Ik denk dat je een ambasssade nodig hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik zien waar ik ge invited ben xD
heb ik als ik op dat huisje klikt log ik uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ambasssade nodig hebt
Een lotgenootquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Orealo het volgende:
Hout: 11 per uur
Klei: 14 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 6 per uur
Gisteren begonnen![]()
Naast mij zit een dorpje met 2 inwoners en doet al sinds ik in het spel zit niks, kan ik , als ik enmaal barracks heb hem 'raiden' ?
Ouch, da's beter dan ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een lotgenoot
Hout: 15 per uur
Klei: 18 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 15 per uur
Ook gisteren begonnen
Jep, omdat ze zo'n lage aanval hebben (goede defence though) stel ik voor om gelijk naar de 2e soort te gaan met een attack van 65.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:54 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Minimaal 13? Klopt dat getal wel...?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:32 schreef Zebbie het volgende:
Vandaag heeft iemand het lef gehad iemand uit onze alliantie aan te vallen
Een dorp van 120 man was het maar na 5 tegenaanvallen van ons kant met een opbrengst van
500 | 500 | 500 | 500 heeft hij toch maar z'n excuses aangeboden en nu wil hij zelfs joinen
een alliantiemember heeft er 24 gestuurd, Dude (de gene uit onze alliantie die was aangevallen) viel met 16 man aan, ik viel zelf nog met 10 aan en nog wat anderen. Alleen die 24 man moet nog aankomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb jij hem alleen aangevallen? Heb nog wel 3 phalanx over
BTW over 1 uur en 23 minuten komt een handelaar jouw kant op voor je ambassade Jorryt
Lol lekker bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
een alliantiemember heeft er 24 gestuurd, Dude (de gene uit onze alliantie die was aangevallen) viel met 16 man aan, ik viel zelf nog met 10 aan en nog wat anderen. Alleen die 24 man moet nog aankomen.
ALs je een invite in de FOk alliance wil... hij zit nu bijna vol dus je komt op een tijdelijke wachtlijstquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik heb me ook geregistreerd.
Waarom nu al barracks? Je hebt nog heel veel dagen beschermde status, kan je beter eerst nog ff grondstoffen upgradenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ouch, da's beter dan ik![]()
Ik ga zo snel mogenlijk proberen barracks te bouwen, volgens de teller (ik heb m'n plus account geactiveerd (iedere nieuwe speler krijgt gratis 10 dagen, moet je even kijken onder het plus dingetje) kan dat vanacht om 4 uur, als ik voor de rest niks meer doe,dus morgen ochtend maar even aanzetten, poppetjes bouwen en raiden![]()
O was jij datquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:02 schreef Platina het volgende:
Nah we hebben eht zelf al druk genoeg, net weer 6 van me equites afgeslacht die ik als versterking in iemand ander zijn dorp had gepleurd
Antwoord van hem:quote:Doe mij ook eens een NAV
quote:Mijn scout kwam met mooie verhalen terug. Allemaal gelogen. Ik ga akkoord met een persoonlijk NAV, tenzij onze allianties anders beslissen.
okquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:05 schreef jorryt het volgende:
en idd sannydude, we zijn nu nog niet in staat te helpen, mijn excuses.
KHad m overvallen en in totaal 10 van alles ofzo gepakt...Gelukkig heb ik nog newbiebescherming (volgens mijquote:is niet netjes nu moet ik je terug pakken
helaas
Kijk, die 2e, das een handige linkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
2 handige linkjes voor Travian:
http://dhost.info/travian2005/Wiki/index.php/Tutorials:Upgrade_Costs
http://travian.patrickvanderharst.nl/nl/search.php
1e is voor het upgraden, 2e om te zien of dorpen actief of inactief zijn (zodat je niet bang hoeft te zijn dat er tegenstand is als je de boel plundert)
![]()
Dat word dus de derde van mijquote:Op woensdag 16 november 2005 21:03 schreef Zebbie het volgende:
Over 22 uur en 57 minuten start de nieuwe s3 server op .com
De harde kern van onze alliantie gaat daar DIRECT aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |