dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
ROFLMAO!! Ik stond in de keuken en dacht: Jezus, klinkt Rob nu zo goed als Gerard Joling???
Kom ik kijken staat ie daar echt.
iddquote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef pullup het volgende:
Ik slinger zowaar de streams even aan om naar Gerard Joling te luisteren![]()
Moet niet gekker worden
quote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Een verademing.....iemand die wel kan zingen.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef Maurisico het volgende:
Gaan ze nou de rest van de tijd vullen met de hits van Gradje Jolink.... zijn ze over vijf minuten ook klaar mee... zal straks zijn bilmaatje.. dat schaap wel langskomen...
de hele groep nietquote:
Dat is dan weer wel waar.quote:Op maandag 14 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
wel leuk zo'n kort bliksembezoek.
Zo konden ze niet praten met hem en hadden ze toch een verzetje...
Ach waarom verbaast me dat inmiddels niet meer. *Wat zijn dat voor groene dingen?*quote:
stond natuurlijk in zijn Talpa-wurgcontract met John... was trouwens een open deur van jewelste.. vanaf dag 1 waren Gordon en Joling hier op het forum al benoemd als visitors..quote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Gerard gaat alweer...
quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef bunnyma het volgende:
Zo, het geluid kan weer naar heeeel zacht.
Das niet zo moeilijk, die 2 komen overal in beeld waar een camera is!quote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
vanaf dag 1 waren Gordon en Joling hier op het forum al benoemd als visitors..
De intro van When The Ladie Smiles werd door Nathalie verwelkomd met: "Huh, wat is dit."quote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
de hele groep niet
of alleen dit nummer?
SCHANDE!!! hoe dan ook![]()
Maar aan haar gedrag te zien komt ze toch echt uit Amerika.quote:Op maandag 14 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
De intro van When The Ladie Smiles werd door Nathalie verwelkomd met: "Huh, wat is dit."
Nog los van het feit dat je een internationale hit van een Nederlandse topband hoort te kennen: dat wijf woont notabene in Den Haag.![]()
Ik denk eerder Gordon, die zie je werkelijk overal in Talpaprogramma's.quote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, this is the moment.... zal nu Rene Froger binnen komen wandelen????
Zo, dat zou pas kijkcijfers opleverenquote:Op maandag 14 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
Als Hazes nu binnen zou komen..
die gozer gaat er steeds erger uit zien ...nog even en hij is aan het einde van BB in verre staat van ontbindingquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de Versatel streams eruit... nog net op tijd deze:
[afbeelding]
Hazes misschienquote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, this is the moment.... zal nu Rene Froger binnen komen wandelen????
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, dat zou pas kijkcijfers opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |