ja want intelligente mensen schrikken nooitquote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nababbelen over Gerard.
Nou jaaaaaaaaaaaaaa, jeeeeeeeeeeeeeeeeee, zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
En Ingrid schrok zo erg.
Zo raar he, Ingrid is zo intelligent, en dat ze dan af en toe toch zo schrikt
[afbeelding]
"vergeleken met" is het sleutelwoordquote:Op maandag 14 november 2005 14:27 schreef Kleintje het volgende:
k moet van vriendje naar de dokter toe.
Het feit dat ik Gerard Joling lekker vond klinken vind ie eng...
Versatel ligt eruit jaquote:Op maandag 14 november 2005 14:31 schreef Veulen het volgende:
En uitgerekend op zo'n moment heb je geen streams...
Gerard heeft gewoon een goede stem, hij kan echt zingen, alleen het is ms je smaak niet, zo'n falset en zijn repertoirequote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"vergeleken met" is het sleutelwoord
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:34 schreef riri het volgende:
Dacht eerst nog even....goh Gerard heeft zich opgegeven als geinteresseerde partner voor Chantal![]()
![]()
Volkomen mee eens!quote:Op maandag 14 november 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Gerard heeft gewoon een goede stem, hij kan echt zingen, alleen het is ms je smaak niet, zo'n falset en zijn repertoire
Maar het is wel lekkere meezing muziek, ik vind het wel leuk, voor in de kroeg
Ik heb gewoon geen computer nu waar streams op kunnen. Of eigenlijk wel streams maar geen geluid...quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Foreverblue het volgende:
Versatel ligt eruit ja
Probeer deze maar:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Liefquote:Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Nog maar iets meer dan 3 uur...dat is best snel gegaan![]()
Zo halen ze het wel.
Lieske: Nou, hoe cool is dit?!
Ingrid: Ik schrok me de tering
Lieske: *heel schor* maar hij is láng!
Kwestie van een beetje mikken met een vuurpijlquote:Op maandag 14 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
Als Hazes nu binnen zou komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |