Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha... levert dit me nu punten op?
Geef toe... hij is origineel en in principe zie je nog niets
quote:Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is als je veel en veelsteveel gezopen hebt en dan in een dronken bui tegen zo ongeveer de grootste kerel die je in de kroeg tegenkomt aan gaat staan pissen, die hoekt je dan tegen de vlakte en dat, Beste Bocaj, noemen we Strijken.
Snaptnix gaat dus mi aan de zuip!
Ik heb hem niet veel zien zingen maar hij klinkt als Chantal op een slechte dagquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat Joost toch al nominaties krijgt. Het viel sommige bewoners al op dat het een beetje een meeloper is.
Dus....
Heeft Rob eigenlijk wel gezongen, heb ik iig nog niet gezien....
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...quote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..
![]()
Sterktequote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga even eten en dan maar weer verder met strijken![]()
Tot later![]()
Ik denk ik nuanceer het een beetje, voor je het weet wordt je uitgemaakt voor ouwe viezerik die jonge meisjes begluurt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...
Ze zijn er maar niet over uit of ze verder mogen of niet.quote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef MrObjective het volgende:
Is dit een extra lange uitzending van de NIX-factor?
als ik you was zou ik me meer zorgen gaan maken over ChantalC die je zojuist weer 2 minpunten in je mik heeft geproptquote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk ik nuanceer het een beetje, voor je het weet wordt je uitgemaakt voor ouwe viezerik die jonge meisjes begluurt.
![]()
Vind ik ook, zij kan behoorlijk maat houden en zij neemt veel liedjes voor haar rekening.quote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Ingrid zingt geloof ik het minst erg van allemaal...
Das grappig, dat had ik me ook al afgevraagd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Denkt Natte Lie overigens dat het zomer is??
Het is wel heel erg warm in dat huis hoor...het hele plafond bestaat bijna uit verlichting.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik kan me indenken dat het warm is in het huis... ik zit ook nog gewoon met een t-shirt aan...quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Was leuk dat net onze tortelduifjes samen dit liedje zongen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef pctje het volgende:
refr.:
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, deze keer krijg jij geen gelijk
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, want jij maakt mij niks meer wijs
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, je loog me net een keer te veel
En voor elektrische deken heb ik al te vaak gespeeld
Iedere keer als jij me aankijkt dan voel ik mij een koning, zo rijk
Maar m'n nuchtere verstand zegt: geef haar deze keer geen gelijk
refr.
Ja, je kan wel lekker praten, al wat krom is praat je recht
Maar 'k zal nooit meer bij je slapen totdat jij me de waarheid zegt
Het is buiten ook nog prima te doen met een shirt hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het warm is in het huis... ik zit ook nog gewoon met een t-shirt aan...
Niet in alle delen van het land.quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is buiten ook nog prima te doen met een shirt hoor.
Ligt Joost er niet meer dan?quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt de suggestie gewekt, dat er iemand buiten ligt te slapen
[afbeelding]
Dat hoort bij het nummerquote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Joost ligt zelfs te snurken, luister maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |