quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vond je het nog niet vals en verkracht genoeg?
quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heb jij een waanzinnig goeie sigquote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee thanks, aan de exit van Menno heb ik de rest van BB genoegquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Stereo, zullen we donderdagnacht de Talpapoll gaan beïnvloeden
Ik zit te overwegen heel veel op Nathalie te gaan stemmenquote:Op maandag 14 november 2005 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nee thanks, aan de exit van Menno heb ik de rest van BB genoeg![]()
Gelfeliciteerd en ik gooi er wel een vaatje bier tegenaanquote:
Ik zou er bijna doen. Lijkt me best geinig, alleen zo jammer dat ik me niet zou kunnen beheersen om als ik er uit geschopt zou worden hier te gaan lezen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef teamlead het volgende:jawel hoor.. erg knap.. je kunt zo het huis in
quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gelfeliciteerd en ik gooi er wel een vaatje bier tegenaan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dus het wordt geen Peter 6001 nu?quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
tnx iedereen
Moest mijn palindroomverjaardag toch ff kwijt33
Maar back to work:
Nog steeds met zijn drieën 'zingend' en niemand die rust neemt in de slaapkamer
Er loopt nog ergens een topic over BB6: voor en door Fokkersquote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou er bijna doen. Lijkt me best geinig, alleen zo jammer dat ik me niet zou kunnen beheersen om als ik er uit geschopt zou worden hier te gaan lezen.
Daarna zou ik mezelf dan weer moeten verdrinken in de badkuip...
Slecht plan dus![]()
Zeg we gan hier toch niet voor een ieder die jarig is een apart topic openen??quote:
Thanksquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
Wat heb jij een waanzinnig goeie sig![]()
Er wordt hier tegenwoordig om elke scheet een nieuw topic geopendquote:Op maandag 14 november 2005 00:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg we gan hier toch niet voor een ieder die jarig is een apart topic openen??![]()
Peter6000 is niet "een ieder"quote:Op maandag 14 november 2005 00:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg we gan hier toch niet voor een ieder die jarig is een apart topic openen??![]()
Nee, maar Peter is een hardcore Tanja-fan, ondanks alle tegengas.. en alleen daarom al verdient ie hetquote:Op maandag 14 november 2005 00:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoeft niet perse in de badkuip, hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou er bijna doen. Lijkt me best geinig, alleen zo jammer dat ik me niet zou kunnen beheersen om als ik er uit geschopt zou worden hier te gaan lezen.
Daarna zou ik mezelf dan weer moeten verdrinken in de badkuip...
Slecht plan dus![]()
Dat zou je willen! Alleen om de scheet die lovebear heet!!!quote:Op maandag 14 november 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er wordt hier tegenwoordig om elke scheet een nieuw topic geopend![]()
Het beroerde is dat het sleeds slechter zal worden. Na uren en uren zingen wordt het echt dramatisch. Dat is het nu al, ik weet het... maar het kan altijd nog slechter.quote:Op maandag 14 november 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Mijn god....toch niet om aan te horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |