Mijn punt is dat ik je een slappe laffe zak vind en dat je jezelf niet zo zielig moet vinden. Je weet namelijk het antwoord zelf ook wel, maar onzeker manneke dat je bent vraag je Fok! usertjes om een mening. Als je mans genoeg bent om je vriendin te belazeren ben je ook mans genoeg om deze situatie zelf op te lossen lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Jij bent de heilige maria zelve of wat?
Wat een aangebrand non-antwoord op een vraag.quote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een prima mening heb. Alleen de rest wil het gewoon niet horen vaak. Die geloven nog in de goedheid van de mens jadiejadiejadieja![]()
Wat ben jij eigenlijk voor kutmod?quote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn genoeg homoseksuelen (m/v) die een heel huwelijk kunnen faken.
Ik geef toe dat er weinig in mijn crewprofiel sta, maar je vraagt het nu wel heel direct.quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor kutmod?
Fine. Mag je vinden. En zo onzeker ben ik niet. En ik los het echt wel op. Ik heb al gebeld en ik geef de hoop nog lang niet opquote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef gelly het volgende:
Mijn punt is dat ik je een slappe laffe zak vind en dat je jezelf niet zo zielig moet vinden. Je weet namelijk het antwoord zelf ook wel, maar onzeker manneke dat je bent vraag je Fok! usertjes om een mening. Als je mans genoeg bent om je vriendin te belazeren ben je ook mans genoeg om deze situatie zelf op te lossen lijkt me.
ooh als de antwoorden je niet bevallen dan is ze maar meteen een kutmodquote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor kutmod?
Wat ik bedoel *zucht*: Waarom mod je in R&P als je dingen post van. "Je relatie is kut en je vriendin is echt wel lesbi"?quote:Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geef toe dat er weinig in mijn crewprofiel sta, maar je vraagt het nu wel heel direct.
Nou, wat voor gast ben ik dan? Nou?quote:Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ooh als de antwoorden je niet bevallen dan is ze maar meteen een kutmod
ja voor gasten zoals jij ,hebben we ook een naam..maar ben netjes opgevoed dus..hou me in
Op dit moment van eentje en als ik switch nog steeds van eentje. Je slaat de plank dus compleet misquote:Op zondag 13 november 2005 22:13 schreef Camplo het volgende:
Je eet bovendien nog steeds van 2 walletjes.
Wat is jouw probleem nu eigenlijk?quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Jij bent de heilige maria zelve of wat?
Dat post ik niet, dat is wat je er zelf in leest.quote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat ik bedoel *zucht*: Waarom mod je in R&P als je dingen post van. "Je relatie is kut en je vriendin is echt wel lesbi"?
Ik bel je even oke. Het is niet wat het lijkt. Ik haal datums door elkaar op dit moment, heb nogal veel aan me hoofd de laatste tijd.quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef nikky het volgende:
Mis ik iets hier?
Ik was gisteren toch met jou en je vriendin op stap LivElived..
Ben jij die bi-geval? Waar TS het over heeft?quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef nikky het volgende:
Mis ik iets hier?
Ik was gisteren toch met jou en je vriendin op stap LivElived..
Ik oordeel niet en he, jij opent het topic niet ik, ik zeg alleen maar hoe ik het zou vinden, nou ik zou op zijn zachts gezegd not amused zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is zeker wel makkelijk oordelen zo op de zijlijn of niet?
Nu wordt het topic echt spannend.quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ben jij die bi-geval? Waar TS het over heeft?
Geval? Heb jij van je ouders geen fatsoen geleerd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ben jij die bi-geval? Waar TS het over heeft?
Blaatquote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef Camplo het volgende:
De opzet is goed, hij gaat alleen zijn eigen weg doordrammen. Als je niet tegen kritiek kan geen topic openen of course.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |