Ik heb interessequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]
Ik woon overigens in west.
Geen bovenbouw, ik kreeg hem zelf toen ik in de 2e of 3e zat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik heb interesseIs dat Natuurkunde voor bovenbouw Havo/VWO?
Ik ga hem ergens deze week nog versturenquote:Op maandag 28 november 2005 13:20 schreef mrkoenz het volgende:
deflip, ik heb het geld overgemaakt, waneer kan ik denk je het boek verwachten?
Hij is eigenlijk al verkocht aan iemand anders maar aangezien ik nog geen geld heb gezien hou ik jou ff in mn achterhoofd.quote:Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef Dinamiet het volgende:
3,50 voor dat bord dat licht geeft!!!!!!!!!
Nog steeds interesse?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef Jaromir het volgende:
Als de samsung s300 bureaulader incl. verzend is heb ik wel interesse
Ik had het eergisteren al verstuurd (zie mail)quote:Op donderdag 1 december 2005 12:06 schreef mrkoenz het volgende:
Wil je het boek aub vandaag nog verzenden, het is namelijk een sint kadotje voor het weekend!
Thanks alvast.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ik had het eergisteren al verstuurd (zie mail)
Nog steeds niet gekregenquote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef mrkoenz het volgende:
Begin er toch aan te twijfelen. Heb het boek nog steeds niet ontvangen. Hoe heb je het verstuurd? Hoeveel postzegels?
[..]
Ja dat zeker want hij was echt niet dik, de boek zelf is iets van 2.5cm dik. Met de bubbelveloppe is dat max 3cm en dat past gemakkelijk door de bus. Heel raar allemaal want ik had die dag meerdere boeken verzonden en die zijn wel allemaal aangekomen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef mrkoenz het volgende:
Hmm daar zou het niet aan moeten liggen, is nog niet eerder fout gegaan.
2.30, zou het dus door de brievenbus gepast hebben?
ja, hij hoort ergens deze week aan te komenquote:Op maandag 12 december 2005 14:11 schreef Dinamiet het volgende:
Hee DeFlip...
Heb je mn bordje al op de bus?
Echt raar maar ja tpg is niet altijd even precies (werk zelf bij tpg). Jammer dat je het niet hebt gekregen, ik kan het helft van je geld overmaken. Aangezien ik zelf ook een boek kwijt ben vind ik dat wel eerlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef mrkoenz het volgende:
Heb het nog steeds niet binnen. Ook niets op het postkantoor...
Heb je een niet-goed geld terug garantie?
Heb jij hem al wel gekregen?quote:Op maandag 12 december 2005 14:11 schreef Dinamiet het volgende:
Hee DeFlip...
Heb je mn bordje al op de bus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |