quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn software update heeft lekker een grotere piemel dan die van jou!
Verwijder in je thuismap->bibliotheek->preferences de file 'com.apple.softwareupdate.plist en probeer 't nog 's. Vaak verhelpt het verwijderen van plist-files de meeste problemen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mijn Software Update crasht tijdens het checken naar nieuwe software.
En dat uit jouw mondquote:
Logischquote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Als ik mijn memory stick/externe harde schijf op mijn iBook aansluit kan hij hem alleen lezen? Kan ik dat veranderen? Op mijn Windows computer kan ik lezen en schrijven dus ik snap het niet echt
Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
LogischDe bestandsindeling ( FAT32 gok ik ) kan alleen gelezen worden op een apple.. je kan er helaas niet op schrijven.
Ongeveer mijn grootste irritatie bij mijn powerbook, dat ik naast read niks nuttigs kan met mijn externe schijven die ik ook op mijn windows bak nodig heb
Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.
Volgens mij kun je hem op je mac formatteren als NTFS of FAT32 en vervolgens lezen en schrijven met zowel je mac als je windoos. Als je het formatteren mbv de windoosmachine doet het inderdaad alleen read-only zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
Ik hoef niks te compenserendus kocht ik maar een mac mini, anders had ik ook wel een powerbook of powermac
Tja, helaas kom je er in de boze buitenwereld niet los vanquote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef tonks het volgende:!!!!!!
Ik heb vandaag te lang met windows gewerkt!! op school
Ik hoop dat jullie nu niet minder van mij gaan denken.. maar..
Ik klikte net mis.. naast mijn dok omdat ik de Start knop moest hebben!!!
Blijf er dan wel bij... hij voert warmte af over zijn toetsenbord, en vooral aan de zijkanten van het trackpad. Die clamshell-mode kun je ook softwarematig cracken, maar het wordt afgeraden. Als je fan niet aanslaat kan het geen kwaad, als hij even aanslaat ook niet. Als hij maar blijft draaien zou ik hem lekker open zetten.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iBook gehackedBinnenin de laptop (een beetje rechts van de trackpad) zit een magneetje die ervoor zorgt dat de laptop detecteert wanneer het beeldscherm dichtgeklapt is, zodat 'ie automatisch kan gaan slapen. Maar ik wil helemaal niet dat 'ie slaapt als ik m'n laptop dichtklap, ik wil dat 'ie lekker bijvoorbeeld muziek en films door blijft spelen. Dus kheb dat magneetje eruit gehaald en *tada* nu blijft m'n iBook wakker als ik de klep dicht doe
Straks zit je tobo al onder de vodka voor je het zelf in handen hebt gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is daar schijnbaar heel lang geweest, en nu is het eindelijk onderweg, maar als ik het tempo zo zie wordt het ding vervoerd op een kapotte trojka door drie beschonken balalaika spelende Russen met grote snorren ofzo.
Dat is nu! Ga dat ding halen en let wel: Once you Mac, you never go backquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn doet luid joelend een vreugdesdansje.
Het was alsof het mijn geklaag nodig had om eindelijk aan te komen. FUCK Shanghai, mijn iBook is binnen en wordt as-we-speak voorzien van een Nederlands toetsenbord. En over een uurtje ga ik m ophalen !
Hoi ! Hoi ! Hoi !.
Een oude mercedes is pauper.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik stuur nu een post met mijn gloednieuwe Powerbook!! Het lijkt nu al alsof ik van een Opeltje (HP) naar een Mercedes ben overgestapt!! Ik ben zo blij met mijn powerbook!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |