...quote:Pas maar op Jappie, voor het het weet zit je in het kliekje van die BellaBeer!
lama schiet toch niet opquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ergens aan het eind van het vorige topic sprak Mauricio deze wijze woorden
[..]
...brrr
...dat zijn sjantaltruken
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF een reactie op allemaal dat gebash begint een btje iritant te woorden
Lieverd sorry moest andere post hebben uit vorige ging ff verkeerdquote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo lovebear benoem je bovenstaande posts van Jappie en mij als gebash?? U hebt een klein hartje.... [ zal hier in mijn volgende commentaren rekening mee houden... we hebben immers al genoeg vrijwillige exits gehad dit weekend en die kliekjes- rode draad door de servival game moet voor de spanning van het spel natuurlijk wel overeind blijven![]()
Tnx dat je t nog even gedaan heb.quote:Op zondag 13 november 2005 21:36 schreef Tamrah het volgende:
Kheb even iedereen in de juiste volgorde gezet ( sorry, zal de volgende keer beter opletten voordat ik post:P)
De punten van Sanne zijn mee genomen.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx dat je t nog even gedaan heb.
Foutje kan gebeuren![]()
Jep ben druk aan t denkenquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?
![]()
Ik zie net dat je er niet bij staatquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]ben je alvast aan je punten voor morgen aan het werken?
![]()
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Tamrah het volgende:
++ teamlead: omdat hij zo heerlijk cynisch is
++ lovebear: twordt tijd dat lovebear weer wat klimt.
-- scanman: Ik vind je geweldig, maar je gaat te hard
Wat zou je er van zeggen als jij dat nou eens even lekker voor mij deed?quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zie net dat je er niet bij staat![]()
Waarom voeg je jezelf niet nog ff toe begint op 17 punten![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jep ben druk aan t denken![]()
T moeilijkste vind ik toch de minpunten pik er gewoon iedere x maar 1tje uit
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Pinball het volgende:
ChantalC ++ Staat veel te laag.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Kijk, Tamrah, jij verdient twee dikke pluspunten! Iedereen die de Teamlead/ lovebaer-connection tegelijk punten geeft heb ik hoog in het vaandel staan. Het verhoogt hier weer de conspirancy-theory binnen deze game.![]()
....even geduld... mag pas weer na 00.00 stemmen...
Tering, wat zijn de mensen hier ondankbaar. Kijk nog 's ff in het 1e topic over dit onderwerp, toen was ik nog een Held en kreegquote:Op zondag 13 november 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
++ KnurftZork: omdat hij me een lachbui bezorgde met zijn fakes
++ Frizti: vanwege de mooie shots vandaag
-- PH52: wie is dat? (sorry, er moet iemand minpunten krijgen)
Joh, pak je toch gewoon blindelings de laatste en verzin je er een lul smoes bij.quote:
Heb je daar foto's van?quote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat
Teamlead en ik mogen elkaar graag................heb hem maar weinig gehad.
[inkopper]quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de ware gezichten van de users krijgen we nu te zien![]()
Doet me denken aan dat ene TV programma... uhm.... hoe heet dat ook alweer? uhm... eh... oja! Big Brother!quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
Ja de ware gezichten van de users krijgen we nu te zien![]()
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...quote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat
Teamlead en ik mogen elkaar graag.
Maar als je ook ff de stemmen terug lees stem ik ook op anderen heb hem maar weinig gehad.
Dus die theorie gaat niet op
weer 2 punten in de pocketquote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...![]()
Ik mag iedereen wel graagquote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Mag ik aan het feit dat jij me lieve schat noemt, afleiden dat jij me ook graag mag......dat is fijn...![]()
Hebben we hier een mogelijke kandidaat voor BB 6?quote:Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik mag iedereen wel graag
Jou ook ja, maar af en toe moet ik toch ff de discussie met je aan als ik t niet met je eens ben![]()
wohohohoho... wat gebeurt hier... Ik zeg iets tegen lovebear en Tamrah reageert... Zeg je bent toch geen kloon van lovebear heuh?quote:
Volgens mij is henk jansen "de joost"!quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn de mensen hier ondankbaar. Kijk nog 's ff in het 1e topic over dit onderwerp, toen was ik nog een Held en kreeg![]()
. En nu al kent niemand mij. Ik ben tot PISPAAL benoemd. En bij Sportvlek kan ik ook niet meer terecht, die heb ik zelf om een shit reden minpunten gegeven.
Het wordt tijd dat er ene PISPAAL topic komt, zodat deze bash shit in de openbaarheid komt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is henk jansen "de joost"!![]()
Lieverd t ging hier over t forumquote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef Tamrah het volgende:
[quote]Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik mag iedereen wel graag ...
Ik mag hopen dat je over de BB bewoners een andere mening hebt?![]()
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
[inkopper]
Dat is een ander topic toch? Smoelenboek bb-forumers.
[/inkopper]
"verkeerd bezig"quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?
Superjoost ?![]()
"genomen"quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen, maar wat ben je dan als je binnen 5 stemmeingen van 17 naar 9 punten terugvalt?
Superjoost ?![]()
Nee hoor.. was even punten aan het tellen voor je ;-)quote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wohohohoho... wat gebeurt hier... Ik zeg iets tegen lovebear en Tamrah reageert... Zeg je bent toch geen kloon van lovebear heuh?
Cynisch? ik?quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Tamrah het volgende:
++ teamlead: omdat hij zo heerlijk cynisch is
++ lovebear: twordt tijd dat lovebear weer wat klimt.
-- scanman: Ik vind je geweldig, maar je gaat te hard
Ik heb jou de punten beloofd... lovebear moet nog maar even wachten..quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Nee hoor.. was even punten aan het tellen voor je ;-)
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb jou de punten beloofd... lovebear moet nog maar even wachten..
Dat kan niet want ik ga henk punten toebedelen straks en Joost zou ik nóóit punten geven. Wel een schop of een klap voor z' harses, maar punten: nee.quote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens normaal, Tanja!quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ga henk punten toebedelen straks
Niet zo'n bekkie hè, Nathalie.quote:
Jij bent nu echt grof de Menno!quote:
Kom maar in m'n poortje.quote:Op zondag 13 november 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent nu echt grof de Menno!![]()
Ik wil Dat Henk nog ff blijft hoor, die zorgt altijd zo goed voor de inwendige mens, en met drank op ben ik veel lieverquote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK GA STEMMEN!quote:Op zondag 13 november 2005 23:53 schreef PC eend het volgende:
Het ging net zo lekker hier![]()
Zeker de bekende stilte voor de storm![]()
Hoeveel keer per dag stem jij wel niet??quote:Op maandag 14 november 2005 00:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga stemmen
quote:Op maandag 14 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[quote]Op maandag 14 november 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
-- Demins; Ik hou niet van concurrentie
Relax, je bent geen concurrentie!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
frizti is duidelijk mijn grootste fan!
1 x per dag lolquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel keer per dag stem jij wel niet??![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
frizti is duidelijk mijn grootste fan!
Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Of ik.quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Tot wanneer heeft iequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of ik.
Kom eens met een betere motivatie DOnkere CAmoufleur.![]()
Broederliefdequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??![]()
Gaat dit over het spelquote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Ah okay, it wasn't me.quote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.quote:Op maandag 14 november 2005 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dit over het spel
Kun je het even uitleggen
Ik doe niet aan teruglezen
Ah ok thnxquote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Heeft ze het overleefdquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |