Ik ben vanaf dag 1 ook van Safari afgestaptquote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?
Sommige websites (lees: m'n eigen site) kan ik niet openen met Safari. Verder blijf ik gewoon Safari gebruikenquote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?
Koop gewoon een apple, pauperquote:Op zondag 20 november 2005 19:24 schreef Knarf het volgende:
Ik heb nog nooit met een MAC gewerkt.
Ik heb nu Mac OS X in VMware kunnen starten. Het boot, maar ik heb het netwerk nog niet aan de gang. Als het goed is moet dat wel gaan lukken, er is al een patch gemaakt door iemand. Die ga ik zo proberen.
Als het goed is moet SSE3 ook werken (ik doe dit op mijn laptop, welke een Pentium M heeft. Even kijken of ik Itunes enzo kan starten.
Ik hou u op de hoogte
Ik denk niet dat die illegale meuk hier mag.quote:Op zondag 20 november 2005 19:24 schreef Knarf het volgende:
Ik heb nog nooit met een MAC gewerkt.
Ik heb nu Mac OS X in VMware kunnen starten. Het boot, maar ik heb het netwerk nog niet aan de gang. Als het goed is moet dat wel gaan lukken, er is al een patch gemaakt door iemand. Die ga ik zo proberen.
Als het goed is moet SSE3 ook werken (ik doe dit op mijn laptop, welke een Pentium M heeft. Even kijken of ik Itunes enzo kan starten.
Ik hou u op de hoogte
Zeg, mijn mini pauperig noemen gaat ook weer te verquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die illegale meuk hier mag.
Zelfs als je al developper bent mag je die dev-kit alleen op je dev-mac installeren. Patsen met een trage rosetta-emulatie van programma's in combinatie met mac os maakt ook weinig indruk hier. Zelfs de gasten met een pauper-mini (Swetsenegger, 2005) pimpen je er dan dik uit.
Waarom, ik wil eerst weten wat ik krijg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop gewoon een apple, pauper
Wat je zou krijgen is iig geen trage emulatie van een goed os. Wat je doet is illegaal en de userbase van dit topic heeft je unaniem gedisst. Wat mij betreft een goed moment om conclusies te trekken.quote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom, ik wil eerst weten wat ik krijg.
Trouwens m'n netwerk werkt nu.
Zo wel even fokken via VMware.
Ach, als hij het lang geprobeerd heeft zal hij vast wel oordelen dat het OS zo traag is. Dat het verschrikkelijk is om mee te werken en dat Windows stukken beter is.quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Wat je zou krijgen is iig geen trage emulatie van een goed os. Wat je doet is illegaal en de userbase van dit topic heeft je unaniem gedisst. Wat mij betreft een goed moment om conclusies te trekken.
Waarom zou ik zeggen dat het langzaam is en een klote OS en graag terug wil naar Windows?quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, als hij het lang geprobeerd heeft zal hij vast wel oordelen dat het OS zo traag is. Dat het verschrikkelijk is om mee te werken en dat Windows stukken beter is.
Nee, wij zijn moraalridders omdat we in dit topic net van de moderators hebben gehoord dat we niet over warez mogen praten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeggen dat het langzaam is en een klote OS en graag terug wil naar Windows?
Mijn eigen PC is Windows ja. Het heeft zo zijn voordelen. Maar meestal werk ik met Linux servers en werk ook vaak met VMware (test) omgevingen. Ik ben gewend dat het niet al te snel werkt . Zucht.
Jullie zijn nog erger dan de reacties van een pro MS stuk op Slashdot.
Fok Yellow werk wel lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef E.T. het volgende:
Topic-admin van Fok ziet er waardeloos uit in Safari en in m'n AT krijg ik tussen de topics allemaal witregels. Dat leest dus niet echt prettig, vandaar gaan safari voor mij.
Wil nog wel Opera proberen, schijnt wel prettig te zijn![]()
Ik had hem samen gedaan met de uitgestelde airport-update die herstart vereiste. Dus ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
De laatste JRE update via Software Update maakte mijn systeem zo baggertraag tijdens (en na de update zelf) dat ik maar eens kon rebooten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |