Mijn vriendin is heteroseksueel (zover ik weetquote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Wat vindt jouw vriendin hier van? Als jouw vriendin heteroseksueel is, lijkt mij dat ze het sowieso zelf wel handlet. Indien ze biseksueel is, verwacht je dat jouw vriendin iets in haar ziet of zou kunnen zien?
Nee dat lees je goedquote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik heb geloof ik ook de OP niet helemaal goed gelezen.. Begrijp ik nu goed dat je je vriendin misschien wilt "inruilen" voor haar, of lees ik nu nog steeds niet goed?
Lijkt mij een set-upquote:
Nee allemaal onzinquote:Op zondag 13 november 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
Er van uitgaande dat je topic serieus is ();
Oh maar hier gaan maanden aan vooraf natuurlijk. Duh. Ik vind echt niet dat ik haar gemakkelijk opgeef, maar dit is niet allemaal voor Fok bestemd. Simpel zat. Samengevat: Gevoel is over. Nu doet mijn vriendin niet hetzelfde als mij want die is zover ik weet niet geinteresseerd in een ander.quote:Zij doet in dat geval bijna hetzelfde als jij, dus je boosheid t.a.v. haar lijkt mij misplaatst. Wat heeft zij wat je vriendin niet heeft, en waarom geef je je vriendin zo makkelijk op?
Fijn. Alhoewel "Bi-anca" wel grappig isquote:Op zondag 13 november 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
Lijkt mij een set-up![]()
Jij gaat met Bi-anca flirten... zij![]()
Gaat naar je vriendin: "Weet je wat ED net deed?![]()
Je vriendin![]()
![]()
Jij![]()
Bi-anca![]()
Je vriendin en Bi-anca![]()
ik![]()
![]()
![]()
Sorry, ik had geen zin om veel te typen.![]()
Het gaat me erom dat ikquote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
De gevoelens van je vriendin t.o.v. jou, zijn die ook verminderd? Ziet je vriendin het misschien aankomen? Is het misschien anders niet een idee om eerst uit elkaar te gaan met je vriendin?
Ik kan idd met me eigen vriendin verder maar dat wil ik eik niet. Ik wil haarquote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Maisnon het volgende:
Ga gewoon met je vriendin van nu verder, ik vermoed dat die biseksuele vriendin van je gewoon uit is op je eigen vriendin, en straks kom je met legen handen te staan, hoe plat dit ook klinkt.
Persoonlijk denk ik dat jij de slappe zak in dit hele verhaal bent. Een 'vriendin' uitnodigen omdat je haar wel ziet zitten en vervolgens het haar kwalijk nemen dat ze je vriendin ziet zitten. Je doet net alsof zij fout bezig is, terwijl jij toch de enige bent die er minder frisse praktijken op na houdt.quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat ik
A) iemand uitnodig
B) die me vriendin gaat versieren
C) terwijl ik haar wil
en nu:
kan ik haar schieten omdat ze mijn uitnodiging misbruikt
Maar heb ik aan de andere kant gevoelens voor haar
Die relatie met me vriendin is bijzaak
Kan het niet "playing hard to get" zijn? Soort van versiertruc zeg maar?quote:Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
De relatie van je vriendin kan ik hier niet los van zien, gezien je vriendin door haar wordt versierd.. Als ik het probeer los te zien, zou ik zeggen dat ze je vriendin interessanter vindt dan jou, en jij dus sowieso niet de ware bent voor haar. Weinig slagingskans lijkt mij.
Bijzaak?quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef livEliveD het volgende:
Die relatie met me vriendin is bijzaak
Is ook zo. Geef ik direct toe. Maar je leeft maar 1 keer dan wil ik ook gelukkig worden. Ik had liever ook andere gevoelens gehad, kej?quote:Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef gelly het volgende:
Persoonlijk denk ik dat jij de slappe zak in dit hele verhaal bent. Een 'vriendin' uitnodigen omdat je haar wel ziet zitten en vervolgens het haar kwalijk nemen dat ze je vriendin ziet zitten. Je doet net alsof zij fout bezig is, terwijl jij toch de enige bent die er minder frisse praktijken op na houdt.
Uit te sluiten is het niet, maar ik zou die truc nooit op die manier toepassen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kan het niet "playing hard to get" zijn? Soort van versiertruc zeg maar?
Kan... maar het lijkt me meer een mindfuck. Ik denk dat ze erop geilt om te kijken wat ze teweeg kan brengen in jullie relatie en eigenlijk in geen van beide is geinteresseert.quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kan het niet "playing hard to get" zijn? Soort van versiertruc zeg maar?
Een vrij egoïstische instelling lijk je te hebben, dat is de toon die je in dit hele topic zet. Misschien wil je vriendin ook wel gelukkig worden of zijn ? Je denkt alleen maar aan jezelf.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is ook zo. Geef ik direct toe. Maar je leeft maar 1 keer dan wil ik ook gelukkig worden. Ik had liever ook andere gevoelens gehad, kej?
Voordat ze met me vriendin stond te flirten gaf ze wel degelijk hints voor me gevoel. Ze vond het bijvoorbeeld supertof als ik ontbijt meebracht als ik bij haar bleef logeren. Ons contact is ook altijd goed. Geen vuiltje aan de luchtquote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Uit te sluiten is het niet, maar ik zou die truc nooit op die manier toepassen.
Mmmm. Als ik eerlijk ben kan dit misschien wel kloppen. Hoe kom je achter zoiets? Kan het moeilijk vragen lijkt mequote:Op zondag 13 november 2005 20:53 schreef Nickthedick het volgende:
Kan... maar het lijkt me meer een mindfuck. Ik denk dat ze erop geilt om te kijken wat ze teweeg kan brengen in jullie relatie en eigenlijk in geen van beide is geinteresseert.
Het kan ook betekenen dat ze je probeert te gebruiken.quote:Op zondag 13 november 2005 20:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Voordat ze met me vriendin stond te flirten gaf ze wel degelijk hints voor me gevoel. Ze vond het bijvoorbeeld supertof als ik ontbijt meebracht als ik bij haar bleef logeren.
Dat contact goed is zegt natuurlijk niet dat ze iets met je wil. Ik heb met veel mensen goed contact, terwijl ik met het merendeel toch niets wil..quote:Ons contact is ook altijd goed. Geen vuiltje aan de luchtOok was uitgaan altijd leuk. Of is eigenlijk altijd leuk op gisteren na dan.
Ik weet het echt even niet meer. Gebeurd niet vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |