Geen dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!
Geen idee...ik heb die viaTorrentquote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
't Is al geregeld. Mijn dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geen idee...ik heb die viaTorrent
Heb de .dmg nog wel ergens liggen if you need
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik HOU van shift-appeltje-4![]()
Daarmee kan je beelden van je scherm 'pakken', zoiets als print screen maar met het verschil dat je delen van het scherm kan selecteren en het wordt opgeslagen als een plaatje zodra je je muisknop loslaat.
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.
Ik zit niet eens online te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:28 schreef ChOas het volgende:
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit niet eens online te zijn.Maar ik voeg je wel even toe hoor.
Ja, die Thoreau quote is coolquote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.
Je onderschrift wil trouwens ook helpen dunkt me![]()
Slecht hoor. Voor mijn portable player heb ik voor Creative gekozen. Daar zit een uitneembare batterij in die je evt. zelf kan vervangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Hoe oud was ie dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Die bedoelde ik niet.quote:
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Geen idee, ik noem het subscript, en dat ding onderaan *origin... maarja, ik ben van het FIDO tijdperkquote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.![]()
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Ik roep dan altijd dat ik beter neuk; vooral neuksletten vallen daar opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoe oud was ie dan?
Mijn nieuwe PB heeft blijkbaar ook display problemen; binnenkort ook maar 's met Applesupport bellen.![]()
Maar je krijgt straks wel een nieuwe?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |