Ben benieuwd.
quote:Nog niet gezien, maar wel de trailer, ik ben enorm fan van die regisseur die o.a. verantwoordelijk is voor Delicatesse en City of lost children. Both briljant! Mijn tip is ga deze film zonder enig twijfel bekijken je zult er geen spijt van krijgen!
Op zondag 11 november 2001 20:02 schreef Gellarboy het volgende:
Iemand deze Franstalige film al gezien?
Hij scoort hoog in de IMDB.
Zag er onlangs een trailertje van en ziet er uit als een leuk stukje eyecandy.Ben benieuwd.
The Good Looking Gobling
schijnt heel erg leuk en raar te zijn
quote:dan raad ik Jezebel :
Op dinsdag 13 november 2001 15:15 schreef Jezebel het volgende:
mijn ouders hebben hem gezien in Frankrijk en ik moet er van hun naar toeschijnt heel erg leuk en raar te zijn
Cité des enfants perdus, La (1995)
oftewel City of lost children aan!
en niet te vergeten :
Delicatessen (1991) aan!!
Trust me.... je zult er geen spijt van krijgen.
quote:Naar wat ik had begrepen is Amelie juist behoorlijk anders dan die twee die jij noemt. Minder donker en naargeestig.
Op dinsdag 13 november 2001 16:19 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
dan raad ik Jezebel :
[afbeelding]
Cité des enfants perdus, La (1995)
oftewel City of lost children aan!en niet te vergeten :
[afbeelding]
Delicatessen (1991) aan!!
Het lijkt me niet dat mensen die Amelie aanraden het dus automatisch met deze tips eens zouden zijn
V.
quote:listen kid... deze films die ik zojuist opsom is van dezelfde regisseur en toevallig heeft deze fransman een uitgesproken stijl die wel degelijk in al zijn films terugkomen! Hij heeft zelfs Alien 4 gedaan.... en zelfs daar zie je die stijl terugkomen..
Op dinsdag 13 november 2001 17:41 schreef Verbal het volgende:[..]
Naar wat ik had begrepen is Amelie juist behoorlijk anders dan die twee die jij noemt. Minder donker en naargeestig.
Het lijkt me niet dat mensen die Amelie aanraden het dus automatisch met deze tips eens zouden zijn
V.
kortom.... science fiction, drama, humor, of welk genre dan ook directed door Jean-Pierre Jeunet {zie foto hieronder van hem) pik je er zo uit als film!
Jean-Pierre Jeunet
Deze man heeft zo'n uitgesproken stijl dat als iemand zijn laatste productie grandioos vind het voor de persoon wel intressant zou zijn om zijn andere produkties te bekijken juist omdat ze dezelfde stijl gebruiken...
Simpel!
The Good Looking Gobling
quote:Ik zou anders wel blij zijn als ik een film goed zou vinden en iemand brengt mij op de hoogte welke films nog meer van die director afkomt
Op dinsdag 13 november 2001 17:41 schreef Verbal het volgende:[..]
Het lijkt me niet dat mensen die Amelie aanraden het dus automatisch met deze tips eens zouden zijnV.
prachtig gefilmd, heerlijk geacteerd, en erg erg erg ERG komisch. Ben niet zo'n liefhebber van films waar ik de ondertitels moet lezen, maar dit is echt een ZWARE aanrader...
quote:heej jouw user icon!!! dies uit zon spelletje!! damn hoe hette dat nou
Op dinsdag 04 december 2001 21:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
gisteren in de sneak.. ge-wel-dig, één van de beste films dit jaarprachtig gefilmd, heerlijk geacteerd, en erg erg erg ERG komisch. Ben niet zo'n liefhebber van films waar ik de ondertitels moet lezen, maar dit is echt een ZWARE aanrader...
maar city of lost children was ook een koele film dus deze ga ik zeker zien
quote:Listen kid???????????????????? Tegen Verbal????????????????
Op dinsdag 13 november 2001 17:48 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
listen kid...
quote:yups, and why the hack not?
Op woensdag 05 december 2001 10:00 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Listen kid???????????????????? Tegen Verbal????????????????
Mja.
Ik heb deze franse film dus gisteren gezien in Cinecenter in Amsterdam. Prachtige 'feelgood' movie. Hoewel ik al zijn eerdere films wel iets beter vond...
The Good Looking Gobling
Was nogal aan het twijfelen of ik hier wel heen zou gaan, maar ik ben blij dat ik er heen gegaan ben. Wat een ontzettend mooi in mekaar gezette film. Een aanrader!
quote:'Day of the tentacle', o.i.d?
Op dinsdag 04 december 2001 22:37 schreef killar_fairy het volgende:
heej jouw user icon!!! dies uit zon spelletje!! damn hoe hette dat nou
quote:Dat merk je nog wel.
Op woensdag 05 december 2001 10:07 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
yups, and why the hack not?
En de site is ook best aardig: http://www.amelie-lefilm.com/intro.htm
[Dit bericht is gewijzigd door qube808 op 05-12-2001 12:57]
Draait ie ook (nu nog) in de bioscoop (in Amsterdam) ?
en mijn usericon (voor wie dat vroeg) is inderdaad uit Day of the Tentacle
quote:hoezo
Op woensdag 05 december 2001 11:11 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dat merk je nog wel.
The Good Looking Gobling
quote:Ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet, Verbal, maar... Duty calls!
Op donderdag 06 december 2001 12:37 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
hoezoMoet ik een erotisch thais masage verwachten dan
Ik zag hem vandaag en werkelijk, genial! comme les francais le disent!
Echt buitengew
n gen
ten van deze film.
Een Europese feel-good movie die echt iedereen moet gaan zien!
Ben er weg van. Blij Bios uitgewandeld echt beste film van het jaar tot nu toe, sprankelend, fantasie, genial, o o o Amelie je t'adore
ga er hier niets over zeggen verder inhoudelijk dat zou echt zonde zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 10-12-2001 00:05]
Prachtig verhaal en de regie is voortreffelijk. De film is humoristisch en romantisch...
Waren er maar meer van zulke films...
quote:Ja heerlijk he, fris, vanaf de eerste minute!!!
Op maandag 10 december 2001 00:05 schreef Mike het volgende:
Heb 'm ook net gezien. Hele goeie film!Prachtig verhaal en de regie is voortreffelijk. De film is humoristisch en romantisch...
Waren er maar meer van zulke films...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |