Echt een van de beste films die ik afgelopen jaar heb gezien. Heb van het begin tot het eind genoten van deze unieke film.
Jammer dat tie niet zoveel publiciteit krijgt.
quote:Meerdere zelfs, heb hem bekeken in Pathé Tuschinski en kan hem ook zeer aanraden. Was net als Kimmie helemaal happy na de tijd... Je t'aime Amélie
Op woensdag 05 december 2001 23:50 schreef BAZZA het volgende:
Lijkt mij wel mooi, kan er alleen geen versie met ondertiteling van vinden op het net
Draait ie ook (nu nog) in de bioscoop (in Amsterdam) ?
*smelt*
De film verdient nl. echt alle aandacht van een groot publiek. Maar aan de andere kant was het ook heerlijk om in een select gezelschap deze film te zien zonder allerlei irritant, vretend en kletsend volk om me heen.
Mathieu Kassovitz is overigens echt een schatje, nu ook te zien op de grote billboards van Miracle het nieuwe luchtje van Lancome.
quote:En als je dat geurtje wilt winnen.... (of kaartjes voor de film, of een T-shirt...)
Op maandag 17 december 2001 16:58 schreef Kimmie het volgende:
Mathieu Kassovitz is overigens echt een schatje, nu ook te zien op de grote billboards van Miracle het nieuwe luchtje van Lancome.
quote:Hey geinig, best lekker luchtje, vrouwelijke variant dan!
Op maandag 17 december 2001 17:16 schreef Smots het volgende:[..]
En als je dat geurtje wilt winnen.... (of kaartjes voor de film, of een T-shirt...)
quote:Wat een ontzettend moeilijke vraag ook.
Op maandag 17 december 2001 17:16 schreef Smots het volgende:[..]
En als je dat geurtje wilt winnen.... (of kaartjes voor de film, of een T-shirt...)
quote:Stel het vooral niet af zou zonde zijn! Draait nog wel even denk ik.
Op dinsdag 18 december 2001 17:13 schreef Dreadknight het volgende:
Zou er vorige woensdag heen daan, ik moest helaas overwerken %$#@&
quote:Ik ben ook al flink aan het rondbazuinen, want deze film is echt superleuk
Iedereen die op mijn adviesde film gezien heeft is razend enthousiast en vertelt het vrolijk door, het is iid zoals iemand dat hier al zegt jammer dat het niet zo bekend is dat dit een geweldig leuke film is (de meesten struikelen al bij de uitspraak van de volledige filmtitel).
De film verdient nl. echt alle aandacht van een groot publiek. Maar aan de andere kant was het ook heerlijk om in een select gezelschap deze film te zien zonder allerlei irritant, vretend en kletsend volk om me heen.
In de elsevier stond ook een stukje, dat deze film nu wel ondergesneeuwd werd door minoes, LOTR en Harry Potter, maar dat er door mond-op-mond reclame toch wel een flinke berg bezoekers heen zal gaan . Ik hoop het wel iig. Ik gun deze film dat
. Echt super supercoole film
.
quote:ze is lief
quote:Ja, maar het gaat over HEM.
Op dinsdag 18 december 2001 19:43 schreef JvS het volgende:
ze is lief
quote:Van dat soort films komen er jaarlijks een heleboel uit hoor.
het is iid zoals iemand dat hier al zegt jammer dat het niet zo bekend is dat dit een geweldig leuke film is (de meesten struikelen al bij de uitspraak van de volledige filmtitel).
Ik vond het ook een leuke film trouwens. Niet zo geweldig leuk als velen beweren, maar zeker een originele film. Met een aantal zeer fraai geschoten scènes ook.
quote:ik weet, ik kijk ze niet altijd direct
Op woensdag 19 december 2001 00:08 schreef Arcee het volgende:[..]
Van dat soort films komen er jaarlijks een heleboel uit hoor.
quote:Die naam kwam me al bekend voor, en toen ik op IMDb ging rondneuzen zag ik het ineens:
Ik ben errug benieuwd naar deze film overigens (Le Fabuleux... bedoel ik dan), ik hoor alleen maar positieve reacties en hij staat hoog in de IMDb top 250
Vindt je het verhaal niks, of doet de humor je weinig dan kun je toch op zijn minst vergapen aan de prachtige shots. Één van de mooiste vond ik waar Amélie op een bruggetje staat
(haar "ding" te doen ) en de camera erover heenvliegt. En dat is er maar één want het barst van de mooie shots.
Het verhaal en de humor konden mij trouwens ook goed bekoren
quote:Ja, degene die ik het best onthouden heb is die in het begin van die enorme kerk (shot vanonderaf)
Op woensdag 19 december 2001 20:27 schreef ratpack iets over leuke shots:
Enne gellarboy, ik dacht echt dat je dat meisje bedoelde .
. Dat is namelijk een schatje
. Van jongens heb ik niet zo'n verstand
. Ik kende die namen niet en ik ga er als standaard hetero altijd maar vanuit dat jongens meisjes schatjes vinden
. Sorry
quote:Kijk, let op nu! Krijg ik weer de schuld!
Op woensdag 19 december 2001 22:09 schreef JvS het volgende:
Enne gellarboy, ik dacht echt dat je dat meisje bedoelde.
. Dat is namelijk een schatje
. Van jongens heb ik niet zo'n verstand
. Ik kende die namen niet en ik ga er als standaard hetero altijd maar vanuit dat jongens meisjes schatjes vinden
. Sorry
quote:ow, das zonde en jij opende dit geheel
Op woensdag 19 december 2001 23:28 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Kijk, let op nu! Krijg ik weer de schuld!
Kimmie begon over die vent, niet ik!
Ik heb die hele film nog steeds niet kunnen zien.
met leuke muziek enzo...
Hee dat is leuk!
quote:Ik ga 'm ook absoluut nog zien deze maand!
Op donderdag 20 december 2001 08:42 schreef Kimmie het volgende:
ow, das zonde en jij opende dit geheel
Heeft die DVD trouwens ondertitels in Nederlands of Engels? Anders kan ik er weinig mee vrees ik.
quote:ik hoop dat Paradiso deze film ook zelf een beetje fatsoenlijk op DVD knikkert....
Op donderdag 20 december 2001 10:28 schreef Kimmie het volgende:
"Le DVD Collector d'Amélie sera en vente dès le 19 décembre, édité par TF1 Vidéo. Le coffret contient un DVD du film avec de nombreux compléments, le CD de la bande originale du film, l'affiche dédicacée par Jean-Pierre Jeunet, des photos du film, des tirages inédits du nain de jardin..."
Hee dat is leuk!
quote:heh... je moest eens weten hoeveel mensen die vraag fout hebben!
Op dinsdag 18 december 2001 17:05 schreef Kimmie het volgende:[..]
Wat een ontzettend moeilijke vraag ook.
quote:Ben ik nog niet achter, maar zal eens kijken of ik hem bij de FNAC kan bestellen.
Op donderdag 20 december 2001 12:29 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik ga 'm ook absoluut nog zien deze maand!
Heeft die DVD trouwens ondertitels in Nederlands of Engels? Anders kan ik er weinig mee vrees ik.
quote:Voor degene die de film gezien hebben maar geen frans kunnen lezen, extra beelden van de tuinkabouter
Op donderdag 20 december 2001 10:28 schreef Kimmie het volgende:
"Le DVD Collector d'Amélie sera en vente dès le 19 décembre, édité par TF1 Vidéo. Le coffret contient un DVD du film avec de nombreux compléments, le CD de la bande originale du film, l'affiche dédicacée par Jean-Pierre Jeunet, des photos du film, des tirages inédits du nain de jardin..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |