Die heet eMac of iBook.quote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord 'studenten Mac'
Als je googlet, dan kom je er vanzelf: krijgt genoeg zoekresultaten maar ik weet niet of ze allemaal werken.quote:
Jammer genoeg gebaseerd op nightly builds.quote:Op zondag 20 november 2005 12:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je googlet, dan kom je er vanzelf: krijgt genoeg zoekresultaten maar ik weet niet of ze allemaal werken.
Een iBook is de volgende studenten Mac hier in huis, mits ik het studentengeld hebquote:Op zondag 20 november 2005 12:05 schreef XL het volgende:
[..]
Die heet eMac of iBook.
Alleen jammer dat de eMac niet meer is![]()
Als student een powermac is not done....quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Een Powermac is mijn volgende studenten Mac
20"quote:
Waarom is dat not done dan?quote:Op zondag 20 november 2005 12:34 schreef XL het volgende:
[..]
Als student een powermac is not done....
Net als een saab als je nog geen 35 bent, dat doe je niet.
Ik ben nu als student aan het sparen, zodat ik als ik mijn scriptie in januari inlever ik snel een 'grote mensen'-mac kan kopen.
Ja, ik wist nog niet hoe ik m'n hotmail icm iChat moest doen.quote:
Het kan wel, maar dan kan je zover ik weet geen bestanden versturen en 'avatars' zien.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik wist nog niet hoe ik m'n hotmail icm iChat moest doen.
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?quote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu FireFox 1.5 op m'n iBook gezet. Werkt ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |