abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32437553
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn software update heeft lekker een grotere piemel dan die van jou!
.
pi_32437797
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mijn Software Update crasht tijdens het checken naar nieuwe software.
Verwijder in je thuismap->bibliotheek->preferences de file 'com.apple.softwareupdate.plist en probeer 't nog 's. Vaak verhelpt het verwijderen van plist-files de meeste problemen.
Calmer than you are
pi_32437845
irritant ventje die swetsenegger
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 november 2005 @ 22:15:51 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32437878
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
irritant ventje die swetsenegger
En dat uit jouw mond .
Ik zag opeens zoveel 'mijn software update' posts staan, dat het een beetje op een verlengstuk ging lijken
pi_32438268
Ik hoef niks te compenseren dus kocht ik maar een mac mini, anders had ik ook wel een powerbook of powermac
pi_32438490
Verholpen door handmatig 10.4.3 te downloaden vanaf Applesite.
pi_32447262
Als ik mijn memory stick/externe harde schijf op mijn iBook aansluit kan hij hem alleen lezen? Kan ik dat veranderen? Op mijn Windows computer kan ik lezen en schrijven dus ik snap het niet echt
pi_32447316
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Als ik mijn memory stick/externe harde schijf op mijn iBook aansluit kan hij hem alleen lezen? Kan ik dat veranderen? Op mijn Windows computer kan ik lezen en schrijven dus ik snap het niet echt
Logisch De bestandsindeling ( FAT32 gok ik ) kan alleen gelezen worden op een apple.. je kan er helaas niet op schrijven.

Ongeveer mijn grootste irritatie bij mijn powerbook, dat ik naast read niks nuttigs kan met mijn externe schijven die ik ook op mijn windows bak nodig heb
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_32447342
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Thermo het volgende:

[..]

Logisch De bestandsindeling ( FAT32 gok ik ) kan alleen gelezen worden op een apple.. je kan er helaas niet op schrijven.

Ongeveer mijn grootste irritatie bij mijn powerbook, dat ik naast read niks nuttigs kan met mijn externe schijven die ik ook op mijn windows bak nodig heb
Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.
pi_32447406
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.
Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 21 november 2005 @ 11:03:04 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32447584
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.
Volgens mij kun je hem op je mac formatteren als NTFS of FAT32 en vervolgens lezen en schrijven met zowel je mac als je windoos. Als je het formatteren mbv de windoosmachine doet het inderdaad alleen read-only zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 november 2005 @ 20:48:50 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32462398
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
Ik hoef niks te compenseren dus kocht ik maar een mac mini, anders had ik ook wel een powerbook of powermac
je bent gewoon een sloeber.
pi_32462618
!!!!!!

Ik heb vandaag te lang met windows gewerkt!! op school

Ik hoop dat jullie nu niet minder van mij gaan denken.. maar..
Ik klikte net mis.. naast mijn dok omdat ik de Start knop moest hebben

!!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 november 2005 @ 20:57:59 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32462636
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef tonks het volgende:
!!!!!!

Ik heb vandaag te lang met windows gewerkt!! op school

Ik hoop dat jullie nu niet minder van mij gaan denken.. maar..
Ik klikte net mis.. naast mijn dok omdat ik de Start knop moest hebben

!!!
Tja, helaas kom je er in de boze buitenwereld niet los van .
  maandag 21 november 2005 @ 21:11:17 #215
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_32463017
Ik heb m'n iBook gehacked Binnenin de laptop (een beetje rechts van de trackpad) zit een magneetje die ervoor zorgt dat de laptop detecteert wanneer het beeldscherm dichtgeklapt is, zodat 'ie automatisch kan gaan slapen. Maar ik wil helemaal niet dat 'ie slaapt als ik m'n laptop dichtklap, ik wil dat 'ie lekker bijvoorbeeld muziek en films door blijft spelen. Dus kheb dat magneetje eruit gehaald en *tada* nu blijft m'n iBook wakker als ik de klep dicht doe
  maandag 21 november 2005 @ 23:28:41 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32467115
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iBook gehacked Binnenin de laptop (een beetje rechts van de trackpad) zit een magneetje die ervoor zorgt dat de laptop detecteert wanneer het beeldscherm dichtgeklapt is, zodat 'ie automatisch kan gaan slapen. Maar ik wil helemaal niet dat 'ie slaapt als ik m'n laptop dichtklap, ik wil dat 'ie lekker bijvoorbeeld muziek en films door blijft spelen. Dus kheb dat magneetje eruit gehaald en *tada* nu blijft m'n iBook wakker als ik de klep dicht doe
Blijf er dan wel bij... hij voert warmte af over zijn toetsenbord, en vooral aan de zijkanten van het trackpad. Die clamshell-mode kun je ook softwarematig cracken, maar het wordt afgeraden. Als je fan niet aanslaat kan het geen kwaad, als hij even aanslaat ook niet. Als hij maar blijft draaien zou ik hem lekker open zetten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32478149
Kennen jullie mij nog ? Ik was het mokkel van de "Ja, ik heb een iBook, maar ik wacht op mijn toetsenbord". Nou, ik heb nieuws hoor.

Mijn toetsenbord is blijven steken in (tromgeroffel) ... Shanghai ! .

Het is daar schijnbaar heel lang geweest, en nu is het eindelijk onderweg, maar als ik het tempo zo zie wordt het ding vervoerd op een kapotte trojka door drie beschonken balalaika spelende Russen met grote snorren ofzo.

.

Begin er een beetje moe van te worden. De laatste prognose is 24 november. Maar ik hoop al niet meer. Ik word wel gewoon blij op het moment dat het ding volledig voor me ligt in plaats van dat ik elke keer de dagen af zit te tellen, en dat dat ding nog in China ligt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:24:54 #218
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32480880
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is daar schijnbaar heel lang geweest, en nu is het eindelijk onderweg, maar als ik het tempo zo zie wordt het ding vervoerd op een kapotte trojka door drie beschonken balalaika spelende Russen met grote snorren ofzo.
Straks zit je tobo al onder de vodka voor je het zelf in handen hebt gehad.

Zelf heb ik een adium-probleempje. Al mijn vriendjes in mijn ICQ-lijst met adium worden weergegeven als nummer en niet als naam. Alle vriendjes zonder Apple staan er wel gewoon in. De oplossing is simpel, ik weet nu aan de hand van de ICQ nummers wie wie is. Eigenlijk wil ik wel gewoon de namen terug. MSN via adium doet het prima.
pi_32485605
* AudreyHepburn doet luid joelend een vreugdesdansje.

Het was alsof het mijn geklaag nodig had om eindelijk aan te komen. FUCK Shanghai, mijn iBook is binnen en wordt as-we-speak voorzien van een Nederlands toetsenbord. En over een uurtje ga ik m ophalen !

Hoi ! Hoi ! Hoi ! .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_32487196
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn doet luid joelend een vreugdesdansje.

Het was alsof het mijn geklaag nodig had om eindelijk aan te komen. FUCK Shanghai, mijn iBook is binnen en wordt as-we-speak voorzien van een Nederlands toetsenbord. En over een uurtje ga ik m ophalen !

Hoi ! Hoi ! Hoi ! .
Dat is nu! Ga dat ding halen en let wel: Once you Mac, you never go back
Calmer than you are
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:53:11 #221
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32487936
http://gdisk.sourceforge.net/

iDisk, maar dan voor Gmail. gDisk dus
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32491647
Ik stuur nu een post met mijn gloednieuwe Powerbook!! Het lijkt nu al alsof ik van een Opeltje (HP) naar een Mercedes ben overgestapt!! Ik ben zo blij met mijn powerbook!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:09:30 #223
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32492061
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik stuur nu een post met mijn gloednieuwe Powerbook!! Het lijkt nu al alsof ik van een Opeltje (HP) naar een Mercedes ben overgestapt!! Ik ben zo blij met mijn powerbook!!
Een oude mercedes is pauper.
Een oude mac is cool.

Ik prefereer de vergelijking met Jaguar.
pi_32492151
Ik probeer een .avi film af te spelen in QuickTime, maar dat lukt niet. Geen beeld en verneukt geluid. Ook in WMP en RealPlayer lukt het niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:14:39 #225
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32492236
Probeer VLC eens.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')