Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Zwaffel het volgende:
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat tever![]()
okidoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.
Ik kan en wil als modje mensen niet monddood maken door opmerkingen meningen etc van anderen te editten of te deleten. Tenzij het echt te ver gaat/doodsverw. nou ja, je kent ze wel.
Ik besef ook heel goed dat de grens daar voor iedereen anders ligt, maar een disc. forum is er nu eenmaal voor om je meningen te spuien. Vrijheid van meningsuiting etc
Irritante herhalingen van zetten, bashen, doodsverw. of andere abnormale uitingen proberen we als mods (als we er zijn... kan wel eens ff duren) zoveel mogelijk te reguleren, sturen in te dammen.
de intentie was te achterhalen wat voor dier t was... maar dat mensen t feit dat t beeste t niet heeft overleefd zo opblazen tja...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik geef overigens direct toe dat mijn reactie ook wat overdreven is. maar dat was meer om aan te geven dat in f&f dergelijke topics niet thuishoren, of het nu om een torretje gaat, of een hond.
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het blijft niet ok dat je willens en wetens een dier doodt. dat alleen al is een reden dit niet op f&f te plaatsen. Dit soort zaken ligt hier nu eenmaal erg gevoelig.
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Ultimato het volgende:
[..]
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...
edit: en denk niet dat veel mensen zich zo begaan voelen dat ze willen weten wat voor dier t was enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |