quote:Op maandag 14 november 2005 00:06 schreef demins het volgende:
[..]
Stop die mijter in je reet, kwijlerd! Blijf uit mijn buurt!![]()
Zelf altijd in de buurt van lovebear, of niet dan, honey
1 zingt dan de eerste regel van het nieuwe liedje, terwijl 2 nieuwe instappen. Vervolgens valt bij de 2de regel de 3de persoon in, terwijl de 1ste persoon er uit gaat.quote:Op maandag 14 november 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me fout inderdaad, hoewel ik me afvraag hoe het anders moet als je tussen 2 liedjes in wisselt.
Nou één oude zinger laten staan en dan 1 regel van nieuw liedje laten meezingen en dan die ene 'oude' zinger ook wisselen ???!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me fout inderdaad, hoewel ik me afvraag hoe het anders moet als je tussen 2 liedjes in wisselt.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2005 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 zingt dan de eerste regel van het nieuwe liedje, terwijl 2 nieuwe instappen. Vervolgens valt bij de 2de regel de 3de persoon in, terwijl de 1ste persoon er uit gaat.
Om aan alle verwarring een eind te maken: ga je mee, sweety?quote:
helemaal gelijk Henk... tis een opdracht dus moeten we niet zeiken over kwaliteit van eea...quote:Op maandag 14 november 2005 00:04 schreef henk.jansen het volgende:
Niet iedereen kan zingen en ze worden verplicht via deze opdracht om te zingen.
Hoe slecht het ook gaat als je niet kunt zingen je moet het wel doen voor de opdracht En met zijn allen anders mislukt hij.
Ik vindt het knap dat ze hun schaamtegevoel hebben laten vallen (als ze dat al hadden) en staan te zingen.
quote:Op maandag 14 november 2005 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
Om aan alle verwarring een eind te maken: ga je mee, sweety?
Ding hier om de hand van Lovebear (en meer...)
Ze zeiden net ook dat er 1 moest blijven staan. Dus ze weten wel hoe het moet.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
Om aan alle verwarring een eind te maken: ga je mee, sweety?
Ding hier om de hand van Lovebear (en meer...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |