abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2005 @ 22:24:52 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33424143
gooi deze maar op slot.

Hoeveel dieren op fok!?

Was te verwachten dat dit op Fok! niet goed zou gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33427042
Ah joh.
Laat het ff gaan tot morgen, ik moet er om lachen, en Ink heeft al opgeschoond tenslotte
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:14:06 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33434098
is goed hoor, we zien wel hoe het loopt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 29 december 2005 @ 01:28:43 #29
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33493327
Ik was net onderstaande post aan het typen voor dit Kosten huisdier thuis in laten slapen topic, maar bij het verzenden bleek het topic al op slot.. ik wilde hem toch nog even kwijt, topic mag wat mij betreft dichtblijven, al is het niet aan mij natuurlijk.
quote:
ik snap niet waarom mijn post sec. als niet ok wordt gezien. Maargoed ieder zijn eigen afweging en wellicht is het een wat te gevoelig odw, wat dat betreft mijn excuses voor TS. Ik zou nooit een dier pijn doen, ik geef alleen aan dat je niet perse naar een dierenarts hoeft om een dier op een humane en pijnloze manier van zijn lijden te verlossen. Maargoed, genoeg woorden hierover vuil gemaakt dus.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33496534
Netjes BHFH
Ik zet hem erin, en open hem weer.
Lijkt me wel op zijn plaats, en maakt jouw post waar veel over vielen, wat duidelijker.
pi_33660380
Dat slotje maakt me niet uit, maar de sluitpost vind ik ronduit belachelijk!
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:38 schreef inkie1010 het volgende:
Dit topic gaat dicht. Het boeit TS schijnbaar toch niet.
[VIS] Piet, Wim, Joop, Henk, Jan

Ik heb net navraag gedaan bij de dierenwinkel en daar werd mij verzekerd dat mijn aquarium groot genoeg is!

Het kwam in dit geval door de steentjes die niet zuiver genoeg waren.

De vissen zwemmen nu heel goed rond en het is dus opgelost.

Als het me niet zou boeien zou ik nooit een topic erover openen. Ik hou heel erg veel van dieren en ik ben gek op visjes. Vijf vissen van nog geen vijf cm per stuk in die bak is niets teveel!
quote:
# Doe niet teveel vissen in het aquarium, hoe meer vissen in het aquarium zitten des te meer afvalstoffen zullen er in het aquarium komen, daarom zal een dicht bevolkt aquarium sneller last van nitriet hebben dan een dunbevolkt. Een richtlijn voor het bevolken van een aquarium is 1 cm vis per liter water (formaat van volwassen vis rekenen, vis zonder staart rekenen). Dit is een vrij veilige waarde en naar mijn idee is iets meer bijv. 1.5 cm vis per liter water ook zeker te doen mits je het regelmatig een gedeelte van het aquarium water vervangt en niet te veel voert.
bron: http://www.dewinters.nl/artikelen/nitriet%20problemen.htm

[ Bericht 20% gewijzigd door Conflict op 03-01-2006 16:28:09 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:54:22 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33662007
tja, ik vind het ook een erg vreemd slotje als ik me ermee mag bemoeien.
Van wat ik zie zitten de vissen zeker niet slecht, vele malen beter dan een kommetje.
Er zouden wat meer schuilmogenlijkheden in mogen maar verders ziet het er goed uit.

Het slotje komt zo meer over op van jij luisterd niet naar mij dus dan mag niemand meer antwoorden, te persoonlijk dus.
pi_33662938

Ik heb niet het idee dat die bak te vol zit, ze hebben ruimte zat.

Het water is nu mooi helder en ik heb er een goed gevoel bij
pi_33663184
Ik had trouwens een topicreport gemaakt voor dat topic, ik vond het wel genoeg geweest. Jammer van die sluitpost alleen, het slotje maakt me dus echt niet uit.

Alleen het feit dat ik als een soort dierenbeul word neergezet vind ik ronduit belachelijk. Ik wil juist het beste voor die vissen!
pi_33667034
Ik heb net trouwens ook nog een filter gekocht en spul om het water te neutraliseren.

En ik heb er een thermostaat inngehangen die zorgt dat het water continu 18 graden blijft, warmer is voor goudvissen niet goed volgens de verkoper, een constante temperatuur is blijkbaar erg goed.

Edit: ik vraag me af hoe het zit met stroming, veel of juist een beetje?

Doe mijn topic maar weer open als het kan
pi_33667060
Ik lees het allemaal Conflict, dat je niet denkt dat je genegeerd wordt door mij, maar dit is Inkie's call.
pi_33667119
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees het allemaal Conflict, dat je niet denkt dat je genegeerd wordt door mij, maar dit is Inkie's call.
Dank je!
pi_33667271

Beetje troebel maar dat komt door dat spul!

Rechts het nieuwe filter en (niet echt zichtbaar) het thermostaatje
pi_33669043
Conflict, ik heb het topic niet alleen gesloten omdat je niet naar mij wilde luisteren maar vooral de manier waarop je overal op reageerde (ik was trouwens niet de enige die er wat van zei, en waar jij dan weer ontzettend hoog-opgelopen op reageerde), op die manier lijk je toch niet open te staan voor adviezen van iemand anders en dan vind ik het topic vrij nutteloos. Maar goed, ik zie dat je iig je best hebt gedaan voor de vissen door er een filter in te hangen (wat ik ook ergens noemde overigens). Ik doe hem weer open... ik ben nog altijd van mening dat 5 vissen teveel is voor zo'n bak en daar zullen meer mensen het mee eens zijn.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:29:06 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33669209
naar sommige tips luisterde hij anders goed, zoals de schelpen uit het water halen, alleen hij is het met sommige adviesen niet eens.
pi_33669471
Nee daar heb je gelijk in.
pi_33671273
nogmaals dank!
pi_33769886
Welke moderator wil mijn topic in F&F over de citroenzuurcyclus een schopje geven?

Naar SES bedoel ik
pi_33769914
Staat ie al, ik las het net al
Succes met het antwoord.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:54:38 #45
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_33795312
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef TechXP het volgende:
Ik pleit voor een beleid op F&F waarbij de topicstarters en de deelnemers in de discussie respectvol moeten omgaan met dieren en dat ook willen. En niet dieren als maar een ding beschouwen. Dan op zijn minst een levend ding die pijn enzo kan ervaren.
pi_33796170
Lees de faq Tech, staat het allemaal in
En daar zouden posters zich aan moeten houden. Kan of wil je je niet respectvol naar dieren toe gedragen, ben je hier niet welkom wat mij betreft.
Ook kan je als medefok!kers een informerende, opvoedkundige taak hebben naar users toe die (nog) niet weten hoe met dieren om te gaan.
We blijven dus opvoeden

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 07-01-2006 13:30:36 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:32:28 #47
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_33796456
Goudvissen

Lijkt me toch niet erg respectvol. Daar beschouwt TS dieren maar als ding. Het is maar een visje opmerkingen komen er langs.. niet respectvol toch?

Sommige mensen zijn niet echt op te voeden. Net als TBS'ers die gewoon niet terug kunnen keren in de maatschappij.
pi_33797231
Eens.
pi_33804451
Ik wens in de toekomst geen dieren activisten in mn topics te vinden!
laat dat falende kut volk maar werk zoeken.
the best is yet to come undone
pi_33804476
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef jeloo het volgende:
Ik wens in de toekomst geen dieren activisten in mn topics te vinden!
laat dat falende kut volk maar werk zoeken.
Iedereen is vrij om op een openbaar forum mee te posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')