quote:Die heb ik ook gezien die vond ik zelf mwah mwah, zeker ook qua verhaal was dat niet briljant.
Op woensdag 16 januari 2002 20:31 schreef Ettepet het volgende:[..]
Het ging mij om de oppervlakkige en alleen lovende uitspraken over Amélie, nu al meer dan 67 reacties lang. Dat schept een verkeerd beeld van de film, en leidt tot teleurstellingen bij een deel van de mensen die op jullie advies de film gaan zien. Dat iedereen hier het blijkbaar bij zo'n eenzijdig en oppervlakkig verhaal wil laten verbaasde mij, vandaar mijn vraag.
Mijn smaak is het inderdaad niet, ik vond vorig jaar de feel-good-movie Pane e Tulipani en het bruisende Vengo stukken beter. Maar die heb je blijkbaar niet gezien, want dat is alleen voor zuurpruimen.
Oh, en als je inhoudelijk reageren te moeilijk vindt voel je dan vooral niet aangesproken. *grijnst*
Ik heb hier nooit zo heel erg veel zin om heel erg inhoudelijk op dingen in te gaan. Kweenie, zou luiheid kunnen zijn maar ook, het is hier voor mij iets te veel vermaak en heb echt geen zin om iemand van mijn gelijk te overtuigen.
quote:'t is meer een kwestie van smaak. Maar het ging niet om mijn mening, zoals ik hierboven aangaf.
Op woensdag 16 januari 2002 21:40 schreef Kimmie het volgende:
Die heb ik ook gezien die vond ik zelf mwah mwah, zeker ook qua verhaal was dat niet briljant.
Je moet Amelie meer als fantasie zien, je vat volgens mij de film veel te serieus op.
quote:Je bent iig eerlijk, en dat mag ik wel..
Ik heb hier nooit zo heel erg veel zin om heel erg inhoudelijk op dingen in te gaan. Kweenie, zou luiheid kunnen zijn maar ook, het is hier voor mij iets te veel vermaak en heb echt geen zin om iemand van mijn gelijk te overtuigen.
yeah!
quote:Wat klets je nou?
Op vrijdag 18 januari 2002 15:55 schreef Kimmie het volgende:
Nou zeg ik kreeg gister het ceedeetje met muziek van de film: vrolijke acordeon muziek.
yeah!
Ik vind die CD prachtig
Heb ik hem net gedownload, een 2 CD DVD-Rip, TOPkwaliteit beeld dus, zie ik dat ie zonder ondertiteling is....
Mijn Frans is niet goed genoeg....
quote:Absoluut opnieuw proberen! Die film is het waard!.
Op donderdag 24 januari 2002 00:37 schreef TheMarco het volgende:![]()
![]()
Putain! Merde!!!
![]()
![]()
Heb ik hem net gedownload, een 2 CD DVD-Rip, TOPkwaliteit beeld dus, zie ik dat ie zonder ondertiteling is....
![]()
![]()
Mijn Frans is niet goed genoeg....
quote:Bijdehand ben je wel he?
Op donderdag 24 januari 2002 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie die versie nu ook staan, maar het staat er toch duidelijk bij: no subtitels.
Bij de versie die ik heb stond dat er niet bij.
Ik mag dan wel niet goed genoeg in Frans zijn maar lezen kan ik nog wel.
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, het was in het Engels en ik weet dat jij die taal niet beheerst
quote:Je had erbij moeten zijn zeker?
Op donderdag 24 januari 2002 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Laat maar.
quote:ja, hier liggen we nog op de grond!
Op donderdag 24 januari 2002 01:04 schreef TheMarco het volgende:[..]
Je had erbij moeten zijn zeker?
quote:Dat heb ik ook. Iedereen is er zo lyrisch over dat ie tegenviel. Het is een prachtige film maar ik had gewoon een onbevredigd gevoel toen de film afgelopen was...
Op zaterdag 12 januari 2002 01:06 schreef Ettepet het volgende:
Afgelopen avond gezien. Vond 'em een beetje tegenvallen, vooral omdat iedereen hier en op imdb zo uitgelaten positief was.
Aangezien ik Delicatessen en La Cité Des Enfants Perdus al heb gezien was het een beetje een déjà vu qua stijl.
Waarschijnlijk moet ik hem maar wat vaker zien, ik kan me herinneren dat ik Fight Club de eerste keer ook zo tegen vond vallen omdat een vriend van mij er helemaal ondersteboven van was en ik verkeerde verwachtingen had, maar al snel kwam ik er achter dat dat ook een geniale film was...
quote:SunChaser! Man!
Op maandag 11 februari 2002 21:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de film in twee delen gedownload. Maar ik ken geen Frans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |