OMG, waar is die gast mee bezig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
De buurt Stratum vertoont op de hoeren na, erg veel overeenkomsten met de Edisonbuurt van Kees en Ruud. Een aflevering van Probleemwijken had hier soms ook makkelijk gevuld kunnen worden, getuige dit filmpje dat ik 'n paar maanden geleden had opgenomen met mijn mobieltje.
[afbeelding]
Jammer dat ik er alleen geen hol van verstond en de clou dus een beetje gemist heb. Misschien dat iemand het enigszins kan vertalen?
Ze kwamen al ruziend aanrijden en toen begon het tafereel...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
OMG, waar is die gast mee bezig?
En toen kwam er een neger aan die de hele tijd 'Eijking, Eijking' riep?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ze kwamen al ruziend aanrijden en toen begon het tafereel...
Jammer dat ik het moment van dat ze tegen een kliko geduwd werd en op de grond lag te krijsen niet erop heb staan. Leek wel alsof ze terugkwamen van een uit de hand gelopen zondags familiedagje ofzo.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En toen kwam er een neger aan die de hele tijd 'Eijking, Eijking' riep?
Het is vlákbij Kees en Ruud, maar net niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef Rainboww het volgende:
Kees zit op internet![]()
![]()
!!!
Hij heeft een kringloopwinkeltje opgezet:
Gratis: Ongeveer 15 - 20 m2 straatklinkers met bijhorende driehoeken.
nog 3 metselkuipen geel zand over. ALLES is gratis te halen in Eindhoven.
voorwaarde,alles meenemen, pallets en metselkuipen blijven achter palletwagen aanwezig.
http://www.gratisoptehalen.nl/adv-contact.htm?id=1131641859103
Dat zal het zijn ja...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het is vlákbij Kees en Ruud, maar net niet.
Misschien liggen ze bij Huubke. Dat kan natuurlijk wel.
Hier was ie te downloaden, ik weet niet of de link nog werkt.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef StefanP het volgende:
Rainboww heb je die caps zelf gemaakt? Toch niet toevallig ook de uitzending nog ergens liggen?
<-- gemist heeft
Wijven moetje niet slaan, die moetje schuppe !quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
De buurt Stratum vertoont op de hoeren na, erg veel overeenkomsten met de Edisonbuurt van Kees en Ruud. Een aflevering van Probleemwijken had hier soms ook makkelijk gevuld kunnen worden, getuige dit filmpje dat ik 'n paar maanden geleden had opgenomen met mijn mobieltje.
[[url=http://www.djmarcel.nl/buren.jpg]afbeelding][/url]
Jammer dat ik er alleen geen hol van verstond en de clou dus een beetje gemist heb. Misschien dat iemand het enigszins kan vertalen?
Jup, je kunt die aflevering d/l van de link die Cosworth gaf.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:29 schreef StefanP het volgende:
Rainboww heb je die caps zelf gemaakt? Toch niet toevallig ook de uitzending nog ergens liggen?
<-- gemist heeft
Hahaha!!1!111quote:Op woensdag 16 november 2005 12:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wijven moetje niet slaan, die moetje schuppe !
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
De buurt Stratum vertoont op de hoeren na, erg veel overeenkomsten met de Edisonbuurt van Kees en Ruud.
Dat zegt die gast hoor in die afleveringquote:Op woensdag 16 november 2005 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha!!1!111!11
!!11!
Hendige kamp nel.
Gozer.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:57 schreef renz0r het volgende:
[Serieus]
Mochten er mensen serieus overwegen om langs te gaan wil ik zeker overwegen om mee te gaan, meel me dan ff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |