Reactie hierop: Zo slecht gaat het niet hoor. Ik maak jou nog inquote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef Xebrozius het volgende:
Mensen die weten dat ze niet de allerbeste zijn geven altijd het spel, de lag, de muis, het bureau, het beeldscherm, de computer of het toetsenbord de schuld.
Toppunt hier is van een LAN met 500 gulden naar huis en een gratis server voor een jaar. Online heel veel competities gewonnen, daar ook prijzen mee gewonnen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef DeathTrail het volgende:
Op ngworldstats.com heb ik in 2000 of 2001, wat het ook was, op #92 gestaan in quarterly/monthly stats of zo, van de 100.000+ spelers. Zal keer kijken of ik mn html files kan vinde
Normal weapons,quote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef DeathTrail het volgende:
Wil wel keertje liandri tegen je spelenSpeel je instagib of normale wapens?
Dan speel je niet op mijn serverquote:Op maandag 14 november 2005 11:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Normal weapons,
vanavond 19:00? of 19:30?
We kunnen ook last man standing spelenquote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef Eland het volgende:
Ik ben d'r vanavond vast ook wel weer. M'n downloads zijn eindelijk klaar, dus geen pingtimes van 1200 meer.
Ik ben ook een groot fan van Instagib, maar dat komt ook omdat ik de maps niet meer ken, waardoor ik niet weet waar ik de wapens kan vinden.
Als je d'r nog bent wil ik best een potje instagibben?quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef McGilles het volgende:
Net klaar met werken, iemand zin in een potje UT voordat ik aan school moet gaan werken?
"Rejected by Server"quote:Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef McGilles het volgende:
Daar ging net iets mis, toen je joinde vloog ik eruit:
Nieuwe server: 194.177.124.203:8550
Sorry, maar was wel gezelligquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
net afgeslacht door mcgilles
40- -2 ofzo![]()
Ah jullie gebruiken beide 436?quote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
net afgeslacht door mcgilles
40- -2 ofzo![]()
Nu even tijd?quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef DeathTrail het volgende:
nu ik nog. -2 tegen 10?ben benieuwd
Kan natuurlijk niet met fraglimit van 20 en timelimit 0, maar ja
Zou ik jou ook kunnen mailen voor admin wachtwoord? Dan zijn jij, Xebro, McGilles en ik admin, zodat er altijd wel iemand is die even wat instellingen kan aanpassenquote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef Eland het volgende:
[..]
Als je d'r nog bent wil ik best een potje instagibben?![]()
Ja, dat mag. Als je me ook even uitlegt hoe het werkt lijkt me dat een goed plan. Ik ben alleen niet zo'n fan van het openbaar maken van e-mailadressen, ik weet niet hoe dat met jou zit? Post anders je mailadres even, dan mail ik jou.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou ik jou ook kunnen mailen voor admin wachtwoord? Dan zijn jij, Xebro, McGilles en ik admin, zodat er altijd wel iemand is die even wat instellingen kan aanpassen![]()
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 14 november 2005 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klopt het dat ik een mail van je heb? (Just in case)
Crtl - alt - del.quote:Op maandag 14 november 2005 16:00 schreef Eland het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.![]()
Edit: ik heb het wachtwoord e.d. ontvangen, maar ik kan tijdens het spel niet alt-tabben. Heeft dat een reden, en is het te omzeilen? Anders zal ik alles in-game moeten doen, maar dat is ook niet zo erg.
Kom hier maar es spelen met gem ping 300...quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef Xebrozius het volgende:
Mensen die weten dat ze niet de allerbeste zijn geven altijd het spel, de lag, de muis, het bureau, het beeldscherm, de computer of het toetsenbord de schuld.
Je kan ook 20 euro / aantal mensen naar mij overmaken en dan draai ik TS / UT / Web servertje...quote:Op maandag 14 november 2005 19:05 schreef ForumGek het volgende:
Is de server al up & running?
Heeft iemand nog een teamspeak/ventrilo servertje?
Of we kunnen deze wel huren voor 3 maand als iedereen ff ¤10 inchipt
En hier doettie bij mij geen eens een poging tot verbindenquote:Op maandag 14 november 2005 20:04 schreef DeathTrail het volgende:
deathtrail.no-ip.com
Dynabyte verkoopt het nog ¤ 4,95. Dubbel cd ( dus ook met bonuspack 1 er alvast bij)quote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef Markster het volgende:
Weet iemand waar je dit spel nog kan kopen, wil er ook wel weer eens aan beginnen, ik kan maar niet wennen aan 2003 en 2004.
Ga ik daar deze week maar eens ff langs dan, thx voor de tipquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dynabyte verkoopt het nog ¤ 4,95. Dubbel cd ( dus ook met bonuspack 1 er alvast bij)
Ik denk dat je iets meer kracht in je CPU nodig hebt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef basalphenaar het volgende:
Is er misschien een website met duidelijke informatie over het draaien van een UT dedicated server? Ik ben er nu mee bezig maar het lukt allemaal niet zo erg. Ik heb 'm wel draaiend gekregen maar ik heb hier op de LAN een gemiddelde ping van 100 (met 0 spelers in de server), dat lijkt me niet echt kloppen. De server is gepatcht naar 451b. De PC waarop de server draait is een Pentium III 450 met 256 MB geheugen. Misschien niet heel erg snel maar ik heb ook een Counter-Strike 1.6 server met 10 slots erop gedraaid en dat ging perfect met hele lage pings.
Toch vandaag op top moment 4-4 gespeeld..quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef McGilles het volgende:
BillyBoB is best lief![]()
![]()
Vond CTF toch het leukst vandaag, jammergenoeg hebben we nog geen 10 actieve UT spelers hier in dit topic, anders kan het echt gezellig worden!!
1:1, morbias, InstaGib ging wel goed. Toen wilde hij gelijk stoppenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Was leuk gister, jammer dat die BillyBob zo hard ownde.
Billybob is geen lieverd idd... instagib ben ik de ownage, maar met gewone wapens echt niet. Dat is ook zooo anders (lees: moeilijk) !quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Was leuk gister, jammer dat die BillyBob zo hard ownde.
Riiiightquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanvond wordt het Eland met Cranberry saus![]()
![]()
Volgens mij is dat al is geweest hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:58 schreef Eland het volgende:
[..]
Riiiight.
Het eerste 1 vs. 1 potje dat jij van mij wint moet nog komen![]()
Rocket Arenaquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al is geweest hoor.
Vanavond Last man Standing of Rocket Arena in Fetid Sewers?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
UT '99 was is echt het beste uit de hele Unreal serie
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef DeathTrail het volgende:
Adelante, DjDev en paarse_paashaas zin om ff te gamen?ik wil best servertje opzette
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk niet dat m'n baas dat zo zal waarderen.
Misschien heb je hier wat aan; http://www.planetunreal.com/utguide/lan.shtmlquote:Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef basalphenaar het volgende:
Is er misschien een website met duidelijke informatie over het draaien van een UT dedicated server? Ik ben er nu mee bezig maar het lukt allemaal niet zo erg. Ik heb 'm wel draaiend gekregen maar ik heb hier op de LAN een gemiddelde ping van 100 (met 0 spelers in de server), dat lijkt me niet echt kloppen. De server is gepatcht naar 451b. De PC waarop de server draait is een Pentium III 450 met 256 MB geheugen. Misschien niet heel erg snel maar ik heb ook een Counter-Strike 1.6 server met 10 slots erop gedraaid en dat ging perfect met hele lage pings.
mij niet.. met je instaquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:27 schreef DeathTrail het volgende:
Ok dat was weer vetjes, ben zelfs gepwnd deze keer, door BAASDie gast was echt goed bezig. (Wel normale wapens)
Met insta blijf ik de rest nog wel de baas, dat wel
ik vind normal weapons ook wel leuk, maar m'n gebrek aan map-kennis geeft me dan nog een extra nadeel, en ik ben al niet de beste FPS-speler ooit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef McGilles het volgende:
Net nog even tegen Henk en ??? gespeeld op deck16 en liandri als sjaak
Jammer dat zo weinig mensen normal weapons leuk vinden.
surequote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Ok keertje 1 on 1? Wie ben je eigenlijk
Heb wel even 15minuutjesquote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef DeathTrail het volgende:
Iemand nog die wil gamen? Laat maar ff weten
Of niet.... die broer van mij zit weer eens voor de zoveelste keer iets "belangrijks" te dl-en...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef DeathTrail het volgende:
Iemand nog die wil gamen? Laat maar ff weten
Download maakt vrij weinig uit, aangezien UT iets van 3KB/s gebruiktquote:Op woensdag 16 november 2005 19:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of niet.... die broer van mij zit weer eens voor de zoveelste keer iets "belangrijks" te dl-en...
Ik ben niet zo'n expert erin maar het zou dan wel een upload zijn oid. Kon alleen maar servers vinden met ping >150... Niet te spelen dusquote:Op woensdag 16 november 2005 19:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Download maakt vrij weinig uit, aangezien UT iets van 3KB/s gebruiktUpload is wat minder..
Ik start er wel ff één op 62.251.120.197. Wie joinen wil joint maar![]()
pfft, jij bent te makkelijk voor mij ,zonde van de HD ruimtequote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef DeathTrail het volgende:
Ok Gamedemon, ik daag je uitIk weet dat je UT '99 hebt, install em, en gamen maar!
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pfft, jij bent te makkelijk voor mij ,zonde van de HD ruimte
Dat was opzicht wel vreemd. Heb een Geforce 6800, maar UT'99 pikte het niet als ik de color depth op 32 bit zette. Dan werd de framerate ineens 1 frame per 5 seconden ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef N-E-R-D het volgende:
UT goty![]()
Draaide niet meer lekker met me nieuwe videokaart dus heb ik hem er maar afgegooid![]()
Mischien toch maar nog een keer proberen.
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat was opzicht wel vreemd. Heb een Geforce 6800, maar UT'99 pikte het niet als ik de color depth op 32 bit zette. Dan werd de framerate ineens 1 frame per 5 seconden ofzo.
Bij mij doet het perfect hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Eland het volgende:
[..]
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef Eland het volgende:
[..]
Tja, ik speel het spel toch op 640x480x16 op een nieuwe pc, maar op één of andere manier doet ie het minder op nieuwe videokaarten ja.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!
Ik heb met UT op 1024x768 zo'n 500-700fps, niet slecht denk ik zo
Wat daar zo tuurlijk aan is, snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef DeathTrail het volgende:
Lannen tegen bots? Om tegen bots te spelen heb je geen lan nodig toch?
UT'99 blijft vaak nog een game om mee te lannen ja, dat welmaar het verveelt wel redelijk snel, wat dat betreft kan je beter battlefield 2 op een lan spelen tuurlijk
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?quote:
Naja. Als ik hem dus op 16 bits zet dan draait ie ook op een goddelijke framerate, maar zodra ik hem op 32 bits zet, dan doet ie nauwelijks nog iets.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als het niet lekker loopt ligt het vaak aan drivers voor moederbord/videokaart, mijn systeem werd zo'n 5x zo snel door nieuwe mb-drivers!
Ik heb met UT op 1024x768 zo'n 500-700fps, niet slecht denk ik zo
Niks, ik vind het zo belachelijk tof om te lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?
UT geeft FPH aan, 10 frags per seconde is wel erg veel hequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vond het ook al verdacht maar als de ingebouwde teller in UT het aangeeft post ik het hier maar. Hij geeft het aan dus wat moet ik er anders mee?
Multyplayer, al je instellingen maken, map cycle daar ook instellen, evt. admin ww en webadmin, en dan DEDICATED aanklikken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:04 schreef basalphenaar het volgende:
Nou, ik snap er echt geen flikker van, dat server maken
Ik vind het hele server gebeuren bij UT echt veel minder duidelijk als bijvoorbeeld bij Counter-Strike (ik heb al veel CS servers gedraaid), er is ook veel minder info over te vinden op het web. Waar stel je bijvoorbeeld de mapcycle in? En welke poorten moet je openen om hem bereikbaar te maken voor iedereen?
Nee dus...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:40 schreef gelly het volgende:
draait die server nog ?
Naja ik moet er morgen om 6:30 weer op om te werken dus ik duik mijn nest in. Zondag anders? ( mits ik niet té brak ben...)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef gelly het volgende:
hmmm... een andere ?
Nope, ben niet thuis, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef gelly het volgende:
Heb je je server up and running LHO ?
Onzin. Ik was beter in Quake III, maar dat is gewoon saai. UT is sneller en speelt lekkerder. Het ziet er minder uit, maar ja, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
UT de game voor mensen die niet konden quaken imo.
Ik vind Quake III niet echt super beter eruitzien dan UT...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef Eland het volgende:
[..]
Onzin. Ik was beter in Quake III, maar dat is gewoon saai. UT is sneller en speelt lekkerder. Het ziet er minder uit, maar ja, dat maakt niet zoveel uit.
Het is eerder andersom. Mensen die niet konden dodgen en de snelheid niet konden bijbenen ging maar quaken. Snap me niet verkeerd, ik heb elk deel van quake gespeeld, maar voor UT had je net wat meer techniek nodig. (in andere woorden je had meer mogelijkheden)quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
UT de game voor mensen die niet konden quaken imo.
De 4.36 patch installeren en daarna de 4.51b eroverheen gooien ! dan kan je wel op de meeste servers komen !quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:36 schreef Rgrr het volgende:
Ik heb het geinstalleerd, zouden jullie precies aan mij kunnen vertellen wat ik moet installeren qua upgrades etc. behalve het spel zelf. Ik knal er nu steeds uit enzo.
Nou moequote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef ForumGek het volgende:
Jij mag niet !![]()
Alleen als je je mouse sens. op 10 zet!!
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zijn monitoren nog steeds 2D, dus zul je daar weinig last van hebben![]()
omgquote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef Kleintje het volgende:
Even een tvp.
Tijd geleden dat ik het gespeeld heb. Dus weer even inkomen en dan speel ik het graag weer een keer tegen of met iemand!
heb er 3 in me clan hoor?quote:
Irc..quote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heb er 3 in me clan hoor?
ken er stuk of 20 op irc?
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zoquote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Unreal Tournament 2004quote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zo
FEB?quote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
DmK (#dmk- / quakenet)quote:
zeker welquote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een clan van UT? Beetje dood en geen competitie meer denk ik zo, iedereen die het toen een beetje kon speelt nu wel een nieuwer spel denk ik zo
Nee.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef outcast_within het volgende:
hmm heb je per se een legale versie nodig voor dit spel om te kunnen spelen met jullie?
klopt het dat deze nu niet draait?quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Neidropje het volgende:
ik heb mn servertje in de lucht (niet fulltime maar allaa: unreal://62.195.251.183/ hoop dat hij het doet
klopt, ik zet hem even aan, ik heb het idee dat hij het nog niet goed doet, hoewel ik de benodigde porten heb geforward...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
klopt het dat deze nu niet draait?
ah die versie draai ik al even niet meerquote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef Neidropje het volgende:
oe damn zeg, mmm ik heb toch redirection aanstaan en ik draai versie 436
Jij ging toch server draaien, of begreep ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef outcast_within het volgende:
mijn ip. euh moment.
ik heb em nu al iets van vijf keer geinstaleerd/uninstal. soms loopt ie soepel en soms weer niet.
waarom heb je mijn ip nodig?
ik zal even kijken
What is my IP address?
Your IP address is 82.168.125.59
Ik speelde tot mn format van 2 maanden terug nog best regelmatig op verschillende servers en het werkt allemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:10 schreef Neidropje het volgende:
mijn server draait weer, maar zoals gezegd heb je daar bonuspacks voor nodig (is ongeveer echt standaard op de meeste servers en is 30 sec werk:)
Aankomende week wel een keer tijd, en graag iets van 30-0, maar daar hoef je geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef outcast_within het volgende:
noem maar een tijd. en het aantal keer dat je gefragged wilt worden
20kb is niet genoeg voor een UT-server.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
makkelijk. Met de helft ook nog wel, als je het dedicated doet.
Ligt aan je buttonconfig, maar waarschijnlijk op "V" drukken en ingedrukt houden, dan krijg je een menuutje waarin je orders kan gevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:43 schreef outcast_within het volgende:
kun je je teamleden in single player mode bevelen geven en zo ja hoe?
Jammer genoeg was het UT99 wereldje ongeveer in 2003 dood (aan het gaan) en daarna nooit meer wat het was. Veel zogenaamde "toppers" spelen vandaag de dag allang niet meer en daardoor speel ik het ook nooit meer. Al in 2003 waren vele bekende spelers allang verder gegaan met de volgende games! Dat krijg je he, maar misschien word de eerst volgende opvolger weer een groot succes!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef kaos- het volgende:
Wist niet eens dat er een mad topic gaande was hier op fok over deze game.
Ik zal mezelf ff introducen dan, ik ben kaos, ook wel bekend als "Mart".
Speel het nu ook zo een jaar of 6 alweer, en speel momenteel in divisie 1 op clanbase.
Dit spel heeft mij 6 jaar geleden helemaal in zijn macht gekregen, en dan voornamelijk omdat er dus het online gedeelte in zat. De communitie eromheen, de wars, de friendly-matches, en sowieso de sfeer eromheen heeft me zwaar bij mn ballen gepakt.
Begon als noob en ben steeds verder en hoger gekomen.
Heb mn hele PC "Unreal-Tournament-getweaked en overklokt" en verschrikkelijk veel gespeeld om zo goed mogelijk te presteren in clan-verband.
En dat werd beloond in 2003 toen ik samen met mn clan een 1e-prijs won op Netgamez.
Ik ben een half jaartje gestopt aangezien ik het erg druk had met werk en woning.
Maar nu alles weer gesettled is ben ik weer begonnen met spelen.
En wederom heeft het virus mij te pakken gekregen, dit spel is met 1 woord : "Subliem" te noemen.
Nooit heeft een spel mij zo weten te boeien, en nog nooit heb ik zoveel uur in een spel gestoken.
UT2003/2004 wisten me nooit te boeien, en dat zal 2007 waarschijnlijk ook wel niet doen.
UT99
![]()
Niet zoveel onzin pratenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het UT99 wereldje ongeveer in 2003 dood (aan het gaan) en daarna nooit meer wat het was. Veel zogenaamde "toppers" spelen vandaag de dag allang niet meer en daardoor speel ik het ook nooit meer.
Noem ze maar danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Niet zoveel onzin praten![]()
Even serieus, het valt reuze mee met die "toppers" die gestopt zijn. Ik kan zo nog een handjevol opnoemen die nog steeds zeer vaak spelen.
heet je ook mart op cb?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef kaos- het volgende:
Wist niet eens dat er een mad topic gaande was hier op fok over deze game.
Ik zal mezelf ff introducen dan, ik ben kaos, ook wel bekend als "Mart".
Speel het nu ook zo een jaar of 6 alweer, en speel momenteel in divisie 1 op clanbase.
Dit spel heeft mij 6 jaar geleden helemaal in zijn macht gekregen, en dan voornamelijk omdat er dus het online gedeelte in zat. De communitie eromheen, de wars, de friendly-matches, en sowieso de sfeer eromheen heeft me zwaar bij mn ballen gepakt.
Begon als noob en ben steeds verder en hoger gekomen.
Heb mn hele PC "Unreal-Tournament-getweaked en overklokt" en verschrikkelijk veel gespeeld om zo goed mogelijk te presteren in clan-verband.
En dat werd beloond in 2003 toen ik samen met mn clan een 1e-prijs won op Netgamez.
Ik ben een half jaartje gestopt aangezien ik het erg druk had met werk en woning.
Maar nu alles weer gesettled is ben ik weer begonnen met spelen.
En wederom heeft het virus mij te pakken gekregen, dit spel is met 1 woord : "Subliem" te noemen.
Nooit heeft een spel mij zo weten te boeien, en nog nooit heb ik zoveel uur in een spel gestoken.
UT2003/2004 wisten me nooit te boeien, en dat zal 2007 waarschijnlijk ook wel niet doen.
UT99
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |