quote:Op zondag 13 november 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg, pubertuig, ze zwaaide naar MIJ en niet naar julie, ja?
Get a lifequote:Op zondag 13 november 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg, pubertuig, ze zwaaide naar MIJ en niet naar julie, ja?
[..]
Hoi ijs
Avond zul je bedoelenquote:
omgquote:Op zondag 13 november 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan niet, ben te druk bezig met ijsmeis haar menstruatiecyclus bij te houden
quote:Op zondag 13 november 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gisteren begon het al btwquote:Op zondag 13 november 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rode kruisje voor vandaag alweer in de agenda gezetquote:
Okequote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rode kruisje voor vandaag alweer in de agenda gezet [afbeelding]
Ik ben Dit Was het nieuws kijken, en daarna op bed
quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
maar er waren toch eerst fabrieken voordat de stoommachine kwam? met water radden enzo?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rode kruisje voor vandaag alweer in de agenda gezet [afbeelding]
Ik ben Dit Was het nieuws kijken, en daarna op bed
Kinderen vanaf 12 jaar mogen hulparbeid verrichten in het kader van alternatieve sanctiequote:
Niet alleen mijn avatar is wegquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mod jou avatar
En euh die windkaartcheck website
(inloggen noodzakelijk)
Vertel!quote:
Slaap lekkerquote:
WTFquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet alleen mijn avatar is weg
Bezoek iets in mijn sig
Ikke wel, ga ik gelijk foute andwoorden invullenquote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wie wil mij helpen met mijn huiswerk?![]()
![]()
Nachtquote:
flauwquote:Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikke wel, ga ik gelijk foute andwoorden invullen
Tjaquote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.Morgen hoop ik alles weer werkende te draien
Hoooooyquote:
Dat is nou het juiste manier om iemand anders het huiswerk te laten doenquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Alleen ben ik bang dat iedereen weer moet registreren (database errors)
eenschquote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nou het juiste manier om iemand anders het huiswerk te laten doenje moet het zelf doen kerel
veel plezier ermee
Laat me radenquote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iemand zat te kutten in de database, heb degene al weten te vinden.
Ach jaquote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, beter nu dan straks als het te laat is.
In elkaar geslagen?quote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iemand zat te kutten in de database, heb degene al weten te vinden.
Eerste gedeelte van mijn nicknamequote:
Helemaal gelijk!. Hoe raad je hetquote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerste gedeelte van mijn nickname
IK HEB HET HELEMAAL GEHAD!!!!!!!!! EN NU OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Goh wat hij allemaal niet bij mij heeft gedaan, daarom kon ik het ook zomaar raden, hij is ook degene die mijn msn had gehacktquote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!. Hoe raad je het!
quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
IK HEB HET HELEMAAL GEHAD!!!!!!!!! EN NU OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zodat lucht op
![]()
quote:
Die dag komt zeker welquote:
Ik was al te laat, want hij was eerder bij mij dan bij jou.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goh wat hij allemaal niet bij mij heeft gedaan, daarom kon ik het ook zomaar raden, hij is ook degene die mijn msn had gehacktik heb je er nog zo voor gewaarschuwd, vertrouw die eikel nou niet
Deze zin volg ik even nietquote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik was al te laat, want hij was eerder bij mij dan bij jou.
Hacken van je database en zomaar dingen veranderen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat doet die gast allemaal dan?
Vertel eensquote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankjewel. En volgens mij heb jij gelijk SpeedyOver iemand die mij leuk vindt
Hij gaat zijn gang maar, als hij dat flikt dan klaag ik hem aan.quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij was bij mij al eerder wezen inbreken, daarna kwam hij naar jou
quote:Op zondag 13 november 2005 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij gaat zijn gang maar, als hij dat flikt dan klaag ik hem aan.
Oke danquote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb daarom alles erafgeflikkerd en alle gegevens veranderd
Wow. Je weet precies wat ik van hem vindquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Ik heb iig mijn wachtwoorden al veranderd, maar dan nog, hij moet gewoon opzoute
En die zit op fok! ?quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hacken van je database en zomaar dingen veranderen.
Duhquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow. Je weet precies wat ik van hem vind
Misschien welquote:
En waarom laat je hem niet bannen dan? want hij doet het wel vaker zo te lezen...quote:
Mijn avatar is uit de lucht momenteel.quote:Op zondag 13 november 2005 22:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En waarom laat je hem niet bannen dan? want hij doet het wel vaker zo te lezen...
En mod je avatar doet het soms wel..?
Ja dat weet ik maar af en toe doet ie het wel zoals nu...quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn avatar is uit de lucht momenteel.Sorry
Omdat hij het allemaal niet wil geloven, nou dit is ervan gekomen dus nu weet hij wat hij moet doenquote:Op zondag 13 november 2005 22:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En waarom laat je hem niet bannen dan? want hij doet het wel vaker zo te lezen...
En mod je avatar doet het soms wel..?
Dat kan nietquote:Op zondag 13 november 2005 22:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar af en toe doet ie het wel zoals nu...
Heb jeje avatar nog? Dan host ik em wel effe, dit is ook niks zoquote:Op zondag 13 november 2005 22:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij is echt van mijn server!
Ik heb mijn avatar nog wel opgeslagen ja. Ik vind het heel aardig van je!quote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jeje avatar nog? Dan host ik em wel effe, dit is ook niks zo
heb je dr niet meer info over?quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ze voerden laatst toch een actie (HEEEEEEEL lang terug) over kinderarbeid? en dan zag je een plaatje van een kind in een hokje dat ballen naait. heeft iemand die foto?
Met daarboven een raampje met een voetbal de lucht in ?quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ze voerden laatst toch een actie (HEEEEEEEL lang terug) over kinderarbeid? en dan zag je een plaatje van een kind in een hokje dat ballen naait. heeft iemand die foto?
het was een donkere foto.quote:Op zondag 13 november 2005 22:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je dr niet meer info over?
Volgens mij wel/...quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met daarboven een raampje met een voetbal de lucht in ?
ik bedoel van wie die campagne was bijvquote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
het was een donkere foto.
Het kind zat in een heeeel hoog hok met bovenin 1 raam.
en heel veel ballen om hem heen...
Weet ik niet meer. zal wel van iets zijn voor het rechten van kinderen ofzo.quote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik bedoel van wie die campagne was bijv
Ik weet het al. *searching*quote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
het was een donkere foto.
Het kind zat in een heeeel hoog hok met bovenin 1 raam.
en heel veel ballen om hem heen...
Als je hem zou kunnen vinden! dan ben je echt tof!quote:
aaah wat liefquote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga naar bed mensen, morgen weer vroeg dat.
* SpeedyGJ gaat over iemand dromenmja
![]()
Dank jequote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
aaah wat liefjij ook weltrusten
![]()
Ik blijf iig zoekenquote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je hem zou kunnen vinden! dan ben je echt tof!![]()
quote:
En er is stiekem een beetje haast bij want ik ben dood moe en moet morgen naar schoolquote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je hem zou kunnen vinden! dan ben je echt tof!![]()
Ik mail hem wel anders, zodra ik het heb gevonden.quote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
En er is stiekem een beetje haast bij want ik ben dood moe en moet morgen naar school
Is goed dan print ik dat verslag morgen ochtend wel uit! thnx!quote:Op zondag 13 november 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik mail hem wel anders, zodra ik het heb gevonden.
Graag gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 23:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is goed dan print ik dat verslag morgen ochtend wel uit! thnx!
Sorry.quote:Op zondag 13 november 2005 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik zie al wat je bedoeld..
Nou vooruit dan ga ik wel slapen
Moet jij zeggen met je Miss PUB achter je naamquote:
* snopprinses bijt in je neusquote:Op zondag 13 november 2005 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je Miss PUB achter je naam
Damn..quote:
weet je wel hoe hoog ik kan springen en knietjes kan geven en kietelen en knijpen?quote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn..
Daar kom je niet eens bij
Heeelp ik geef me gewonnen..quote:Op maandag 14 november 2005 00:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet je wel hoe hoog ik kan springen en knietjes kan geven en kietelen en knijpen?
Die zoveel duizendste post is niet best bevallen voor het forumquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zoveel duizendste post is niet best bevallen voor het forum![]()
Baggersnelheid netquote:
Je moet iemand de schuld gevenquote:Op maandag 14 november 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh, het is weer eens mijn schuld.
Dag D_Aquote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet iemand de schuld geven
Maar zo is fokken ruk dus ben slapen
Daaag moonie & Mod!voor moon
Ik ben er weerquote:Op maandag 14 november 2005 00:56 schreef Imberr het volgende:
Zeg cerror, doe es op msn komen ofzo.Ik verveel me.
Helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2005 01:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jij zit hier voor de jonge meiden![]()
Yup.quote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
Ik zit hier voor het geld en de roem.
Yup.quote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Imberr? Ben jij morgen vrij?
Neh, ben ik te oud voor.quote:
Wow. Mijn laatste film was The Day After Tomorrow. Maart 2004.quote:Op maandag 14 november 2005 01:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nogal.En morgen ga ik ms naar de bios.
Ben ik ook al tijden niet meer geweest.
![]()
Öh, oeh daar lust ik er wel een paar van.quote:Op maandag 14 november 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik bedoel ook, de échte vrouwenHoeft niet alleen maar in PUB te zijn hè
![]()
Anders ik welquote:Op maandag 14 november 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh, oeh daar lust ik er wel een paar van.
Ja hoor, en met jou ook?quote:Op maandag 14 november 2005 01:18 schreef Plientjuh het volgende:
Hoi![]()
Gaat het nog een beetje lekker met jullie![]()
Shoppuh hihiquote:Op maandag 14 november 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig. Wat doe je weer op de saaie maandag?
Leuke jongens.quote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Shoppuh hihi
En hopen dat ik een leuke jongen tegen kom![]()
Je moet ze ook naar jou laten komen lieve schatquote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke jongens.Ik had er gister 1 gezien. Wou ik naar em toe gaan, wastie weg.
![]()
Dan kan ik heel lang blijven wachten.quote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Je moet ze ook naar jou laten komen lieve schat![]()
![]()
[edit] Nee [/edit]quote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Je moet ze ook naar jou laten komen lieve schat![]()
![]()
Op wat voor site zit jij te kijkenquote:
Waar ga je shoppenquote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Shoppuh hihi
En hopen dat ik een leuke jongen tegen kom![]()
Jazeker wel.quote:Op maandag 14 november 2005 01:26 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Op wat voor site zit jij te kijken![]()
daar lijk ik toch niet op![]()
hihiquote:Op maandag 14 november 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan kan ik heel lang blijven wachten.Ze flirten wel, maar komen niet.
Ja hallo. Ik heb het ook drukquote:Op maandag 14 november 2005 01:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke jongens.Ik had er gister 1 gezien. Wou ik naar em toe gaan, wastie weg.
![]()
Geef toe, ze lijk d'r op.quote:
Dankje.quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Dan ben je niet knap genoeg denk ik![]()
Je kent het wel?quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
daar kan je vast niet goed shoppuh he![]()
Een drop jaquote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat is toch een drop![]()
Een dorp natuurlijk hihiquote:Op maandag 14 november 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een drop ja
Ik wil morgen ook even shoppen
Haha nee, voor reactie kijk je fotoboekquote:Op maandag 14 november 2005 01:34 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
trouwens ben jij weer zo'n verliefde mod ?
Ik ben net van terminator af
Dat zijn nou prachtige woordenquote:Op maandag 14 november 2005 01:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee, voor reactie kijk je fotoboek
Je bent wel schatiigquote:Op maandag 14 november 2005 01:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee, voor reactie kijk je fotoboek
quote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef Plientjuh het volgende:
moder8tor en mmarsu hebben allebei hetzelfde beestje ?
Hoe jong ben jij danquote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Je bent wel schatiig
maar beetje jong he![]()
![]()
Jij 21? wat de nueck?quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook 21. Ben 18 april jarig
quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef Plientjuh het volgende:
[afbeelding]
awwwwww![]()
wel een btje een computernerdhoofdje
wat ben jij van hem,?quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij heeft veel verstand van GamesHè MMaRsu?
18 hoogstens.quote:
Wil je die foto even weghalen -knip- ?quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef Plientjuh het volgende:
pffffffffff
-knip-
harry potter de 2e?
Computernerdhoofdjequote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef Plientjuh het volgende:
[afbeelding]
awwwwww![]()
wel een btje een computernerdhoofdje
je bent schattigquote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Computernerdhoofdje.
Neee ik ben best knap. Toch?
-knip-quote:
Waarom zo aggressief reageren ?quote:
Omdat je ofquote:Op maandag 14 november 2005 01:52 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
Waarom zo aggressief reageren ?![]()
nu ben ik weer je favorietquote:Op maandag 14 november 2005 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat je of
A: Een kloon bent (mijn favoriet)
B: Je gewoon toch een enorm domme snol bent of
C: A en B.
Ik doe dat ook nooit hoorquote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
18 hoogstens.
Ik ben te lui om profielen te checken.
B. is sowieso van kracht dus.quote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
nu ben ik weer je favorietwat is het nou
Chagrijnig, klootzak... één claudia de brij nat.quote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
Damn cerror, wat ben jij een klootzak vandaag zeg.
Ga slapen. Nu. Hup, weg.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Chagrijnig, klootzak... één claudia de brij nat.
Ik neem geen orders aan van een dwerg zonder zelfvertrouwen.quote:
pff.. dwerg.quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik neem geen orders aan van een dwerg zonder zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik neem geen orders aan van een dwerg zonder zelfvertrouwen.
Dat klopt, net als dat jij een dwergje bent.quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff.. dwerg.Ik heb zelfvertrouwen genoeg. Meer dan jou iig.
Dwergje is onder 1.20 ofzo. Ik zit ver boven 1.20.quote:Op maandag 14 november 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat klopt, net als dat jij een dwergje bent.
Hoe voelt dat nu om anderen te moeten vragen of ze dat potje olvarit kunnen pakken op de bovenste plank?
ver boven.quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dwergje is onder 1.20 ofzo. Ik zit ver boven 1.20.![]()
whehe.quote:Op maandag 14 november 2005 02:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
met jouw penislengte zou ze dus 1.27 zijn? denk toch dat ze wel langer is
Oh kijk, een adrem persoon.quote:Op maandag 14 november 2005 02:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
met jouw penislengte zou ze dus 1.27 zijn? denk toch dat ze wel langer is
-knip-quote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
Oh cerror, ga alsjeblieft ff de kutmensen in BeF vervelen. Of val dood.
Dat zei je ook al tegen die ene in BeF. Saai en niet origineel dus.quote:
Nou nou, bel de politie!quote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
wat ben je een ordinaire jonge
Precies hetzelfde?quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zei je ook al tegen die ene in BeF. Saai en niet origineel dus.
Doe eens even normaal manquote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmmm....
Weet je wat jou goed zou staan?
Kanker.
Wat is normaal?quote:
Zei ik precies tzelfde? Nee. Je wenste hem kanker toe, en mij ook. Dàt bedoelde ik dus. Jammer dat jij te stom bent om dat nog te snappen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies hetzelfde?
Meisje, analfabetisme is niets om je voor te schamen zeg.
Verwoord het dan beter.quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zei ik precies tzelfde? Nee. Je wenste hem kanker toe, en mij ook. Dàt bedoelde ik dus. Jammer dat jij te stom bent om dat nog te snappen.
.. je zal ook wel vele jaren ervaring hebben met uitgekotst worden..quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
Ja, ik voel reacties vaak aankomen...
Sorry dat ik nog even binnen storm maar nu doe je dus precies wat ik al voorspelde.quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
.. je zal ook wel vele jaren ervaring hebben met uitgekotst worden..
Ooh vandaar dat 'ie 15-jarige goth's neukt.quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
.. je zal ook wel vele jaren ervaring hebben met uitgekotst worden..
en ik wist weer dat je bovenstaande ging zeggenquote:Op maandag 14 november 2005 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog even binnen storm maar nu doe je dus precies wat ik al voorspelde.
Zegt het meisje dat zat te flirten in antwerpen maar alleen terug reed.quote:Op maandag 14 november 2005 02:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat 'ie 15-jarige goth's neukt.![]()
Ach, ik denk wel dat er wat bans aankomen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ja wat mij betreft krijgt iedereen die iemand kanker toewenst een ban voor een week, maja
Iets mis met alleen flirten?quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat zat te flirten in antwerpen maar alleen terug reed.
Nu echt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |