Truequote:Op maandag 14 november 2005 11:11 schreef SuperJERK het volgende:
Zo moeilijk kan verhuizen toch niet zijn :S Zeker niet als je uit je ouderlijk huis komt... dan hoef je vast niet alles in 1x van je ma mee te nemen..
Dit kan ook online....!quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef moryana het volgende:
En ik kon bij het postkantoor een boekje krijgen, waarin je dingen kunt aankruizen die ook een adreswijziging moeten hebben bijv. banken, abonnementen enz. Je stuurt/levert het boekje in bij het postkantoor en zij regelen het verder.
Nee hoor, je hebt ook een vinkje dat er nog mensen achter blijven op het adresquote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Adreswijziging via TPG gaat je dus niet lukken omdat er nog andere mensen met die achternaam achterblijven op het oude adres!!!
(Anders komt de post van je ouders ook achter jullie aan!)
Dat is het enige nadeel van uit huis gaan.
Het voordeel is wel dat je ouders op het oude adres wonen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er post verdwijnt.
Je kan wel even de TPG post doorstuur service doornemen omdat je daar wel welke bedrijven je aan zou kunnen/moeten schrijven, alleen moet je dan uiteindelijk niet op de bestelknop drukken.
En dan is het een kwestie van bijhouden welke post er nog via je ouders komt en daar dan nog een adreswijziging naar sturen.
daar dacht ik dus ook al aan!quote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Adreswijziging via TPG gaat je dus niet lukken omdat er nog andere mensen met die achternaam achterblijven op het oude adres!!!
Dat is het enige nadeel van uit huis gaan.
-knip-
De adreswijziging via de TPG (online) die ik heb gedaan kan wel gewoon. Gewoon aangeven welke verzekering, bank, abonnementen je hebt en deze worden allemaal automatisch op de hoogte gesteld.quote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee hoe jij het dan gedaan hebt want dit staat er bij op de site:quote:Op maandag 14 november 2005 11:29 schreef Herkauwer het volgende:
Nee hoor, je hebt ook een vinkje dat er nog mensen achter blijven op het adresBij mij is het goed gegaan
Bij mijn zusje ook trouwens
quote:Voorwaarden:
- Doorsturen van uw post kan pas over minimaal 7 dagen vanaf vandaag;
- Afsluiten is alleen mogelijk indien u maar 1 achternaam heeft en er niemand met dezelfde achternaam op hetzelfde adres achterblijft;
- Doorsturen van post gebeurt op basis van uw achternaam. Vul dus voor elk persoon met een eigen achternaam één Verhuisservice in.
Ja natuurlijk... Ik haal 2 dingen door elkaar.quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Werewolf het volgende:
De adreswijziging via de TPG (online) die ik heb gedaan kan wel gewoon. Gewoon aangeven welke verzekering, bank, abonnementen je hebt en deze worden allemaal automatisch op de hoogte gesteld.
Mijn ouders, die bij dezelfde banken en verzekeringen zitten, bleven gewoon hun eigen post krijgen.
http://www.tpgpost.nl/voorthuis/verhuisservice/index.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |