2de doet t nie meerquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
2 handige linkjes voor Travian:
http://dhost.info/travian2005/Wiki/index.php/Tutorials:Upgrade_Costs
http://travian.patrickvanderharst.nl/nl/search.php
1e is voor het upgraden, 2e om te zien of dorpen actief of inactief zijn (zodat je niet bang hoeft te zijn dat er tegenstand is als je de boel plundert)
![]()
7 dagenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef TheRoach het volgende:
Hoelang heb je newbie bescherming?
ja duh die 2e kwam van het beschermde GoT topic.. hoe weet ik nietquote:Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef sk888er het volgende:
[..]
2de doet t nie meer![]()
Is er ook zoiets in het Engels?
Inmiddels 14...quote:
Dank je wel hea !!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef Torath het volgende:
Invite is verzonden.
Waarom wil je een tweedequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef Orealo het volgende:
Kunnen we niet een FOK2 allience opzetten?
Dat die 2 toch (via dit forum) samen kunnen werken?
Het graan is je belangrijkste grondstof. Je gebouwen, units en grondstoffenvelden kosten allemaal een bepaalde hoeveelheid graan per uur. Dat getal staat hierachterquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:00 schreef michelz het volgende:
Zou iemand me een invite kunnen geven voor jullie alliantie?
Mijn nickname is : Michel en me dorp heet goldshire
En hoe doen jullie dat mijn graan staat steeds op 1 per uur![]()
Is het slim om eerst gewoon het graan heel hoog op te voeren?
Dank je !quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het graan is je belangrijkste grondstof. Je gebouwen, units en grondstoffenvelden kosten allemaal een bepaalde hoeveelheid graan per uur. Dat getal staat hierachter [afbeelding]
Dus je moet zorgen dat je meer graant krijgt dan je kwijt bent. Je kan meer graan krijgen als je je graanvelden opwaardeert, dus bv van lvl 1 naar level 2. Hoe hoger het level van je grondstofveld, hoe meer graan het kost per uur. Probeer dus een balans te vinden
EDIT
Er is wat onderweg Jorryt
Mwoah, ik raid erg weinig maar ik loop wel best mee met de subtop in de alliantie. Zo belangrijk is het dus nog niet.quote:Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef Platina het volgende:
Ik ben te lui om te raiden, dus word ik langzamerhand ingehaald
Ik denk dat ik ook tegen dat aantal per dag zitquote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef Zebbie het volgende:
Er zit iemand in m'n alliantie die elke dag zo'n 1500 van elke grondstof raid, reken maar dat hij snel gaat
Romeinen/germanen : 2quote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef DJKoster het volgende:
Dat raiden he? hoeveel poppetjes heb je daar eigenlijk voor nodig![]()
Er van uitgaan dat desbetreffende persoon geen verdediging heeft.
quote:Productie:
Hout: 166 per uur
Klei: 200 per uur
IJzer: 149 per uur
Graan: 55 per uur
Je kan trouwens de screens in de OP zien door de url te knippen en te plakken in je webbrowser.quote:Hout: 88 per uur
Klei: 88 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 50 per uur
Hoe lang speel je al? Ik speel nu bijna 1 week en heb nog geen soldaatjes, omdat ik dacht dat de protectie 2 weken was....quote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef Frollo het volgende:
Ik 1 soldaatje verloren, hij 3
In totaal heeft hij 28 grondstoffen gekaapt, nou ja, het kon erger.
Nope, 1 week volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb bijna een ambassade
Maar is die newbieprotectie nou echt 2 weken? Want anders word ik straks hard genaaid
Wat heb je verder dan? Ook nog veel gebouwen? Want die heb ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb wat fout gedaan denk ik:
Productie:
Hout: 21 per uur
Klei: 24 per uur
IJzer: 21 per uur
Graan: 5 per uur
2 velden graan lvl 3
1 veld graan lvl 1
1 veld houthakkers lvl 3
1 veld ijzermijn lvl 3
1veld klei afgraving lvl 3
1veld klei afgraving lvl 1
Mijn welkomst mail is van 9 november, ik neem aan dat ik toen begonnen ben. Ik wist geloof ik wel dat de newbieprotectie 1 week duurde, dus eigenlijk was ik verbaasd dat ik pas gisteren voor het eerst werd aangevallenquote:Op maandag 21 november 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al? Ik speel nu bijna 1 week en heb nog geen soldaatjes, omdat ik dacht dat de protectie 2 weken was....
Mijn nick is Frollo, uiteraardquote:Op maandag 21 november 2005 19:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is je ingamenick Frollo? Dan krijg je een invite voor de Fok!caln, maar dan moet je wel een ambassade hebben anders kan je geen lid worden
schuilplaats lvl 2quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat heb je verder dan? Ook nog veel gebouwen? Want die heb ik niet
aha, ik heb hoofdgebouw nog steeds lvl 1 en nog geen graansilo en pakhuis... maar goed, dat is er nu zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
schuilplaats lvl 2
hoofdgebouw lvl 3
ambasade lvl 1
graansilo lvl 1
pakhuis lvl 1
Hoe bedoel je precies? Dat hoge bedrag heb ik uit m'n academie geplukt. De techniek is er dus al.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:09 schreef jorryt het volgende:
dat zijn de kosten om de techniek te ontwikkelen
je moet die met dat hoge bedrag eerst "developen"quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat hoge bedrag heb ik uit m'n academie geplukt. De techniek is er dus al.
Ah, okay. Ik snapte er al niet zo veel van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:12 schreef jorryt het volgende:
[..]
je moet die met dat hoge bedrag eerst "developen"
dan kan je praetorians maken in de barakken
ik snap m niequote:Korenmolen
De molen maalt het graan tot bloem. Ieder niveau van de korenmolen verhoogt de graanproductie, tot een maximum van 25%. Productie verhoging gaat met 5% per niveau.
Dank jequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef jorryt het volgende:
als je die korenmolen lvl 1 hebt, heb je 5% meer bruto graanproductie, lvl 2 => 10% lvl 3= 15%, max lvl =5
is opt begin niet handig (aangezien velden goedkoper zijn)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef PPL het volgende:
Ik vind dat hele Travian bij nader inzien geen ene reet aan.
Mocht de alliantie-plaats nodig zijn... ga vooral je gang.
Ik zal er nog minimaal energie in steken.
Verder:quote:Productie:
Hout: 99 per uur
Klei: 88 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 37 per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |