Inmiddels 14...quote:
Dank je wel hea !!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef Torath het volgende:
Invite is verzonden.
Waarom wil je een tweedequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef Orealo het volgende:
Kunnen we niet een FOK2 allience opzetten?
Dat die 2 toch (via dit forum) samen kunnen werken?
Het graan is je belangrijkste grondstof. Je gebouwen, units en grondstoffenvelden kosten allemaal een bepaalde hoeveelheid graan per uur. Dat getal staat hierachterquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:00 schreef michelz het volgende:
Zou iemand me een invite kunnen geven voor jullie alliantie?
Mijn nickname is : Michel en me dorp heet goldshire
En hoe doen jullie dat mijn graan staat steeds op 1 per uur![]()
Is het slim om eerst gewoon het graan heel hoog op te voeren?
Dank je !quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het graan is je belangrijkste grondstof. Je gebouwen, units en grondstoffenvelden kosten allemaal een bepaalde hoeveelheid graan per uur. Dat getal staat hierachter [afbeelding]
Dus je moet zorgen dat je meer graant krijgt dan je kwijt bent. Je kan meer graan krijgen als je je graanvelden opwaardeert, dus bv van lvl 1 naar level 2. Hoe hoger het level van je grondstofveld, hoe meer graan het kost per uur. Probeer dus een balans te vinden
EDIT
Er is wat onderweg Jorryt
Mwoah, ik raid erg weinig maar ik loop wel best mee met de subtop in de alliantie. Zo belangrijk is het dus nog niet.quote:Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef Platina het volgende:
Ik ben te lui om te raiden, dus word ik langzamerhand ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |