Zet mijn post eens terug lulhannes.quote:Op maandag 14 november 2005 09:54 schreef Dagonet het volgende:
FB -> R&P
+2 Inzichtvol.quote:Op maandag 14 november 2005 09:58 schreef Rekkie het volgende:
8 maanden relatie en je belt haar niet even zelf om te vragen, maar je opent liever eerst een topic op FOK?
Misschien weet ik wel wat er aan schort
zonder een discussie te willen beginnen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:58 schreef Copycat het volgende:
Reageer dan gewoon niet, piere!
Inderdaad.quote:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 14 november 2005 10:22 schreef Faithz het volgende:
TS komt nog geloofwaardiger over omdat deze gewoon niet meer reageert
Niet iedereen zit 24/7 op FOK!..... geef hem nog iets meer krediet!quote:Op maandag 14 november 2005 10:22 schreef Faithz het volgende:
TS komt nog geloofwaardiger over omdat deze gewoon niet meer reageert
Nu zijn ze beide vermist.. Waar is Peter R. als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 14 november 2005 10:23 schreef thefunny het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet![]()
O maar hij is er nog wél. Links boven zijn post zit zo'n mooi kruisjequote:Op maandag 14 november 2005 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet iedereen zit 24/7 op FOK!..... geef hem nog iets meer krediet!
Dat heet een plusje, indien hij aanwezig is......quote:Op maandag 14 november 2005 10:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
O maar hij is er nog wél. Links boven zijn post zit zo'n mooi kruisje![]()
Ah zoquote:Op maandag 14 november 2005 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heet een plusje, indien hij aanwezig is......
Bij mij staat ook vaak een plusje, maar mocht ik niet achter de pc zitten en toch FOK hebben "open" staan.... blijft dat plusje ook..... dat bedoelde ik ermee
Die indruk had ik ook al......quote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ah zoJa plusjes, kruisje.. plusje
Wanneer je erop klikt dan kom je in de active user list, daarin staat hoe lang een gebruiker inactief is e.d. En dat is TS niet.
Wat ik dan weer bedoel te zeggen is dat TS met vrij weinig info komt en ik krijg niet het idee dat hij actief mee wil denken naar een oplossing..![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 10:41 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Waarschijnlijk wordt je vriendin al vanaf vorige week vrijdag kei en keihard geneukt door haar nieuwe loverEn terwijl hij haar een doorsmeerbeurt geeft wijst hij naar jouw foto aan de muur en lacht je uit "Whehehehehe" en jouw vriendin ligt te genieten en schreeuwt keihard uit "Véél beter dan Ramonromy, véél beter dan Ramonromy!"
Pak je mobieltje of de huistelefoon, toets haar nummer in en voila, je weet wat er aan de hand is...
Soow, Hans Teeuwen in tha house.quote:Op maandag 14 november 2005 10:41 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Waarschijnlijk wordt je vriendin al vanaf vorige week vrijdag kei en keihard geneukt door haar nieuwe loverEn terwijl hij haar een doorsmeerbeurt geeft wijst hij naar jouw foto aan de muur en lacht je uit "Whehehehehe" en jouw vriendin ligt te genieten en schreeuwt keihard uit "Véél beter dan Ramonromy, véél beter dan Ramonromy!"
verkapet 'kijk mij eens een mooie pet hebben' postquote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef GF het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij mij is het haast onmogelijk dat we elkaar een dag niet sprekenMeestal belt zij, maar anders bel ik gewoon. En als ik dat niet doe, belt zij alsnog. En andersom.
Ik vind dat Hans vaak kan worden gequote bij dit soort relationele "probleempjes"quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Soow, Hans Teeuwen in tha house.Die heb ik eerder gehoord.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verkapet 'kijk mij eens een mooie pet hebben' post
aLS die pet er ook voor zorgt dat ik anale sex krijg dan heb ik er 200 eu voor overquote:
Daar ben ik het mee eens. Je weet echter niet waar de TS is, misschien heeft de TS op dit moment wel verplichtingen waardoor hij niet direct kan reageren.quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Vulkan het volgende:
Ik vind dat de TS moet reageren. Ik word er zo moe van als mensen een topic starten en vervolgens iedereen in de steek laten.
De mods moeten hier wat aan doen vind ik...
Dat klopt wel, maar hij kan heus wel binnen enkele dagen reageren.quote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Je weet echter niet waar de TS is, misschien heeft de TS op dit moment wel verplichtingen waardoor hij niet direct kan reageren.
Hij heeft vanochtend pas gepost, dus heb even geduldquote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar hij kan heus wel binnen enkele dagen reageren.
Sorry, daar had ik niet op gelet. Ik bedoelde het eigenlijk meer in het algmeen, maar dat had je natuurlijk wel begrepen neem ik aan.quote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend pas gepost, dus heb even geduld!
ieks. moet er niet aan denken... elke dag bellen...quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef GF het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij mij is het haast onmogelijk dat we elkaar een dag niet sprekenMeestal belt zij, maar anders bel ik gewoon. En als ik dat niet doe, belt zij alsnog. En andersom.
Nee stel je voorquote:Op maandag 14 november 2005 13:24 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
ieks. moet er niet aan denken... elke dag bellen...![]()
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee stel je voorWaarom zou je dat willen doen.... iemand waar je van houdt opbellen..... bah
![]()
Laat staan gaan samenwonen en elkaar dan elke dag zien![]()
Ik begrijp het prima.... alleen je gaat er maar blind vanuit dat een stelletje dat elke dag belt of msn't direct oneindig met elkaar aan de lijn hangt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...
Niks mis met bellen.. maar élke dag bellen gaat mij toch echt te ver hoorIn een relatie vind ik het toch wel fijn dat je elkaar een beetje je eigen ding doet. Van die stelletjes die élke dag 4 uur met elkaar msnen, elke dag uren bellen of elke dag samen op de bank hangen vind ik helemaal niks
Inderdaad. Ik heb dat echt nodig, af en toe even mijn eigen ding kunnen doen. Bovendien heb ik een redelijk saai leven en echt niet zoveel te melden aan het eind van de dag. Dan spaar ik liever mijn avonturen van een paar dagen op, dan is het tenminste een beetje leuk gesprek van beide kanten.quote:Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt...
Niks mis met bellen.. maar élke dag bellen gaat mij toch echt te ver hoorIn een relatie vind ik het toch wel fijn dat je elkaar een beetje je eigen ding doet. Van die stelletjes die élke dag 4 uur met elkaar msnen, elke dag uren bellen of elke dag samen op de bank hangen vind ik helemaal niks
quote:Op maandag 14 november 2005 09:55 schreef Joenes het volgende:
Bel haar en je weet het
ik zou nog 2 weken wachten.quote:Op maandag 14 november 2005 09:53 schreef Ramonromy het volgende:
Sinds 8 maanden heb ik een vriendin en sinds vorige week vrijdag heeft zij niets meer van zich laten horen. Ik heb geen flauw idee waarom het ging ontzettend goed tussen ons. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn of heeft iemand hier ervaring mee.
Ik bel ook niet iedere dag urenlang. Vaak 10/15 min. Gewoon, omdat we elkaar graag even horen. Goh, wat is een kwartier een inbreuk op je eigen vrijheid zegquote:Op maandag 14 november 2005 13:59 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb dat echt nodig, af en toe even mijn eigen ding kunnen doen. Bovendien heb ik een redelijk saai leven en echt niet zoveel te melden aan het eind van de dag. Dan spaar ik liever mijn avonturen van een paar dagen op, dan is het tenminste een beetje leuk gesprek van beide kanten.
Ohhhquote:Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
ik zou nog 2 weken wachten.
als ze dood is krijg je vanzelf bericht, als je gedumpt bent, niet.
opgelost, slotje
Ja, moet iedereen ook lekker zelf weten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ik bel ook niet iedere dag urenlang. Vaak 10/15 min. Gewoon, omdat we elkaar graag even horen. Goh, wat is een kwartier een inbreuk op je eigen vrijheid zeg
Vrij normaal imo.
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Ja, moet iedereen ook lekker zelf weten.
Het zou iig niks voor mij zijn.
Samenwonen is wat anders, dan bén je samen. Ik ben gewoon niet zo'n kletskous. Bovendien vind ik bellen vaak frustrerend, want dan wil ik gewoon bíj diegene zijn in plaats van alleen maar over de telefoon praten.
Idd ik bel ook elke dag ff... Gewoon leuk toch. Meestal ff voor t slapen...quote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ik bel ook niet iedere dag urenlang. Vaak 10/15 min. Gewoon, omdat we elkaar graag even horen. Goh, wat is een kwartier een inbreuk op je eigen vrijheid zeg
Vrij normaal imo.
wat liefquote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik bel ook elke dag ff... Gewoon leuk toch. Meestal ff voor t slapen...
Ze is dan ook erg lief...quote:
Tsja het is niet mijn ding... Sowieso MSN niet...quote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Elke dag eventjes bellen vind ik zelf ook niet zo erg... Dat kan gerust elke dag. En af en toe gewoon wat langer bellen, waarom niet. Maar ik ken dus mensen die echt elke dag lang aan de telefoon hangen of mensen die 4 uur per dag met hun liefje zitten te msnen... dat lijkt me persoonlijk toch al wat minder..
Mijn ervaring kwam gelukkig door het observeren van vrienden die de fout maaktenquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja het is niet mijn ding... Sowieso MSN niet...
Maar als je jezelf er prettig bij voelt dan moet je t toch lekker zelf weten.
Voor mezelf weet ik dat als ik dag en nacht bij mn vriendin ben de sleur er gauw inkomt. Op deze manier gaat het prima...
Ik denk ook dat er een verschil is tussen mensen met ervaring en mensen die voor t eerst een relatie hebben. In mn eerste relatie was ik elke dag bij mn vriendinnetje en dat is uiteindelijk het begin van t einde gebleken...
Je moet een eigen leven hebben, eigen vrienden en dat eigen leven ook kunnen combineren met het eigen leven van de ander...
Beetje overdreven vind jij ook niet?quote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef rocksteady het volgende:
Ik ben niet zo'n fan om de elke dag continu met elkaar contact op te nemen. Ik heb ruimte voor mezelf nodig en vind het niet zo erg belangrijk om elke seconde te melden wat ik aan het doen ben en wat ik denk. Msn'en doe ik niet zo graag behalve voor het slap geouwehoer met m'n vrienden. Ik heb meer voorkeur om elkaar irl te ontmoeten dan via de phone, sms of msn dingen te moeten bespreken.
Wel laat ik mij om de paar dagen weten hoe het gaat enzo. Wat ik allemaal zo een beetje mee maak. M'n mannetje is gelukkig niet zo panisch dat hij mij amper spreekt.. Als we elkaar zien, dan is het gewoon goed.![]()
En daarom is een ieder dat wel kan..... bijzonder? klef? onder de plak?quote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef rocksteady het volgende:
Ik houd het nog geen vijf minuten vol..
Way offtopic BTW.....quote:Op maandag 14 november 2005 15:52 schreef rocksteady het volgende:
Dat is ieder voor zich, he? De een vindt dat prettig en de ander dit..
Is ook afhankelijk wat voor relatie met je elkaar hebt. Ik ben van mening dat mensen die dik onder de plak zitten, op den duur averechts gaat werken. Iedereen heeft zijn eigen ruimte nodig want alleen maar klef zijn kan behoorlijk een benauwend gevoel geven..
quote:Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
[..]
als ze dood is krijg je vanzelf bericht, als je gedumpt bent, niet.
opgelost, slotje
Dit is net zo'n hele slechte film:quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:10 schreef Faithz het volgende:
TS en zijn vriendin zijn dus 1 pot nat![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef piere het volgende:
[..]
zonder een discussie te willen beginnen.
Als hij nou wat meer beschrijft etc kon het nog wat worden maar om op Fok! nou te vragen wat je vriendin denkt slaat toch nergens op?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:32 schreef rocksteady het volgende:
Kortom, een vent zonder ballen vriendin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |