Het is werkelijk verschrikkelijk om dit te moeten aanhoren.quote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kon er ff niet meer tegen dat gescreeuw in mn oren![]()
Hey snaptnix! Zullen we die tijd dat ze aan het "zingen" zijn ff doden door te gaan flikflooien in 1 of andere fietsenstallingtopic?quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das toch niet te verstaan met dat kattengejank erdoorheen.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
Zou best kunnen maar we pakken BB nog wel een keer terug.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
die hoge uithaal doet ze nu...quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Maurisico het volgende:
De Kraai heeft eindelijk een liedje uitgekozen dat in haar straatje gepast.. stem heeft wel iets Tina Turner-achtigs....Ze heeft alleen geen uithaal naar boven..
quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat nummer gaat toch ook over een prostituee?![]()
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veelquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.
[..]
[..]
Klopt, misschien hoopt hij wel dat hij vanacht de hele nacht mag zingenquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob kan toch alles en is toch overal super in?
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |