Werkenquote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef petre86 het volgende:
minder dan 20 u college per week.. check.
dan ben je idd niet al te druk met je studie..
dan maar werken er naast.. en het schijnt dat mijn volgende jaar ineens wèl heel druk/lastig gaat worden..
verdeel de druk dan ook eens. kut managementTeam
denk jij dat ik met een stufi van 230 p/mnd over kom?quote:
Hoe denk je dat mensen wiens ouders hem of haar niet bijstaan rond kunnen komen? Van die extra vergoeding van de IB-groep word je niet véél rijker, laat staan dat die lang niet altijd gehonoreerd wordt (bijvoorbeeld als je ouders je wel kunnen maar niet wíllen bijstaan).quote:[..]
Werken
Ik zit ondertussen al een paar jaar in het echte leven en wou dat ik weer 3 uur kon doen over een brood halenquote:Op zondag 13 november 2005 17:08 schreef McCarthy het volgende:
quote van de eeuw van Rutte (in else4): als je slechts 18 uur per week hoeft te studeren doe je zelfs over een brood halen 3 uur.
Hoe waar
Ik zou het zelfs nog willen omdraaien, op een gegeven moment ben je zo ingezakt dat je zelfs 3 uur doet over een brood halen en je uiteindelijk maar 18 uur (of veel minder) per week over hebt om te studeren.
Ik denk dat het 1e geval voor veel mensen erg herkenbaar zal zijn. Voor mij geldt ondertussen het 2e geval. helemaal gehad met het studeren. De haven is al in zicht dus ophouden no way, maar wat ben ik blij als ik klaar ben en het echte leven in kan gaan.
Dat zeggen ze toch al sinds de 3e klas middelbare school?quote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef petre86 het volgende:
<knip> en het schijnt dat mijn volgende jaar ineens wèl heel druk/lastig gaat worden..
verdeel de druk dan ook eens. kut managementTeam
Toch 3%, niet lenen is altijd beter..quote:Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef mrbombastic het volgende:
Je kan toch ook lenen van IB Groep. Kost maar 3%.
heb jij geld dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch 3%, niet lenen is altijd beter..
dit zeggen studenten uit de 3e en 4e die ik geintervieuwd heb..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch al sinds de 3e klas middelbare school?![]()
Doet dat er toe?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |