Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen isquote:Op maandag 14 november 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van lekkersimpel.
Hij moest gisteren op sollicitatie bezoek bij Endemol.
Lekkersimpel is kandidaat lover van chantal
Fijn om naar Joost te kijken, hèquote:Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef regenworm het volgende:
Joost zit buiten en denkt van even rust.
Heb je hem weer een BAN gegevenquote:Op maandag 14 november 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen is
Heeft hij nog getoeterd om 15:00 uur ?quote:Op maandag 14 november 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen is
Dit is niet mijn forumquote:
Geen getoeter gehoordquote:
Hmm..ik dacht ook dat er vlakbij omwonenden zijn hoor, dacht dat KRIBBET dat eens zei, die woont daar namelijk heel dichtbijquote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is het een bedrijventerrein, BONG4002
Een studiocomplex van Endemol lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat is toch een bedrijfquote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een studiocomplex van Endemol lijkt me.
Geen idee hoe luid dit is...maar als je aan de overkant van die weg zou wonen dan denk ik dat je wel wat kan horen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef BONG4002 het volgende:
Hmm..ik dacht ook dat er vlakbij omwonenden zijn hoor, dacht dat KRIBBET dat eens zei, die woont daar namelijk heel dichtbij
nope.....een woonwijk ligt ernaast.....quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
Oordopjes in de aanslag, streams aan.... daar zijn we weer
Mss heb je gelijkquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
nee hoor niet dichtbij het huis zijn huizen. denk dat dat z'n 10 km verderop pas is en kan me iig niet voorstellen dat die dr last van hebben.
verder staat het huis op het terein van de tv studio dus ook daar zullen ze het niet bepaald erg vinden
Ben je net op tijd dan. Chantal is weer begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
ik ben zooooooo vaak om die studio gelopen...... bij de artiesteningang is toch een cafe aan de overkant.... en er staan toch huizen? Of haal iknu 2 studio's door elkaar?quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
nee hoor niet dichtbij het huis zijn huizen. denk dat dat z'n 10 km verderop pas is en kan me iig niet voorstellen dat die dr last van hebben.
verder staat het huis op het terein van de tv studio dus ook daar zullen ze het niet bepaald erg vinden
shit.. is die haar stem nou nog niet kwijtquote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je net op tijd dan. Chantal is weer begonnen
Goedemorgenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
Behalve Joost, die ligt buiten te pitten.quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaalZo te zien hebben ze er nog steeds zin in
quote:Op maandag 14 november 2005 11:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve Joost, die ligt buiten te pitten.
Dit klopt niet hoor..quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
Klopt helemaal je kan beter je mond houden.quote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum![]()
Maar het is gewoon slimmer om je mond helemaal te houden op Fok over het Chantalgebeuren. Als hij serieus is (met wat dan ook: Chantal of het huis in komen) dan verspeelt hij al zijn kans als hij hier de hele tijd verslag doet van alles. We horen het wel als hij is afgewezen/het BBhuis uitkomt.
ach.. ze zijn al zo vaak de mist in gegaan, dat dit er ook nog bij kanquote:Op maandag 14 november 2005 11:36 schreef Muerte het volgende:
Zag ik Ingrid drinken terwijl ze de microfoon in de hand had?
Drinken tijdens het zingen mag toch niet?
Mag inderdaad niet. Iemand een cap misschien? Ik was te laat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:36 schreef Muerte het volgende:
Zag ik Ingrid drinken terwijl ze de microfoon in de hand had?
Drinken tijdens het zingen mag toch niet?
Ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 11:37 schreef regenworm het volgende:
maar goed ik krijg wel een beetje medelijden met chantal als hij het gaat worden.
Geen cap, zit te typen en was daardoor net iets te laat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet. Iemand een cap misschien? Ik was te laat.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet
en ik ken wel meer mensen die op fok totaal anders zijn dan in het echt...BHFH is bijv. een heel normale jongen
quote:Ingrid is net een Duracell-konijntje
ja, als Tom Manders het zingt.. niet zo'n schorre mankepoot die denkt dat hij de tekst kent en nu tot zijn schrik ontdekt dat het fout op het scherm staat...quote:
Ah die houten plaat is eindelijk losgekomenquote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
toch knap dat ze nu nog beroerder klinken dan vannacht....
Dit is vanavond al afgelopen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Dan maar een weekje geen big-brother
Is vanavond alweer afgelopen... is 24 uur zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
quote:Op maandag 14 november 2005 11:51 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?
ja dat wel ,maar je krijgt het wel heel de week op tv te zien.....quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit is vanavond al afgelopen hoor.
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Wellicht een optie om het spul zelf te gaan stoken?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]wat denk je zelf
Ik heb nu alweer de neiging om een fles wodka aan mijn mond te zetten
En dan gaan ze allemaal lekker naar bedquote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Tamrah het volgende:
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..
quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze de opdracht ipv 24 uur niet tot donderdag laten duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |