook qua intensiteit.
Mwoah; 'k heb er vaak zat 3 in een weekend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:43 schreef brother52 het volgende:
Ik had op zich ook wel heen gewild, maar ik wist niet dat ze zouden komen en heb al 2 concerten staan voor deze week, dat is eigenlijk wel genoeg.
In een weekend is het nog wel te doen, dan kun je de volgende dag tenminste nog uitslapen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; 'k heb er vaak zat 3 in een weekend.
Zoveel lijd ik er nou ook weer niet mee, dat dát nodig is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef brother52 het volgende:
In een weekend is het nog wel te doen, dan kun je de volgende dag tenminste nog uitslapen.
Moet je ook voor naar een Indisch restaurant gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Alleen verdomd laag pielie-pielie gehalte..
Pielie-pielie, geen piri-piri...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet je ook voor naar een Indisch restaurant gaan.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:53 schreef peaceman het volgende:
LOA?
Je kan nog mee, er zijn vast nog wel kaartjes te krijgen.quote:
Nee ik hou er niet van. Jij ook niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij houdt niet van kolereherrie?
Het is mooie herrie, jamie cullum is pas kolereherriequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij houdt niet van kolereherrie?
Nee dank u vriendelijk... ik moet dan werkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kan nog mee, er zijn vast nog wel kaartjes te krijgen.
Nee, ik kan er niet zoveel mee op een enkele uitzondering na. Het zijn vaak wel hele goede gasten die herrieschoppers.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik hou er niet van. Jij ook niet?
Ik vond ze bager 4 jaar geleden op Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
jamie cullum is pas kolereherrie
Dat geloof ik ook wel, maar wat je zegt.. ik heb er ook niet veel mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet zoveel mee op een enkele uitzondering na. Het zijn vaak wel hele goede gasten die herrieschoppers.
Niet? Jammer, dan moeten we maar wachten tot REM, Tom Mrcae, de Kaiser chiefs of zo naar nederland komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dank u vriendelijk... ik moet dan werken![]()
Ow er mogen er ook wel nog meer komen hoor en voor die laatstgenoemde hoeven we niet meer heel lang te wachten (1 maart 2006quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet? Jammer, dan moeten we maar wachten tot REM, Tom Mrcae, de Kaiser chiefs of zo naar nederland komen.
Hier zijn de kaartjes al voor binnenquote:
Wat vond je er zo slecht aan ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik vond ze bager 4 jaar geleden op Lowlands
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier zijn de kaartjes al voor binnen![]()
Vandaar dat ik ook of zo zeg, dat ik een erg breed begripquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow er mogen er ook wel nog meer komen hoor en voor die laatstgenoemde hoeven we niet meer heel lang te wachten (1 maart 2006en daar hebben we al kaartjes voor
)
Het was alleen maar geschreeuw dat ze het album moesten kopen dat net uit was. Fluitconcert was hun deel.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook of zo zeg, dat ik een erg breed begrip![]()
Kaiser Chiefs, die komen in de HMH toch? Ik vind die zaal eigenlijk te groot voor ze, ze moeten gewoon in de melkweg of tivoli komen.
3500? dat valt eigenlijk best wel mee, ik dacht dat het er meer waren, maar dat zal ik eind januari wel zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik had over de of zo heen gelezen
ben erg
.... ik ga ook zo maar slapen.
HMH kan ong. 3500 mensen in... ach het is gewoon een feestje en wil ze graag weer een keer zien.
Anyway... slaap lekker allemaal
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:40 schreef wyccie het volgende:
is het Sirius Black?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef Neleos het volgende:
Eric Cantona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |