Ik heb het niet zo op spleetogen..quote:Op maandag 14 november 2005 01:22 schreef RijstNatie het volgende:
Super de boer ruilen voor een vlag van china?
boefquote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spleetogen.., heb je geen Nederlandse?
![]()
Nee geen AH, maar valt te regelen?![]()
nederlandse vlag heb ik ook, alleen daar heb ik mn sperma van de afgelopen jaren rukken op afgeveegdquote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spleetogen.., heb je geen Nederlandse?
![]()
Nee geen AH, maar valt te regelen?![]()
Hmmm ik heb het ook niet zo op spermavlekken..quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nederlandse vlag heb ik ook, alleen daar heb ik mn sperma van de afgelopen jaren rukken op afgeveegd![]()
heb ook nog een psv vlag![]()
foto, en laat ff zien dat het linnen is.quote:Op maandag 14 november 2005 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb een linnen union jack van 2 bij 1 meter
hij hangt voor mn raam, mn kamer ligt aan straat, kom zelf maar kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
foto, en laat ff zien dat het linnen is.
Heftig! Daar blijf ik nog wel een poosje wakker voorquote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
oke zoalshetis...
Normaal doe ik niet zoveel moeite voor iemands die impliceert dat ik onzin praat, maar ik vind het nu eenmaal leuk om foto's te posten, dus ik ga ff op zoek oke.
Pad .
ik ben benieuwd of je het kan vinden dude. je zal je naam eer aan doen.quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
oke zoalshetis...
Normaal doe ik niet zoveel moeite voor iemands die impliceert dat ik onzin praat, maar ik vind het nu eenmaal leuk om foto's te posten, dus ik ga ff op zoek oke.
Pad .
wtf lul je?quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of je het kan vinden dude. je zal je naam eer aan doen.
ja wodka.quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wtf lul je?
ben je dronken ofzo ?
heb je ook een wodkavlag?quote:
Wel donders.. wel een beetje goed opletten hequote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die van Super de boer, Rabobank, of COOP?
wil je wat kopen?quote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb niks te koop man, helemaal niks.
Hoeveel kost daquote:Op maandag 14 november 2005 01:20 schreef GnAgn het volgende:
o.a. van Super de boer, Rabobank, en COOP
![]()
Nee serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Wel donders.. wel een beetje goed opletten he![]()
70, en hyperviper, dan koop jij ze van mij voor 100 .quote:Op maandag 14 november 2005 01:53 schreef HyperViper het volgende:
Dude, ik verdien ze meer, you know! 65 Right Thurrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef GnAgn het volgende:
Morgenavond volgen de pics..
De staat van de vlaggen
Bouwjaar..
Kilometerstand..
enz..
Klinkt goed, máár wat dacht je van dit: ik koop ze van die kerel voor 80 euro, en jij koopt ze van mij voor 120, he? HE?quote:Op maandag 14 november 2005 01:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
70, en hyperviper, dan koop jij ze van mij voor 100 .
Daar heb je wel een punt.. , maar voor een liliputter word zon klusje toch weer een stuk lastigerquote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
damn gasten, die vlaggen kan je toch ook zelf op een klaarlichte dag ff van de gevel halen?
Kut, mijn jodentrucjes, wat doe je?!quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klinkt goed, máár wat dacht je van dit: ik koop ze van die kerel voor 80 euro, en jij koopt ze van mij voor 120, he? HE?
en om de reden dat je klein bent moet ik extra gaan betalen voor jouw prestaties?quote:Op maandag 14 november 2005 01:58 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.. , maar voor een liliputter word zon klusje toch weer een stuk lastiger
Ja kom nou, het is geen 1938.quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kut, mijn jodentrucjes, wat doe je?!
Welnee, dat verband trek jij hierzelfquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en om de reden dat je klein bent moet ik extra gaan betalen voor jouw prestaties?
Dat is betere handel. Wanneer worden ze 16?quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef GnAgn het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een meisje te koop? 15 jaar.. iemand geintresseerd ?
Volgende maandquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is betere handel. Wanneer worden ze 16?
oww. sorry, ik dacht dat jij een trieste lilliputter was die vlaggen weghaalt door hoog te kunnen springen, maar dat kwam door jouw woorden...quote:Op maandag 14 november 2005 02:01 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Welnee, dat verband trek jij hierzelf
Klopt.. dat kwam door mijn woordenquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oww. sorry, ik dacht dat jij een trieste lilliputter was die vlaggen weghaalt door hoog te kunnen springen, maar dat kwam door jouw woorden...
ik betaal geen cent meer omdat jij toevallig klein bent heur!quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik betaal geen cent meer omdat jij toevallig klein bent heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |