weet niet waarom we fluisteren misschien omdat de bewoners scheeuwen maar frans geeft idd om de mensquote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. ik kan erg om hem lachen bij de diverse tv-programma's en ik vind het heel knap wat hij heeft bereikt.. maar tis echt niet mijn smaak (en dan druk ik me nog beschaafd uit)
waarom fluisteren we eigenlijk
En ze moeten nog 16 uur.quote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef beefree.nl het volgende:
[..]
Ja die regie moet zich ook ergens op af kunnen reageren.
![]()
fluisteren heeft wel ietsquote:Op maandag 14 november 2005 01:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
weet niet waarom we fluisteren misschien omdat de bewoners scheeuwen maar frans geeft idd om de mens
Zijn ze al 9 uur bezig?quote:Op maandag 14 november 2005 01:25 schreef APK het volgende:
Jezus, zitten jullie hier al een uur of negen naar te luisteren?![]()
WAT ZEG IE???????? VERSTA JE NIE MET DAT GEFLUISTER DIE BB'ERS BLEREN ZO HARDquote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
fluisteren heeft wel ietsGoed tegenwicht tegen dat geluid uit het huis idd
en mee te zingen!quote:Op maandag 14 november 2005 01:25 schreef APK het volgende:
Jezus, zitten jullie hier al een uur of negen naar te luisteren?![]()
IK ZEIHEI DAT HET FLUISTEREN EEN LEUK CONTRAST IS MET DAT GESCHREEUW VAN DE BEWONERSquote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WAT ZEG IE???????? VERSTA JE NIE MET DAT GEFLUISTER DIE BB'ERS BLEREN ZO HARD
daarom klinkt dit zo zacht omdat ze scheeuwen en fluisteren is goed voor je stembanden en geheimpjes vertellenquote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
K had je bijna niet herkend met die nieuwe avatarquote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |