abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32257222
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...

Niks mis met bellen.. maar élke dag bellen gaat mij toch echt te ver hoor In een relatie vind ik het toch wel fijn dat je elkaar een beetje je eigen ding doet. Van die stelletjes die élke dag 4 uur met elkaar msnen, elke dag uren bellen of elke dag samen op de bank hangen vind ik helemaal niks
Ik begrijp het prima.... alleen je gaat er maar blind vanuit dat een stelletje dat elke dag belt of msn't direct oneindig met elkaar aan de lijn hangt.

Ik het beginstadium van mijn relatie belde ik ook (vrijwel) iedere dag of ik werd gebeld. Maar die gesprekken duurden niet langer dan 10 minuten op z'n langst.
Als dat al klef is........
  maandag 14 november 2005 @ 13:59:16 #52
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32257281
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...

Niks mis met bellen.. maar élke dag bellen gaat mij toch echt te ver hoor In een relatie vind ik het toch wel fijn dat je elkaar een beetje je eigen ding doet. Van die stelletjes die élke dag 4 uur met elkaar msnen, elke dag uren bellen of elke dag samen op de bank hangen vind ik helemaal niks
Inderdaad. Ik heb dat echt nodig, af en toe even mijn eigen ding kunnen doen. Bovendien heb ik een redelijk saai leven en echt niet zoveel te melden aan het eind van de dag. Dan spaar ik liever mijn avonturen van een paar dagen op, dan is het tenminste een beetje leuk gesprek van beide kanten.

Maar misschien ben ik ook wel gewoon heel zakelijk aan de telefoon...

Is dit nog een on topic reactie?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32257300
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:55 schreef Joenes het volgende:
Bel haar en je weet het
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_32257422
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:53 schreef Ramonromy het volgende:
Sinds 8 maanden heb ik een vriendin en sinds vorige week vrijdag heeft zij niets meer van zich laten horen. Ik heb geen flauw idee waarom het ging ontzettend goed tussen ons. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn of heeft iemand hier ervaring mee.
ik zou nog 2 weken wachten.
als ze dood is krijg je vanzelf bericht, als je gedumpt bent, niet.

opgelost, slotje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32257562
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:59 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb dat echt nodig, af en toe even mijn eigen ding kunnen doen. Bovendien heb ik een redelijk saai leven en echt niet zoveel te melden aan het eind van de dag. Dan spaar ik liever mijn avonturen van een paar dagen op, dan is het tenminste een beetje leuk gesprek van beide kanten.
Ik bel ook niet iedere dag urenlang. Vaak 10/15 min. Gewoon, omdat we elkaar graag even horen. Goh, wat is een kwartier een inbreuk op je eigen vrijheid zeg

Vrij normaal imo.
Unspoken words were understood
pi_32257725
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:

ik zou nog 2 weken wachten.
als ze dood is krijg je vanzelf bericht, als je gedumpt bent, niet.

opgelost, slotje
Ohhh

Wie weet dat één dezer dagen wel een vrouwelijke ts een topic opent met 'mijn vriend laat niks meer van zich horen' .

Voor de rest heb ik het een beetje hetzelfde als sterre, ik kan vrij zakelijk doen over de telefoon, soms ook niet. En als ik zelf opeens niks hoor, bel ik zelf, erg typisch . En soms bel/sms whatever ik gewoon even niet. Bijna volle maan , dus tijd voor mezelf nodig .
  maandag 14 november 2005 @ 14:17:56 #57
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32257777
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef GF het volgende:

[..]

Ik bel ook niet iedere dag urenlang. Vaak 10/15 min. Gewoon, omdat we elkaar graag even horen. Goh, wat is een kwartier een inbreuk op je eigen vrijheid zeg

Vrij normaal imo.
Ja, moet iedereen ook lekker zelf weten.

Het zou iig niks voor mij zijn.
Samenwonen is wat anders, dan bén je samen. Ik ben gewoon niet zo'n kletskous. Bovendien vind ik bellen vaak frustrerend, want dan wil ik gewoon bíj diegene zijn in plaats van alleen maar over de telefoon praten.

Maar goed, nu is het écht off topic...

TS, reageer eens?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32257818
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Ja, moet iedereen ook lekker zelf weten.

Het zou iig niks voor mij zijn.
Samenwonen is wat anders, dan bén je samen. Ik ben gewoon niet zo'n kletskous. Bovendien vind ik bellen vaak frustrerend, want dan wil ik gewoon bíj diegene zijn in plaats van alleen maar over de telefoon praten.
Klopt.

En ik praat ook niet zoveel aan de telefoon. Vrouwen over het algemeen wel
Unspoken words were understood
  maandag 14 november 2005 @ 14:39:57 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32258361
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef GF het volgende:

[..]

Vrij normaal imo.
Idd ik bel ook elke dag ff... Gewoon leuk toch. Meestal ff voor t slapen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32258408
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd ik bel ook elke dag ff... Gewoon leuk toch. Meestal ff voor t slapen...
wat lief
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 14 november 2005 @ 14:47:37 #61
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32258566
Elke dag eventjes bellen vind ik zelf ook niet zo erg... Dat kan gerust elke dag. En af en toe gewoon wat langer bellen, waarom niet. Maar ik ken dus mensen die echt elke dag lang aan de telefoon hangen of mensen die 4 uur per dag met hun liefje zitten te msnen... dat lijkt me persoonlijk toch al wat minder..
Fingerbang... BANG! BANG!
  maandag 14 november 2005 @ 14:47:39 #62
88139 JoeyT
pi_32258568
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:41 schreef milagro het volgende:

[..]

wat lief
Ze is dan ook erg lief...
  maandag 14 november 2005 @ 14:51:32 #63
88139 JoeyT
pi_32258676
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Elke dag eventjes bellen vind ik zelf ook niet zo erg... Dat kan gerust elke dag. En af en toe gewoon wat langer bellen, waarom niet. Maar ik ken dus mensen die echt elke dag lang aan de telefoon hangen of mensen die 4 uur per dag met hun liefje zitten te msnen... dat lijkt me persoonlijk toch al wat minder..
Tsja het is niet mijn ding... Sowieso MSN niet...
Maar als je jezelf er prettig bij voelt dan moet je t toch lekker zelf weten.

Voor mezelf weet ik dat als ik dag en nacht bij mn vriendin ben de sleur er gauw inkomt. Op deze manier gaat het prima...

Ik denk ook dat er een verschil is tussen mensen met ervaring en mensen die voor t eerst een relatie hebben. In mn eerste relatie was ik elke dag bij mn vriendinnetje en dat is uiteindelijk het begin van t einde gebleken...

Je moet een eigen leven hebben, eigen vrienden en dat eigen leven ook kunnen combineren met het eigen leven van de ander...
  maandag 14 november 2005 @ 15:08:34 #64
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32259159
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja het is niet mijn ding... Sowieso MSN niet...
Maar als je jezelf er prettig bij voelt dan moet je t toch lekker zelf weten.

Voor mezelf weet ik dat als ik dag en nacht bij mn vriendin ben de sleur er gauw inkomt. Op deze manier gaat het prima...

Ik denk ook dat er een verschil is tussen mensen met ervaring en mensen die voor t eerst een relatie hebben. In mn eerste relatie was ik elke dag bij mn vriendinnetje en dat is uiteindelijk het begin van t einde gebleken...

Je moet een eigen leven hebben, eigen vrienden en dat eigen leven ook kunnen combineren met het eigen leven van de ander...
Mijn ervaring kwam gelukkig door het observeren van vrienden die de fout maakten Dat heeft mijn latere relaties goed geholpen Ik wist wat fout zou kunnen gaan en wat juist niet

En idd, het gaat hier om een nog niet zo ervaren persoon
pi_32259985
Ik ben niet zo'n fan om de elke dag continu met elkaar contact op te nemen. Ik heb ruimte voor mezelf nodig en vind het niet zo erg belangrijk om elke seconde te melden wat ik aan het doen ben en wat ik denk. Msn'en doe ik niet zo graag behalve voor het slap geouwehoer met m'n vrienden. Ik heb meer voorkeur om elkaar irl te ontmoeten dan via de phone, sms of msn dingen te moeten bespreken.
Wel laat ik mij om de paar dagen weten hoe het gaat enzo. Wat ik allemaal zo een beetje mee maak. M'n mannetje is gelukkig niet zo panisch dat hij mij amper spreekt.. Als we elkaar zien, dan is het gewoon goed.
it is the goodness of God that leads to repentance
pi_32260040
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef rocksteady het volgende:
Ik ben niet zo'n fan om de elke dag continu met elkaar contact op te nemen. Ik heb ruimte voor mezelf nodig en vind het niet zo erg belangrijk om elke seconde te melden wat ik aan het doen ben en wat ik denk. Msn'en doe ik niet zo graag behalve voor het slap geouwehoer met m'n vrienden. Ik heb meer voorkeur om elkaar irl te ontmoeten dan via de phone, sms of msn dingen te moeten bespreken.
Wel laat ik mij om de paar dagen weten hoe het gaat enzo. Wat ik allemaal zo een beetje mee maak. M'n mannetje is gelukkig niet zo panisch dat hij mij amper spreekt.. Als we elkaar zien, dan is het gewoon goed.
Beetje overdreven vind jij ook niet?
Tot zover heb ik nog niemand in dit topic gehoord die langer dan hooguit een kwartier met een zijn of haar partner praat via de telefoon!
pi_32260137
Ik houd het nog geen vijf minuten vol..
pi_32260226
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef rocksteady het volgende:
Ik houd het nog geen vijf minuten vol..
En daarom is een ieder dat wel kan..... bijzonder? klef? onder de plak?
pi_32260307
Dat is ieder voor zich, he? De een vindt dat prettig en de ander dit..
Is ook afhankelijk wat voor relatie met je elkaar hebt. Ik ben van mening dat mensen die dik onder de plak zitten, op den duur averechts gaat werken. Iedereen heeft zijn eigen ruimte nodig want alleen maar klef zijn kan behoorlijk een benauwend gevoel geven..
pi_32260395
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:52 schreef rocksteady het volgende:
Dat is ieder voor zich, he? De een vindt dat prettig en de ander dit..
Is ook afhankelijk wat voor relatie met je elkaar hebt. Ik ben van mening dat mensen die dik onder de plak zitten, op den duur averechts gaat werken. Iedereen heeft zijn eigen ruimte nodig want alleen maar klef zijn kan behoorlijk een benauwend gevoel geven..
Way offtopic BTW.....

De enige waar ik onder de plak zit is mijn dochter.... voor haar doe ik alles en daar smelt ik voor.
Mijn vriendin en ik daarentegen willen gelukkig niet telkens op elkaars lip zitten, maar willen we de nodige tijd samen doorbrengen. Daarom sporten we allebei (minimaal 3 keer per week) afzonderlijk van elkaar. (voetbal en handbal)
pi_32260791
Na 8 maanden, zou ze toch wel een verrekte goede reden moeten hebben om dit uit te leggen, en zelfs dan zou ik ernstig twijfels hebben.. Neem aan dat er meer mensen zijn die jullie gezamelijk kennen en dan zomaar 3 dagen stil wezen en dan een kleffe kutreden zou ik niet accepteren. Dan was mijn antwoord: blijf maar lekker stil. Hoop voor jou dat dat niet het geval is though.
JOHNNY HEITINGA
pi_32260915
mja..
het is op zich wel vreemd, dat ze niet reageerd,maar het is ook wel vreemd dat je dan niet meteen naar der toegaat en het er zelf vraagt...
neem aan dat je na 8maanden wel gewoon bij elkaar langs gaat zonder uitnodiging?

en geeft even een reactie..hoe en wat..ook wel leuk voor ons fokkers die je met raad bijstaan
Salsa Española
  maandag 14 november 2005 @ 16:31:06 #73
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32261450
Die kudtkloon zien we niet meer terug':P Of hij komt nog even terug om ons uit te lachen

Dat ik niet eerst naar zijn postaantallen heb gekeken voordat ik hier op in ging zeg
pi_32264949
Zijn we dan lekker mee...
JOHNNY HEITINGA
pi_32271807
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:54 schreef Dagonet het volgende:
FB -> R&P
FB ook hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: