abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 20:09:50 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32240426
Ik zit, voor me gevoel, in een lastige situatie en ik wil graag weten hoe anderen hierover denken:
Ik heb al tijden een vriendin. Gisteren kwam er een vriendin van me langs en eerlijk gezegd ben ik haar steeds leuker gaan vinden en wil met haar verder.

Deze vriendin heeft echter gisteren signalen afgegeven dat ze naast mannen ook op vrouwen valt (dit vermoeden had ik al wel) en naar mijn mening zag ze, gvd, me vriendin wel zitten. Dit werd voor me gevoel al snel duidelijk en ik had er de balen van want ik had haar natuurlijk uitgenodigd om het contact nog verder te verbeteren.

Vaak opmerkingen tegen me vriendin als wat kun je goed dansen; je moet een keer langskomen, prima als je dan blijft slapen; wat heb je het hier leuk ingericht; ik heb veel verhalen van je gehoord en je bent inderdaad een leuke gezellige meid; etc.

Verder liet ze ook heel toevallig ontvallen dat ze best wel close is met vriendinnen van haar en ze wilde bv ook BOB spelen om te laten zien dat ze beter dan ik auto kan rijden (dit zei ze zowat letterlijk). Verder was ze in alles twee handen op 1 buik met me vriendin (vooral als het over een negatieve mening over mannen ging). Allemaal kleine dingen maar als ik terugkijk op de avond is mijn conclusie eigenlijk al gemaakt. Sowieso die blik als ik met me vriendin stond te praten sprak boekdelen imho.

Probleem is nu dat ik aan de ene kant het gevoel heb dat ik haar kan schieten omdat ze dus misbruik maakt van mijn uitnodiging om langs te komen. Aan de andere kant wil ik met haar verder en heb ik toch duidelijke gevoelens voor haar. Ik geloof niet dat ze enkel op vrouwen valt dus wat dat betreft lijken mijn kansen niet verkeken. Hoe nu verder en kan iemand zich een beetje inleven in dit probleem? Wat zou jij doen? Ik weet het even niet meer

Oh en laat flauwe opmerkingen over een trio maar achterwege, dank u.

[ Bericht 0% gewijzigd door livEliveD op 13-11-2005 20:23:08 ]
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32240730
Wat vindt jouw vriendin hier van? Als jouw vriendin heteroseksueel is, lijkt mij dat ze het sowieso zelf wel handlet. Indien ze biseksueel is, verwacht je dat jouw vriendin iets in haar ziet of zou kunnen zien?
  zondag 13 november 2005 @ 20:21:47 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32240793
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Wat vindt jouw vriendin hier van? Als jouw vriendin heteroseksueel is, lijkt mij dat ze het sowieso zelf wel handlet. Indien ze biseksueel is, verwacht je dat jouw vriendin iets in haar ziet of zou kunnen zien?
Mijn vriendin is heteroseksueel (zover ik weet ). Maar ik kan me wel voorstellen dat ze soms een andere indruk maakt
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32240860
Hmm ik heb geloof ik ook de OP niet helemaal goed gelezen.. Begrijp ik nu goed dat je je vriendin misschien wilt "inruilen" voor haar, of lees ik nu nog steeds niet goed?
  zondag 13 november 2005 @ 20:27:42 #5
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32240967
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik heb geloof ik ook de OP niet helemaal goed gelezen.. Begrijp ik nu goed dat je je vriendin misschien wilt "inruilen" voor haar, of lees ik nu nog steeds niet goed?
Nee dat lees je goed
pi_32241039
Er van uitgaande dat je topic serieus is ( ); Zij doet in dat geval bijna hetzelfde als jij, dus je boosheid t.a.v. haar lijkt mij misplaatst. Wat heeft zij wat je vriendin niet heeft, en waarom geef je je vriendin zo makkelijk op?
  zondag 13 november 2005 @ 20:33:17 #7
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32241135
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nee dat lees je goed
Lijkt mij een set-up

Jij gaat met Bi-anca flirten... zij
Gaat naar je vriendin: "Weet je wat ED net deed?
Je vriendin
Jij
Bi-anca
Je vriendin en Bi-anca
ik

Sorry, ik had geen zin om veel te typen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 13 november 2005 @ 20:38:06 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241301
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
Er van uitgaande dat je topic serieus is ( );
Nee allemaal onzin
quote:
Zij doet in dat geval bijna hetzelfde als jij, dus je boosheid t.a.v. haar lijkt mij misplaatst. Wat heeft zij wat je vriendin niet heeft, en waarom geef je je vriendin zo makkelijk op?
Oh maar hier gaan maanden aan vooraf natuurlijk. Duh. Ik vind echt niet dat ik haar gemakkelijk opgeef, maar dit is niet allemaal voor Fok bestemd. Simpel zat. Samengevat: Gevoel is over. Nu doet mijn vriendin niet hetzelfde als mij want die is zover ik weet niet geinteresseerd in een ander.
  zondag 13 november 2005 @ 20:39:05 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241332
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
Lijkt mij een set-up

Jij gaat met Bi-anca flirten... zij
Gaat naar je vriendin: "Weet je wat ED net deed?
Je vriendin
Jij
Bi-anca
Je vriendin en Bi-anca
ik

Sorry, ik had geen zin om veel te typen.
Fijn. Alhoewel "Bi-anca" wel grappig is
  zondag 13 november 2005 @ 20:39:37 #10
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32241348
De gevoelens van je vriendin t.o.v. jou, zijn die ook verminderd? Ziet je vriendin het misschien aankomen? Is het misschien anders niet een idee om eerst uit elkaar te gaan met je vriendin?
pi_32241493
Ga gewoon met je vriendin van nu verder, ik vermoed dat die biseksuele vriendin van je gewoon uit is op je eigen vriendin, en straks kom je met legen handen te staan, hoe plat dit ook klinkt.
  zondag 13 november 2005 @ 20:45:15 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241527
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
De gevoelens van je vriendin t.o.v. jou, zijn die ook verminderd? Ziet je vriendin het misschien aankomen? Is het misschien anders niet een idee om eerst uit elkaar te gaan met je vriendin?
Het gaat me erom dat ik
A) iemand uitnodig
B) die me vriendin gaat versieren
C) terwijl ik haar wil

en nu:

kan ik haar schieten omdat ze mijn uitnodiging misbruikt
Maar heb ik aan de andere kant gevoelens voor haar

Die relatie met me vriendin is bijzaak
  zondag 13 november 2005 @ 20:46:06 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241557
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Maisnon het volgende:
Ga gewoon met je vriendin van nu verder, ik vermoed dat die biseksuele vriendin van je gewoon uit is op je eigen vriendin, en straks kom je met legen handen te staan, hoe plat dit ook klinkt.
Ik kan idd met me eigen vriendin verder maar dat wil ik eik niet. Ik wil haar
  zondag 13 november 2005 @ 20:47:01 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32241576
De relatie van je vriendin kan ik hier niet los van zien, gezien je vriendin door haar wordt versierd.. Als ik het probeer los te zien, zou ik zeggen dat ze je vriendin interessanter vindt dan jou, en jij dus sowieso niet de ware bent voor haar. Weinig slagingskans lijkt mij.
  zondag 13 november 2005 @ 20:47:28 #15
91306 GF
Kingwood
pi_32241590
Wel een heel leuk triotje kan dit worden natuurlijk.
Unspoken words were understood
pi_32241644
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het gaat me erom dat ik
A) iemand uitnodig
B) die me vriendin gaat versieren
C) terwijl ik haar wil

en nu:

kan ik haar schieten omdat ze mijn uitnodiging misbruikt
Maar heb ik aan de andere kant gevoelens voor haar

Persoonlijk denk ik dat jij de slappe zak in dit hele verhaal bent. Een 'vriendin' uitnodigen omdat je haar wel ziet zitten en vervolgens het haar kwalijk nemen dat ze je vriendin ziet zitten. Je doet net alsof zij fout bezig is, terwijl jij toch de enige bent die er minder frisse praktijken op na houdt.
  zondag 13 november 2005 @ 20:50:55 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241687
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
De relatie van je vriendin kan ik hier niet los van zien, gezien je vriendin door haar wordt versierd.. Als ik het probeer los te zien, zou ik zeggen dat ze je vriendin interessanter vindt dan jou, en jij dus sowieso niet de ware bent voor haar. Weinig slagingskans lijkt mij.
Kan het niet "playing hard to get" zijn? Soort van versiertruc zeg maar?
  zondag 13 november 2005 @ 20:51:38 #18
91306 GF
Kingwood
pi_32241711
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef livEliveD het volgende:

Bijzaak?

Draait je hele verhaal hier niet om
Unspoken words were understood
  zondag 13 november 2005 @ 20:52:05 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241726
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef gelly het volgende:
Persoonlijk denk ik dat jij de slappe zak in dit hele verhaal bent. Een 'vriendin' uitnodigen omdat je haar wel ziet zitten en vervolgens het haar kwalijk nemen dat ze je vriendin ziet zitten. Je doet net alsof zij fout bezig is, terwijl jij toch de enige bent die er minder frisse praktijken op na houdt.
Is ook zo. Geef ik direct toe. Maar je leeft maar 1 keer dan wil ik ook gelukkig worden. Ik had liever ook andere gevoelens gehad, kej?
  zondag 13 november 2005 @ 20:52:58 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32241759
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Uit te sluiten is het niet, maar ik zou die truc nooit op die manier toepassen.
  zondag 13 november 2005 @ 20:53:55 #21
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32241787
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Kan... maar het lijkt me meer een mindfuck. Ik denk dat ze erop geilt om te kijken wat ze teweeg kan brengen in jullie relatie en eigenlijk in geen van beide is geinteresseert.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32241814
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Is ook zo. Geef ik direct toe. Maar je leeft maar 1 keer dan wil ik ook gelukkig worden. Ik had liever ook andere gevoelens gehad, kej?
Een vrij egoïstische instelling lijk je te hebben, dat is de toon die je in dit hele topic zet. Misschien wil je vriendin ook wel gelukkig worden of zijn ? Je denkt alleen maar aan jezelf.
  zondag 13 november 2005 @ 20:57:00 #23
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241884
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Uit te sluiten is het niet, maar ik zou die truc nooit op die manier toepassen.
Voordat ze met me vriendin stond te flirten gaf ze wel degelijk hints voor me gevoel. Ze vond het bijvoorbeeld supertof als ik ontbijt meebracht als ik bij haar bleef logeren. Ons contact is ook altijd goed. Geen vuiltje aan de lucht Ook was uitgaan altijd leuk. Of is eigenlijk altijd leuk op gisteren na dan.

Ik weet het echt even niet meer. Gebeurd niet vaak
  zondag 13 november 2005 @ 20:57:56 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32241908
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:53 schreef Nickthedick het volgende:
Kan... maar het lijkt me meer een mindfuck. Ik denk dat ze erop geilt om te kijken wat ze teweeg kan brengen in jullie relatie en eigenlijk in geen van beide is geinteresseert.
Mmmm. Als ik eerlijk ben kan dit misschien wel kloppen. Hoe kom je achter zoiets? Kan het moeilijk vragen lijkt me
  zondag 13 november 2005 @ 20:59:56 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32241967
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:57 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Voordat ze met me vriendin stond te flirten gaf ze wel degelijk hints voor me gevoel. Ze vond het bijvoorbeeld supertof als ik ontbijt meebracht als ik bij haar bleef logeren.
Het kan ook betekenen dat ze je probeert te gebruiken.
quote:
Ons contact is ook altijd goed. Geen vuiltje aan de lucht Ook was uitgaan altijd leuk. Of is eigenlijk altijd leuk op gisteren na dan.

Ik weet het echt even niet meer. Gebeurd niet vaak
Dat contact goed is zegt natuurlijk niet dat ze iets met je wil. Ik heb met veel mensen goed contact, terwijl ik met het merendeel toch niets wil..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')