abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 21:01:01 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32241999
quote:
'EU moet 50 miljoen euro geven aan oproerige steden'

(Novum/AP) - De Europese Unie moet vijftig miljoen euro ter beschikking stellen aan de door rellen geplaagde Franse steden. Dat heeft de voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, zondag gezegd. Het geld kan aan Frankrijk worden verstrekt in het kader van een stedelijk ontwikkelingsprogramma en kan worden gebruikt om de schade in de steden te herstellen, aldus Barroso. Zondagavond had hij een gesprek met de Franse premier Dominique de Villepin.

Op de lange termijn kan de EU een miljard euro ter beschikking stellen om banen te scheppen in de voorsteden en er de sociale samenhang te verbeteren, zei Barroso tegen TV5.
Het viel te verwachten dat Frankrijk dit heel graag een EU probleem wil maken. En dat er in verloederde steden door de EU geinvesteerd wordt, gebeurt ook in Nederland. Ik ga nog even googlen op het geld wat Frankrijk nu uit dit fonds krijgt, maar een miljard euro zal een forse verhoging zijn. Enerzijds in het licht van de huidige politiek begrijpelijk dat ze dit geld ontvangen, anderszijds voel ik me 0,0 solidair met welk EU land dan ook, en is het jammer om te zien hoe de rekening van jarenlang wanbeleid bij andere soevereine staten wordt gelegd.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 13 november 2005 @ 22:47:22 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32245354
toch benieuwd hoe een overheid banen gaat scheppen
in principe kan alleen het bedrijfsleven dat doen

Alles wijst er echter op dat we hier te maken hebben met incompetente leider met boter op hun hoofd

ben het verder met TS eens, Schandalig gewoon, is Fr zelf niet wlevarend genoeg.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 13 november 2005 @ 22:49:11 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32245408
Hebben de rellen toch ergens toe geleid. Je mag het toch een revolutie noemen die die gasten zijn gestart, anders zou je nooit 50 miljard binnenhalen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 13 november 2005 @ 22:50:46 #4
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32245466
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben de rellen toch ergens toe geleid.
idd, tot een nog hogere lastendruk, geweldig (NOT), in Fr was de lastendruk al een van de hoogste ter wereld (dacht je dat NL gekke henkie was, nee hoor, Fr, Belgie en Zweden zijn nog een tandje erger)
quote:
Je mag het toch een revolutie noemen die die gasten zijn gestart, anders zou je nooit 50 miljard binnenhalen.

²
idd, even rellen en je wordt beloond met 50 miljoen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32246475
Die gasten in dat romeinse rijk worden met de dag gekker......
Laten we kort en bondig zijn: laat ze lekker dat geld geven, maar als wij die oudjes - die nu de dienst uitmaken binnen Nederland - veilig hebben opgeborgen in het bejaardentehuis, zullen we dat project europa afbranden tot het minimum, of helemaal de stekker er uit trekken.
Dat ze houden van spelletjes vind ik ok, maar laat ze dan in godsnaam lekker een potje risk gaan spelen ipv mijn toekomst te bevuilen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32246547
Nou, steek ik alvast mijn afvalcontainer in de fik omdat ik te weinig verdien bij mijn baas; laat Europa maar betalen
  zondag 13 november 2005 @ 23:30:51 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32246611
Uitstekend .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 13 november 2005 @ 23:31:08 #8
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32246615
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef detulp050 het volgende:
Nou, steek ik alvast mijn afvalcontainer in de fik omdat ik te weinig verdien bij mijn baas; laat Europa maar betalen
hmm, in je eentje is een beetje onverstandig
ik zou medestanders zoeken, misschien eens een adje op de FP plaatsen: rel met mij en wordt rijk
  zondag 13 november 2005 @ 23:33:54 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32246686
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef Posdnous het volgende:
Uitstekend .
kijk, dat is 2
misschien dat ik ook meedoe, zijn we al met zijn 3en

we worden rêk rêk rêk
  zondag 13 november 2005 @ 23:35:32 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_32246726
sja, eenwording heeft ook dit soort consequenties. Hoort erbij, niet janken!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_32246787
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:

Ik vind buigen voor chantage altijd onwenselijk...
pi_32246810
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:

Daarom zei ik al ouwe pik(n00b, dude, l33t, what ever) ze moeten lekker dat geld geven, maar als onze generatie de dienst uit maakt in nederland, zullen wij dat dat ongekende romeinse rijk afbranden tot het minimum of helemaal de stekkerT er uittrekken
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32249997
krijgen ze nu allemaal een melkertbaan
pi_32250718
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het viel te verwachten dat Frankrijk dit heel graag een EU probleem wil maken. En dat er in verloederde steden door de EU geinvesteerd wordt, gebeurt ook in Nederland. Ik ga nog even googlen op het geld wat Frankrijk nu uit dit fonds krijgt, maar een miljard euro zal een forse verhoging zijn. Enerzijds in het licht van de huidige politiek begrijpelijk dat ze dit geld ontvangen, anderszijds voel ik me 0,0 solidair met welk EU land dan ook, en is het jammer om te zien hoe de rekening van jarenlang wanbeleid bij andere soevereine staten wordt gelegd.
50 miljoen oke.

Maar een miljard euro vindt ik beetje veel.

Laten ze dit maar zelf betalen, ze hebben er zelf een zooitje van gemaakt.
  maandag 14 november 2005 @ 12:08:01 #15
3542 Gia
User under construction
pi_32254780
Banen scheppen? Voor wie? Die lui hebben de middelbare school nog niet eens afgemaakt! Er zullen toch wel wat eisen gesteld worden aan die vacatures!!

En wat als een autochtone Fransman op zo'n vacature solliciteert die WEL een diploma op zak heeft. Mag die dan niet aangenomen worden, omdat de banen voor de allochtone nietsnutten zijn?
  maandag 14 november 2005 @ 12:10:03 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32254819
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef Gia het volgende:
Banen scheppen? Voor wie? Die lui hebben de middelbare school nog niet eens afgemaakt! Er zullen toch wel wat eisen gesteld worden aan die vacatures!!

En wat als een autochtone Fransman op zo'n vacature solliciteert die WEL een diploma op zak heeft. Mag die dan niet aangenomen worden, omdat de banen voor de allochtone nietsnutten zijn?
Misschien dat het gaat om onder andere scholing beter te stimuleren en voor wat meer spreiding te zorgen ipv ghetto's in stand te houden.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 14 november 2005 @ 12:14:22 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32254905
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Misschien dat het gaat om onder andere scholing beter te stimuleren en voor wat meer spreiding te zorgen ipv ghetto's in stand te houden.
misschien dat ze Sakozy's plannen gaan uitvoeren
dan vind ik het allemaal goed
pi_32255710
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben de rellen toch ergens toe geleid. Je mag het toch een revolutie noemen die die gasten zijn gestart, anders zou je nooit 50 miljard binnenhalen.

²
De economische schade voor Frankrijk is dus wel iets meer dan 50 miljoen maar ja dat tuig snapt dat niet en denkt misschien inderdaad dat ze een overwinning boeken.
  maandag 14 november 2005 @ 12:55:47 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32255774
met dit soort berichten zou je bijna denken dat frankrijk de rellen juist wel ok vond. kunnen ze nog meer subsidies opstrijken... het slappe optreden wordt nu wel iets begrijpelijker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')