Damn dan ben ik belazerd !quote:
of sibert ::DD:quote:Op maandag 14 november 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb net nog een blikje tonijn gekocht waarop verzekerd was dat ze seabert gevangen hadden... of heet die teringlijer nou siebert?
Het is allemaal een groot raadselquote:Op maandag 14 november 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb net nog een blikje tonijn gekocht waarop verzekerd was dat ze seabert gevangen hadden... of heet die teringlijer nou siebert?
ik heb het net aan hem gevraagd en dat klopt dus niet..quote:Op maandag 14 november 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
Voor astmatische knuppelaars.
Ik heb al wat geregelt.quote:Op maandag 14 november 2005 01:29 schreef MrX1982 het volgende:
Wacht maar totdat de Canadezen komen.
foto's ?quote:Op maandag 14 november 2005 01:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zeg we gaan voor een uitje "zeehondenknuppelen"..![]()
je kan hier nog een fijn stoofpotje van maken trouwens. niet meteen weggooien!quote:
idd, zonde van het vlees...quote:Op maandag 14 november 2005 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan hier nog een fijn stoofpotje van maken trouwens. niet meteen weggooien!
yesquote:Op maandag 14 november 2005 01:38 schreef Roi het volgende:
breaking news! Ik kreeg dus net door dat dat sibertje helemaal niet is!
ik hoorde net dat het hem wel is. ze zeiden dat zijn laatste rocheltje klonk als: "gooi me niet weg, vreet me liever op, maak van mij een stoofpotje!"quote:Op maandag 14 november 2005 01:38 schreef Roi het volgende:
breaking news! Ik kreeg dus net door dat dat sibertje helemaal niet is!
zie je die knuppel die achter zijn nek zit? die lach is net voordat meneer dacht op de foto te gaan.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef Roi het volgende:
nee kijk maar hij zit er nog vrolijk bij!
[afbeelding]
zie je die radioactieve straling rond zijn guitige bekkie? die is nu allang dood.quote:
quote:
quote:Ik word niet zo snel verliefd op uiterlijk
Grtz,
MMaRsu
hij lacht ook niet hij "" owowoowwow-ed "quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik had volgens mij laatst een filet van hem op mijn bord. toen lachte hij al een stuk minder hard.
Ik heb hem IRL ontmoet dus ik weet dat hij iedereen kan krijgen die hij wilt en ik denk dat hij daarom niet meer op het uiterlijk afgaatquote:
is het zo'n hunk dan ?quote:Op maandag 14 november 2005 02:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb hem IRL ontmoet dus ik weet dat hij iedereen kan krijgen die hij wilt en ik denk dat hij daarom niet meer op het uiterlijk afgaat![]()
ja maar zijn mondhoeken staan wel naar boven, dat is de pest.quote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
hij lacht ook niet hij "" owowoowwow-ed "
Hihi jawel, maar ben jij wel een vrouwquote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
wat ben jij een stoute mod, je mag toch geen smileys posten
heb jij wel eens een man met borsten gezien danquote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hihi jawel, maar ben jij wel een vrouw
denk niet dat hij zich daar prettig bij voelt...quote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Plientjuh het volgende:
[afbeelding]
vallen hier alle vrouwen op ? hihi
quote:Op maandag 14 november 2005 02:03 schreef Plientjuh het volgende:
[afbeelding]
vallen hier alle vrouwen op ? hihi
Sorryquote:Op maandag 14 november 2005 02:04 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
heb jij wel eens een man met borsten gezien dan
wat doe je onaardig
quote:Op maandag 14 november 2005 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb geen duidelijke foto's, ik ga geen geld besteden aan een camera ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 02:04 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
de foto is wazig, post is een duidelijke foto in je fobo
ik wist niet dat mods mochten posten over dat ze naar de wc gaanquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb geen duidelijke foto's, ik ga geen geld besteden aan een camera ofzo. Webcam for teh win.
ff pissen
Hij is een mod in z'n ATV dagenquote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
ik wist niet dat mods mochten posten over dat ze naar de wc gaan
naja het zal wel
wat zeg jenou ?quote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Roi het volgende:
If you shake it more then twice you'r playing with it!
een grap uit een film laatst, waar die meid ineens een man is geworden door een stel oorbellen...quote:
Zei ik laatst nog tegen iemand uit mn klas die naar de wc gingquote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Roi het volgende:
If you shake it more then twice you'r playing with it!
Het begint wel op te vallen hequote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zei ik laatst nog tegen iemand uit mn klas die naar de wc ging.
Wat begint op te vallen? Trouwens waarom quit je van Irc. kom dan op msn paupertjequote:
Omdat jij me hebt gebloktquote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat begint op te vallen? Trouwens waarom quit je van Irc. kom dan op msn paupertje
Stop eens met dat offtopic gepraatquote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat begint op te vallen? Trouwens waarom quit je van Irc. kom dan op msn paupertje
Ik ken jouw!quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Stop eens met dat offtopic gepraat![]()
jij als mod zou wel beter moeten weten, maar het valt me een beetje van je tegen
sibert![]()
jaja ! Je hebt gewoon een vette pens ! geef nou maar toe !quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb geen duidelijke foto's, ik ga geen geld besteden aan een camera ofzo. Webcam for teh win.
ff pissen
Fuck jij bent er ook nogquote:Op maandag 14 november 2005 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jaja ! Je hebt gewoon een vette pens ! geef nou maar toe !
Drie keer raden wie het gedaan heeftquote:Op maandag 14 november 2005 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben even weg en de censuur op Fok! ook weer...
Zie !quote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck jij bent er ook nog. Ja man ik heb zo'n dikke pens nog dikker dan de dikste olifant uit afrika
Jij bent niet de enige op die mat volgens mijquote:Op maandag 14 november 2005 02:35 schreef MMaRsu het volgende:
Tja ik heb nu DDR Mario Mix dus dat gaat wel lukken genoeg bewegen is de key en weinig pizza's.
Moeilijk als je op jezelf woont
Wat doe je?quote:Op maandag 14 november 2005 01:15 schreef Plientjuh het volgende:
" owowowowowowww "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |